Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?

Vierailija
08.12.2018 |

Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.

Kommentit (8526)

Vierailija
541/8526 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

äidin rakkaus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karmivaa. Oma anoppini on muistuttaa vähän Chrisin äitiä. Saa samanlaisen inhonsekaisen ilmeen kasvoilleen kun näkee minut, kuin miltä Chrisin äiti näyttää Shanannista puhuessaan. Samalla tavalla on alusta alkaen ollut suhdettamme vastaan ja torpedoinut kasvatus- ja ravintoperiaatteitamme lastemme kanssa. Välillä yhteisillä illallisilla jää kiinni katselemasta minua kylmäävän vihaavalla katseella ja usein kun puhun jotain pyörittelee silmiään ja luo merkitseviä katseita apen suuntaan. Olen ihan tavallinen tyttö, kiltti, hyvinkoulutettu, perusnätti. Meillä on upeat hyvinkasvatetut lapset, joita ylistetään joka paikassa. Mitään erityistä vihattavaa ei minussa ole.

Mikä oli tämän katkeran vuodatukseni pointti? Tapaus on saanut minut miettimään omaa perhettäni, anoppia, miestä. Minun silmissäni Chrisin anoppi kantaa suuren vastuun miehen teoista, vaikuttaa karmivalta ihmiseltä, joka on kasvattanut pedon. Miten sitten oma anoppini, joka on samalla tavalla kylmä, on saanut kasvatettua silminnähden lämpimän ja ihanan miehen. Vai onko? Onko oma huamaava miehenikin hullu psyko joka vaan yht´äkkiä napsahtaa ja tekee jotain hirveää? Pitäisikö olla peloissani. Mies ei halua/uskalla minua äitiään vastaan puolustaa ja epäilen että jos hänen joskus olisi pakko valita, niin jäisin kakkoseksi.

Katsoitko tuon viestissä/kommentissa numero 419 olevan linkin?  (Missä tämä nainen kertoo mitä tulee panna merkille).

Christopher Wattsin äiti käyttäytyy kyllä kieltämättä omituisesti.

Uhrin, eli Shannan Wattsin isä astui esiin ja puhui suoraan Christopher Wattsille oikeudenkäynnin loppupuheenvuorossa.

Pahantekijän, eli Christopher Wattsin isä pysyi hiljaa, sen sijaan (päällepäsmäri?) äiti tuli vakuuttamaan rakkauttaan ja anteeksiantoaan pojalle ilman ainoatakaan myötätunnon ilmaisua uhreille tai uhrien perheelle.

Mitä Äiti rakastaa lastaan???

mitä ihmettä?

Kysyin eilen mun mieheltä, että pystyisikö se antamaan anteeksi meidän pojalle jos se lahtais perheensä ja vastas välittömästi että en. Samaa sanon minä. Ei olisi poikaa sen jälkeen.

No ei siihen m.urhaa tarvita kun aikuinen mies jättää perheensä ja vaihtaa nuoreen kireään p..lluun

Tämä viimeinen kommentti ei liittynyt mitenkään tähän kamalaan tragediaan.

Sua ei oo kukaan hylännyt..onneksi olkoon naiivi.pa.ska

Vierailija
542/8526 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

äidin rakkaus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karmivaa. Oma anoppini on muistuttaa vähän Chrisin äitiä. Saa samanlaisen inhonsekaisen ilmeen kasvoilleen kun näkee minut, kuin miltä Chrisin äiti näyttää Shanannista puhuessaan. Samalla tavalla on alusta alkaen ollut suhdettamme vastaan ja torpedoinut kasvatus- ja ravintoperiaatteitamme lastemme kanssa. Välillä yhteisillä illallisilla jää kiinni katselemasta minua kylmäävän vihaavalla katseella ja usein kun puhun jotain pyörittelee silmiään ja luo merkitseviä katseita apen suuntaan. Olen ihan tavallinen tyttö, kiltti, hyvinkoulutettu, perusnätti. Meillä on upeat hyvinkasvatetut lapset, joita ylistetään joka paikassa. Mitään erityistä vihattavaa ei minussa ole.

Mikä oli tämän katkeran vuodatukseni pointti? Tapaus on saanut minut miettimään omaa perhettäni, anoppia, miestä. Minun silmissäni Chrisin anoppi kantaa suuren vastuun miehen teoista, vaikuttaa karmivalta ihmiseltä, joka on kasvattanut pedon. Miten sitten oma anoppini, joka on samalla tavalla kylmä, on saanut kasvatettua silminnähden lämpimän ja ihanan miehen. Vai onko? Onko oma huamaava miehenikin hullu psyko joka vaan yht´äkkiä napsahtaa ja tekee jotain hirveää? Pitäisikö olla peloissani. Mies ei halua/uskalla minua äitiään vastaan puolustaa ja epäilen että jos hänen joskus olisi pakko valita, niin jäisin kakkoseksi.

