Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?

Vierailija
08.12.2018 |

Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.

Kommentit (8532)

Vierailija
5201/8532 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chris sanoi jollain videolla että pystyi olemaan oma itsensä N. K:n seurassa ja Shanonin kanssa pelkäsi koko ajan sanovansa jotain typerää. Aikamoista sirkustahan tuo jatkuva perheen esittely julkisesti on. Siitä ehkä kerääntyi vuosi vuodelta väsymys ja viha ja jonkunlainen voimattomuus. Mutta voi kun olis vaan eronnut ja jokainen jatkais tänä päivänä elämäänsä omilla tahoillaan.

Vierailija
5202/8532 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos Chrisin äiti ja sisko eivät kertoneet kyseisestä kirjeestä Shanannille, koska tiesivät Shanannin ja Shanannin veljen rikosrekistereistä ja tuomioista?

Jos mietin omalle kohdalle asiaa. Jos mun hiljaisenluontoisella veljellä ois vaimo, jolla on paljon merkintöjä rikosrekisterissä ja hänen veljellä myös tuomio. Tietäisin myös, että vaimolla on välit menneet poikki melkein kaikkiin nuoruuden ystäviin. Olisi temperamenttinen luonne, kuten Shanann oli. Ja mun omalla veljellä vain ylinopeussakko menneisyydessä. Sitten veljeni antaisi tuollaisen kirjeen. Ja he vielä asuisivat tuhansien kilometrien päässä. Mitä tekisin? Mitä te muut keskustelijat tekisitte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5203/8532 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ottaisin herranen aika poliisiin yhteyttä.

Ei täällä kyllä jaksa keskustella kun jatkuvasti tuodaan väärää infoa totuutena.

Vierailija
5204/8532 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos Chrisin äiti ja sisko eivät kertoneet kyseisestä kirjeestä Shanannille, koska tiesivät Shanannin ja Shanannin veljen rikosrekistereistä ja tuomioista?

Jos mietin omalle kohdalle asiaa. Jos mun hiljaisenluontoisella veljellä ois vaimo, jolla on paljon merkintöjä rikosrekisterissä ja hänen veljellä myös tuomio. Tietäisin myös, että vaimolla on välit menneet poikki melkein kaikkiin nuoruuden ystäviin. Olisi temperamenttinen luonne, kuten Shanann oli. Ja mun omalla veljellä vain ylinopeussakko menneisyydessä. Sitten veljeni antaisi tuollaisen kirjeen. Ja he vielä asuisivat tuhansien kilometrien päässä. Mitä tekisin? Mitä te muut keskustelijat tekisitte?

Turha siellä jonkun alapeukuttaa. Ihmiset ovat erilaisia ja jos joku keskustelijoista on tätä mieltä niin hyvin olisi voinut joku muukin perhe olla tätä mieltä ja toimia näin. Ja kaikenlaiset, erilaisetkin mielipiteet tervetulleita.

Vierailija
5205/8532 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sun motiivi on jatkuvasti tuoda tätä väärää informaatiota uhrista esille? Ihan jo näiden muutaman edellisen sivun aikana on jo useasti korjattu tätä ja jatkat vaan. 

Vierailija
5206/8532 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama vaikka vaimo olisi ilkeä ja paha. Ihan sama vaikka olisi kuinka kyllästynyt avioliittoonsa.

Ihan sama vaikka vaimo ja lapset menisi moneksi viikoksi sukulaisiin. Vaimoa ja lapsia ei saa tappaa vaikka kuinka haluaisia päästä niistä eroon syystä tai toisesta. Silloin otetaan ero.

Vierailija
5207/8532 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sun motiivi on jatkuvasti tuoda tätä väärää informaatiota uhrista esille? Ihan jo näiden muutaman edellisen sivun aikana on jo useasti korjattu tätä ja jatkat vaan. 

Sivusta kysyn mikä tässä väärää infoa?

Ihmisillä erilaiset temperamentit ja luonne, jonkun mielestähän Shanannin veli saattaisi olla pelottava ja Shanann päälkepäsmäri.

Tosin ei minun mielestäni. Eikä myöskään Chrisin perhe olleet mitään arkoja/rauhaa rakastavia luonteeltaan. Päinvastoin.

