Lue keskustelun säännöt.
Plussa
19.07.2008 |
Vihdoinkin tuli plussa! Useamman kuukauden yrittämisen jälkeen tein tiistaina testin, mikä antoi vahvan plussan. Laskettu aika olis maaliskuun loppupuolella Nyt vaan totuttelua uuteen elämäntilanteeseen.. :D :D
Kommentit (3)
Onnittelut täältäkin :)
Mamti rv13+3
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä kans kesti n 6kk ennenkun tärppäs, meinas jo pelottaa et onko jokin vialla kun ei plussaa näy, mutta nyt jo loppusuoralla, onnea odotukseen ;)
Luluzu & Pertti 31+0
=)
Minnikki kera kolmen & rv 14+4