Katsoitko tuon viestissä/kommentissa numero 419 olevan linkin?  (Missä tämä nainen kertoo mitä tulee panna merkille).

Uhrin, eli Shannan Wattsin isä astui esiin ja puhui suoraan Christopher Wattsille oikeudenkäynnin loppupuheenvuorossa.

Pahantekijän, eli Christopher Wattsin isä pysyi hiljaa, sen sijaan (päällepäsmäri?) äiti tuli vakuuttamaan rakkauttaan ja anteeksiantoaan pojalle ilman ainoatakaan myötätunnon ilmaisua uhreille tai uhrien perheelle.

mitä ihmettä?

Kysyin eilen mun mieheltä, että pystyisikö se antamaan anteeksi meidän pojalle jos se lahtais perheensä ja vastas välittömästi että en. Samaa sanon minä. Ei olisi poikaa sen jälkeen.

Minä olen hylännyt äitini

Äiti ei ole t.appanut ketään

Voi kauheaa ..soita heti äidillesi..joulukin tulee

Miten voit olla noin julma?

Tämä viimeinen kommentti ei liittynyt mitenkään tähän kamalaan tragediaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/8526 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shannan kertoo noissa viesteissä, että Chris sanoi suoraan, ettei hänellä ole enää tunteita, kieltäytyi seksistä, ei halua terapiaan, sanoo, ettei syy ole Shannanin vaan syy on hänessä itsessään.

Vierailija
544/8526 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shannan kertoo noissa viesteissä, että Chris sanoi suoraan, ettei hänellä ole enää tunteita, kieltäytyi seksistä, ei halua terapiaan, sanoo, ettei syy ole Shannanin vaan syy on hänessä itsessään.

Mun mies on poissaoleva ,ja tekstailee salaa..seksikin on loppu

Onko se M:URHAAJA?

Vierailija
545/8526 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikuta manipuloivan psykopaatti-narsistin käytökseltä. Jotan Chrisillä oli pielessä, mutta mitä? Siitä eivät asiantuntijatkaan tunnu olevan  yhtä mieltä.

Vierailija
546/8526 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikuta manipuloivan psykopaatti-narsistin käytökseltä. Jotan Chrisillä oli pielessä, mutta mitä? Siitä eivät asiantuntijatkaan tunnu olevan  yhtä mieltä.

Mitenköhän se uusi tyttöystävä, onkohan saanut miehen manipuloitua tappamaan perheensä. Ei luulisi olevan kauhean helppo tehtävä, mutta toisaalta Chris näyttäsi olleen ikänsä täysin vahvojen naisten pyöritettävissä; ensin äiti ja sitten Shanann. Uusi tyttöystävähän oli huolissaan näkevätkö poliisit tekstiviestit ja googlaili kuinka kauan puhelinyhtiöt viestit säilyttää. Samoin kuin oli googlaillut (ymmärtääkseni jo ennen murhaa?) mitä toisen perheensä murhanneen miehen salarakas oli tienannut tarinallaan.

Vaikka tyttöystävä teon aivot olisikin, niin eihän Chriskään tietenkään ihan terve ole kun on pystynyt tekoon ja sen kylmään peittelyyn.

Vierailija
547/8526 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tyttöystävät tekoset tutkitaan perinpohjin. Jossain luki, että hän saa uuden nimen ja henkilöllisyyden. Minusta on erikoista, että hän on tekojen lähellä googletellut, paljonko tällaisella tarinalla voi tienata jos siitä kirjan tekee. Ei ole kaikki muumit laaksossa, jotain tekemistä tällä naikkosella on murhiin. Kun hänen haastatteluaan kuuntelee, hänestä saa todella kylmän ja ylimielisen kuvan.

Vierailija
548/8526 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tyttöystävät tekoset tutkitaan perinpohjin. Jossain luki, että hän saa uuden nimen ja henkilöllisyyden. Minusta on erikoista, että hän on tekojen lähellä googletellut, paljonko tällaisella tarinalla voi tienata jos siitä kirjan tekee. Ei ole kaikki muumit laaksossa, jotain tekemistä tällä naikkosella on murhiin. Kun hänen haastatteluaan kuuntelee, hänestä saa todella kylmän ja ylimielisen kuvan.