Vierailija
5208/8532 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo perhe elämä oli kaikkea muuta kuin normaalia. S jatkuva roikkuminen netissä.Asioiden puiminen netissä ja perheen kuvaaminen. Mieleeni erityisesti jäänyt tallenne jossa C täytyy laitaa mustaa tatinaa kasvoihinsa.Aistittavissa kuinka C todella kiusaantuneen oloinen. S ei tietenkään kukaan olisi halunnut tuollaista kohtaloa mutta sanon kyllä suoraan että kun noita S julkaisuja katselee niin tulee kyllä ärsytys pikkuhiljaa mulle. Joka käänteessä tarvinnut puhua ja puhua nettiin asioista.Kuinkahan paljon asioista puhuivat keskenään. S oli onnellinen elämäänsä noin mutta joku muu kärsi.Kaikenkaikkiaa kamala tämä elämien päättyminen.Kannattaa jokaisen miettiä omaa avioliittoaan että siinä ei toista nujerreta omien tavoitteiden saavuttamiseksi. C oli patoutumia selvästi S kohtaan mutta S eli omassa nettimailmassaan ja ei huomannut kuinka pahoin C avioliitossa voi. Oliko niin alistettu itse edellisessä avioliitossa että se sai tässä toimimaan pomottavasti ja omaan napaan tujottamaan. 

Vierailija
5209/8532 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wattsin perhe laulaa koiralleen Dietherille Happy Birthday.

Vierailija
5210/8532 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HOW I ALMOST BECAME CHRIS WATTS ( kuinka minusta melkein tuli Chris Watts)

Mies alkaa kohdasta 0:40 kertomaan kuinka suunnitteli samaa.

Tuosta tulee mieleen, että kuinka paljon onkaan ihmisiä, sekä miehiä että naisia, joita on alkanut niin perusteellisesti tympimään koko perhe-elämä, että alkaa jopa tuollaisia suunnittelemaan. Ja muu perhe on autuaan tietämätön noista mietteistä ja tuntemuksista...

Ehkä jotkut eivät haluaisi erossa jakaa puolta omaisuudestaan tulevalle exälleen (jos ei ole älynnyt tehdä avioehtoakaan) ja senkin takia suunnittelevat tuommoisia? Oliskohan tuo ollut C:lläkin ainakin osamotiivi? 

Mikä kirje? Yritän kovasti pysyä tän ketjun perässä mut tämä mennyt ohi :D

Niinpä. Kylmät väreet tulee näistä tapauksista kun kuulee, että toisen lähtö tullut "puun takaa". 

Shanann Wattsin tapauksessa tuo mies tosin sanoi ettei kiinnosta enää, mutta ehkä Shanann ajatteli että kyseessä on joku tyyliin seitsemän vuoden kriisi tai vastaava mitä pitkiin parisuhteisiin voi välillä tulla matkan varrelle.  Että he selviävät siitä kyllä.

Juuri siksi anopin ja Chrisin siskon olisi pikapikaa pitänyt heti kertoa siitä sairaasta kirjeestä minkä mies oli rustannut heille "jemmaan". Tekivät väärin kun pimittävät sen ja toivat sen vasta nyt jemmasta Shanannia-- vastaan ---Chrisin puolustukselle.

Tuosta en meinaa päästä yli että olisivat voineet viheltää pelin poikki ja pysäyttää perhetragedian tuossa vaiheessa, mutta yhtä kahjoja taisivat olla koko sen puolen poppoo....

No eiköhän ne vaan noudattaneet C:n pyyntöä että kirje avataan ja luetaan vasta, jos/kun jotain hämärää vaikuttaa olevan tekeillä.

Vierailija
5211/8532 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta kysyn mikä tässä väärää infoa?

Ihmisillä erilaiset temperamentit ja luonne, jonkun mielestähän Shanannin veli saattaisi olla pelottava ja Shanann päälkepäsmäri.

Tosin ei minun mielestäni. Eikä myöskään Chrisin perhe olleet mitään arkoja/rauhaa rakastavia luonteeltaan. Päinvastoin.

"Vaimo, jolla on paljon merkintöjä rikosrekisterissä" on väärää informaatiota. Sitä myöden koko ajatelma perustuu epätosiin eli ihan aiheen vierestä koko viesti. 

Vierailija
5212/8532 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo perhe elämä oli kaikkea muuta kuin normaalia. S jatkuva roikkuminen netissä.Asioiden puiminen netissä ja perheen kuvaaminen. Mieleeni erityisesti jäänyt tallenne jossa C täytyy laitaa mustaa tatinaa kasvoihinsa.Aistittavissa kuinka C todella kiusaantuneen oloinen. S ei tietenkään kukaan olisi halunnut tuollaista kohtaloa mutta sanon kyllä suoraan että kun noita S julkaisuja katselee niin tulee kyllä ärsytys pikkuhiljaa mulle. Joka käänteessä tarvinnut puhua ja puhua nettiin asioista.Kuinkahan paljon asioista puhuivat keskenään. S oli onnellinen elämäänsä noin mutta joku muu kärsi.Kaikenkaikkiaa kamala tämä elämien päättyminen.Kannattaa jokaisen miettiä omaa avioliittoaan että siinä ei toista nujerreta omien tavoitteiden saavuttamiseksi. C oli patoutumia selvästi S kohtaan mutta S eli omassa nettimailmassaan ja ei huomannut kuinka pahoin C avioliitossa voi. Oliko niin alistettu itse edellisessä avioliitossa että se sai tässä toimimaan pomottavasti ja omaan napaan tujottamaan. 

Jatkan senverran vielä. Miettinyt kanssa miksi ei eroa vaan ottanut.Olisiko C pelännyt S sen jälkeen näitä julkaisuja netissä hänestä päivittäneen jatkuvasti mikä hyvin voinut olla todennäköistä.

Vierailija
5213/8532 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha siellä jonkun alapeukuttaa. Ihmiset ovat erilaisia ja jos joku keskustelijoista on tätä mieltä niin hyvin olisi voinut joku muukin perhe olla tätä mieltä ja toimia näin. Ja kaikenlaiset, erilaisetkin mielipiteet tervetulleita.

Peukutukset ovat syystä. Väärää harhaanjohtavaa infoa tuleekin alapeukuttaa.

Vierailija
5214/8532 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä että kuolleesta ei tarvitse tehdä pyhimystä. S ei ollut pyhimys vaan normaali ihminen hyvine ja huonoine puolineen. Huono puoli saattoi olla se että oli niin itseriittoinen ettei huomannut ettei Chris eivätkä lapsetkaan nauttineet jatkuvasta kuvaamisesta ja esillä olosta. Heidän elämä oli yhtä showta. Siitä varmaan pikkuhiljaa C:n mielenterveys alkoi rakoilla ja lopputulos oli mikä oli. Jos mieli ois vielä ollut terveellä pohjalla olis tajunnut vaan erota.

Vierailija
5215/8532 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan senverran vielä. Miettinyt kanssa miksi ei eroa vaan ottanut.Olisiko C pelännyt S sen jälkeen näitä julkaisuja netissä hänestä päivittäneen jatkuvasti mikä hyvin voinut olla todennäköistä.

Voi olla tuokin, mutta jospa C ei esim. halunnut jakaa omaisuutta puoliksi S:n kanssa, vaan halusi aloittaa puhtaalta pöydältä Hajutoosan kanssa, mutta noissa samoissa puitteissa (Hajutoosahan oli sanonut Chrisille (?), että haluaisi samanlaisen perhe-elämän (ja varmasti myös ne puitteet), kuin Wattseilla oli).

Vierailija
5216/8532 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu myös että S:lla oli jotenkin vähän pää pilvissä. "C on parasta mitä minulle on ikinä tapahtunut." S:n iässä on yleensä oppinut että kun joku vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta niin se harvoin myös on.

Vierailija
5217/8532 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama vaikka vaimo olisi ilkeä ja paha. Ihan sama vaikka olisi kuinka kyllästynyt avioliittoonsa.

Ihan sama vaikka vaimo ja lapset menisi moneksi viikoksi sukulaisiin. Vaimoa ja lapsia ei saa tappaa vaikka kuinka haluaisia päästä niistä eroon syystä tai toisesta. Silloin otetaan ero.

No eihän tässä kukaan tekoa ole puolustellutkaan. Ei tietenkään ketään saa tappaa.Ei tota erikseen sinun kannata mainita täällä.Keskustelua tämä on hyvänen aika.

Vierailija
5218/8532 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysytään kuitenkin faktoissa eikä puhuta huvikseen mitä sattuu.

Vierailija
5219/8532 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään saa tappaa eivätkä S ja lapset ansainneet noin karua kohtaloa. Tässä nyt vain yritetään päästä C:n pään sisään miksi teki nii kuin teki vaikka ei olisi saanut. Ja voisko tästä oppia jotain. Entä jos S ois ottanut vakavammin sen creepy-kuvan siitä nukesta jä lapsineen lähtenyt kotoa lopullisesti.

Vierailija
5220/8532 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole mitenkään erityistä että haluaa viettää useamman viikon lasten kanssa omien vanhempien ja sukulaisten luona, varsinkin kun he asuvat lähes toisella puolen maata, tuntien lentomatkan päässä.

Niinpä! Ajatelkaa itse, jos asuisitte esimerkiksi Etelä-Euroopassa ja vanhempanne Suomessa. Ettekö lentäisi useaksi viikoksi esimerkiksi kesällä kyläilemään. Ei sinne mennä vain viikonlopuksi.