En ole kuunnellutkaan yhtään haastattelua hänen kanssaan, pitää katsoa illemmalla kun lapset nukkuu, tämä ei ole ihan lapsiystävällistä kamaa.

Jossain luki että Nicolella on Chrsin ostama kaulakoru päällään haastattelukuvassa missä on musta tausta, kuva joka tulee googlessa melkein ekana kun naisen nimellä etsii. Lähettääkö jotain viestiä vankilaan tällä. 

Vierailija
549/8526 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä Shannanin tekstiviestikeskustelu kaverilleen, ihan muutamia päiviä ennen murhia. Shannan kertoo siinä, että Chris muuttui aivan täysin sinä aikana, kun Shannan oli lapsuudenperheen luona lomalla.

Kaikki muuttui. Chris tosi kylmä eikä enää innoissaan vauvasta. Vaikka he sopivat siitä vauvasta yhdessä. Shannan epäilee, ettei Chris enää rakasta häntä ja ystävä sanoo, että kyllä rakastaa. Shannan vuodattaa vaikka mitä, kuinka kylmä Chris on, ei suostu halaamaan jne.

Shannan ihmettelee, että mitä tapahtui, hänen mielestään he olivat niin rakastuneita vielä ennen tuota lomareissua.

Shanann Watts - Texts with Friend, Addy

Mun mies on poissaoleva ,ja tekstailee salaa..seksikin on loppu

Onko se M:URHAAJA?

Tuolla videon kommenteissa sanotaan, että aina jos mies haluaa ulos suhteesta, kyseessä on toinen nainen. AINA!!!!!! Ei poikkeusta.

Ja neuvo: jos miehesi haluaa pois, päästä hänet heti, anna mennä.

Älä jää rukoilemaan ja kyselemään. Vaan auta häntä pakkaamisessa ja päästä pois.

Vierailija
550/8526 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan nimenomaan ihmiset tuolla kommenteissa kaikki kommentoivat, että oli tyypillinen narsisti, heivasi yhtäkkiä noin vain 10 vuotta pois, yhtäkkiä lakkoi rakastamasta, henkisesti piinasi Shannania 11 päivän ajan. Eikä koskaan kertonu, että sillä onki salarakas. Shannan yritti pelastaa avioliiton.

Vierailija
551/8526 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tässä on kaikki mitä Chris on puhunyt poliiseille, siis valehteluineen ja tunnustus, kuulustelupöytäkirja siis. Ei tarvii niitä paskoja kuulusteluvideoita yrittää kuunnella.

https://www.google.com/amp/s/www.denverpost.com/2018/11/24/christopher-…

Vierailija
552/8526 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieson etäinen, tympeä ja haluton. Olen niin helvet*n kypsä tähän tilanteeseen. En halua tällaista elämää. Miehestä ei ole minulle mitään iloa. Olen niin surullinen, hän on komea ja periaatteessahyvä mies ja olimme joskus onnellisia. En vaan enää kestä tätä.

Vierailija
553/8526 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieson etäinen, tympeä ja haluton. Olen niin helvet*n kypsä tähän tilanteeseen. En halua tällaista elämää. Miehestä ei ole minulle mitään iloa. Olen niin surullinen, hän on komea ja periaatteessahyvä mies ja olimme joskus onnellisia. En vaan enää kestä tätä.

JUOKSE JA LUJAA

Vierailija
554/8526 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JUOKSE JA LUJAA

Ja neuvo: jos miehesi haluaa pois, päästä hänet heti, anna mennä.

Älä jää rukoilemaan ja kyselemään. Vaan auta häntä pakkaamisessa ja päästä pois.

Vierailija
555/8526 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan nimenomaan ihmiset tuolla kommenteissa kaikki kommentoivat, että oli tyypillinen narsisti, heivasi yhtäkkiä noin vain 10 vuotta pois, yhtäkkiä lakkoi rakastamasta, henkisesti piinasi Shannania 11 päivän ajan. Eikä koskaan kertonu, että sillä onki salarakas. Shannan yritti pelastaa avioliiton.

En tosiaan paljon antaisi painoarvoa sille, mitä Youtuben kommenttipalstoilla sanotaan. Harva siellä jaksaa tehdä mitään syväluotaavaa analyysiä, vaan heitetään ilmoille omia, tunnepitoisia kommentteja.

Vierailija
556/8526 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on mielenkiintoista, että Chris pokasi Shanannin kun tämä oli kaikista haavoittuvaisimmillaan ja huonossa elämäntilanteessa sairautensa vuoksi. Ja jahtasi tätä siitä huolimatta, että Shanann ei ollut ollenkaan kiinnostunut. Tähän ketjuun linkitetyllä videolla kerrotaan, että nuo ovat varoitusmerkkejä siitä, että olet tekemisissä luonnehäiriöisen ("social predator") kanssa. Kyky aistia toisen heikkous ja kyvyttömyys hyväksyä toisen "ei". 

Muilta mielenkiintoisia havaintoja ovat Chrisin ilmeet ja elekieli Shanannin videoilla. Monella videolla hän taustalla pyörittelee silmiä kun Shanann puhuu, heittää jotain sarkastista väliin, tai on täysin ilmeetön/eleetön. Narsisti/psykopaatti halveksuu uhriaan ja tuo on yksi, hienovarainen tapa osoittaa se. Shanann ja Chris olivat myös molemmat aikaisemmin ylipainoisia. On outoa, että nyt kun Shanann oli kaikista parhaimmillaan- hoikka, piti parempaa huolta itsestään&ulkonäöstään, terveempi kuin koskaan ja löytänyt menestystä sekä uusia ystäviä, Chris hankkii salarakkaan. Mielestäni tässäkin oli kyse keinosta painaa uhria alas, nöyryyttää ja pitää tämä otteessaan. Shanann viesteissään Chrisille kirjoitti mm. talon laittamisesta myyntiin, joten uskon, että hän halusi eron kun sai tietää suhteesta, mutta Chris ei suostunut päästämään uhriaan pois joten tappoi tämän ja lapset.

Muita outoja yhteensattumia: Wattsien kotona hyllyllä, jolla on Shanannin ja Chrisin yhteiskuva on lasinen koristeltu pääkallo sen vieressä. Shanannilla on vitamiinilaastari, jossa on pääkallo instagram kuvassa, josta seuraava kuva hänestä on yhteiskuva Chrisin kanssa. Sekä tietenkin videon mainoskatkon outo yhteensattuma.

Vierailija
557/8526 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteessa narsistin kanssahan on kolme vaihetta- idealize, devalue, discard. Eli alussa uutta kumppania/uhria ylistetään ja pommitetaan kehuilla ja "rakkaudella" (kuten Chris teki Shannanille ja sitten Nicolelle), esitetään hurmaavaa ja avuliasta ihmistä. Kunnes tulee kyllästyminen ja totaalinen muutos käytöksessä ja asenteessa. 

Vierailija
558/8526 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

äidin rakkaus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä ihmettä?

No ei siihen m.urhaa tarvita kun aikuinen mies jättää perheensä ja vaihtaa nuoreen kireään p..lluun

Miten tää liittyy äidinrakkauteen?

Vierailija
559/8526 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteessa narsistin kanssahan on kolme vaihetta- idealize, devalue, discard. Eli alussa uutta kumppania/uhria ylistetään ja pommitetaan kehuilla ja "rakkaudella" (kuten Chris teki Shannanille ja sitten Nicolelle), esitetään hurmaavaa ja avuliasta ihmistä. Kunnes tulee kyllästyminen ja totaalinen muutos käytöksessä ja asenteessa. 

Mutta jos normaali parisuhde loppuu, niin eikö siinäkin ole nuo kolme vaihetta eli kehutaan, kyllästytään ja piikitellään ja sit jätetään?

Miten erotat oletko tekemisissä narstistin kanssa vai vaan miehen, joka kyllästyi suhun?

Vierailija
560/8526 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos normaali parisuhde loppuu, niin eikö siinäkin ole nuo kolme vaihetta eli kehutaan, kyllästytään ja piikitellään ja sit jätetään?

Miten erotat oletko tekemisissä narstistin kanssa vai vaan miehen, joka kyllästyi suhun?

Normaalissa parisuhteessa varmaankin ajaudutaan erilleen pikku hiljaa ja toiminnassa on joku tolkku. Seurasin sivusta parisuhdetta jossa epäilin miehen olevan narsisti. Ensin ihan älytöntä palvontaa. Siis ihan kunnon teatteria muille ihmisille. Sitten kun nainen oli saatu sitoutettua kunnolla, kaikki muuttui ihan sormia napsauttamalla päinvastaiseksi. Tämä jälkimmäinen eroon johtanut vaihe alkoi parin viikon sisään siitä kun oli tehty se sitoutumisen peliliike.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi