Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Revityt farkut on kamalin ja junttimaisin muoti-ilmiö koskaan

Vierailija
07.12.2018 |

Revityt farkut ehkä juuri ja juuri teineillä vielä ymmärtää, vaikka ei näytä ollenkaan hyvältä ja fiksulta heilläkään. Mutta se, että revittyjä farkkuja näkee nykyään ihan aikuisillakin, niin huh huh! Onko mitään nolompaa, junttimaisempaa ja wt:mpää, kuin revityt farkut? Antaa ihmisestä sellaisen kapinoivan, sivistymättömän ja epäsiistin ihmisen kuvan. Eikö niissä tule talvikeleillä aivan helvetin kylmäkin?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne oikein puettuna oikean asukokonaisuuden kanssa toimivat eivätkä mielestäni tuo "wt-vaikutelmaa". Taidat itse olla näitä tuulipukujen puolestapuhujia? 

2/32 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, mikä on muualla maailmalla muotia ja jotenkin eroaa siitä tavallisesta ja tylsästä, on suomimamman mielestä junttia. Mihin itse tykkäät pukeutua? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikkein typerin muoti-ilmiö oli sormien amputointi. Sellainenkin oikeasti oli.

Vierailija
4/32 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

5/32 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

XD

Esko? 

Vierailija
6/32 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain iässä ihmiset yleensä ymmärtää, että muodikkuus ja tyylikkyys on kaksi eri asiaa. Joskus toteutuvat peräti yhtäaikas, mutta harvoin.

Vierailija
7/32 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne oikein puettuna oikean asukokonaisuuden kanssa toimivat eivätkä mielestäni tuo "wt-vaikutelmaa". Taidat itse olla näitä tuulipukujen puolestapuhujia? 

En suinkaan. Kyllä farkut itsessään ovat oikein hyvännäköiset housut, ei siinä mitään. Kunhan ovat puhtaat ja ehjät. t. ap.

Vierailija
8/32 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuoollaisten housujen käyttäjistä valtaosa taitaa asua kehäkolmsen sisäpuolella. junteista suurin osa asuu kehäkolmosen ulkopuolella, joten tuolaisten housujen käyttäjät eivät ole juntteja.

Vierailija
9/32 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. On ne rumat ja rahvaanomaiset. En maksaisi valmiiksi revityistä farkuista senttiäkään.

10/32 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suinkaan. Kyllä farkut itsessään ovat oikein hyvännäköiset housut, ei siinä mitään. Kunhan ovat puhtaat ja ehjät. t. ap.

Kommenteistasi huomaa, ettet ymmärrä muotia. Puhtaat ne farkut silti voivat olla, vaikka tarkoituksella olisivatkin revityt. 

Vierailija
11/32 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa repisin omat housut rategisesta paikasta ettei tarvi naisten arvailla minkä verran sieltä löytyy?

Saattaisi tulla sanomista ellei peräti sakot.

Vierailija
12/32 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä4891 kirjoitti:

Kaikki, mikä on muualla maailmalla muotia ja jotenkin eroaa siitä tavallisesta ja tylsästä, on suomimamman mielestä junttia. Mihin itse tykkäät pukeutua? 

Tykkään pukeutua ryvita-farkkuihin. Ne on valmistettu uusiomenetelmällä näkkileivistä.

Vierailija
13/32 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kannatan ehjiä vaatteita ja pyrin pikemminkin korjaamaan vaatteisiin käytössä ilmaantuvia reikiä. 

Vierailija
14/32 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa nuoruudessani mä häpesin kuluneita ja rikkinäisiä farkkujani. Nyt niitä ostetaan kaupasta :D.

Ei mene minunkaan ymmärrykseen tämä muoti.

Mutta enpä olekaan enää kohderyhmää, joten minulta ei kysytä.

On kyllä outoa kun riekaleisia vaatteita myydään kaupoissa.

Vierailija
15/32 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän välillä revittyjä farkkuja ja olen jo 50v!!! Olen nainen ja asun kehäkolmosen sisäpuolella:) Olen jopa saanut kehuja tyylistäni joskus. Ja käytän vielä 9-kymppisenäkin jos tykkään ja oon elossa!

Vierailija
16/32 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa mun taas tekis mieli pysäyttää tyyliin joka toinen nainen kenellä on hienosti revityt farkut ja kysyä mistä on ne ostanut. Itse omistan vain yhdet revityt farkut ja käytän niitä vain kesällä, ei tulis mieleenkään käyttää talvella.

Vierailija
17/32 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuoollaisten housujen käyttäjistä valtaosa taitaa asua kehäkolmsen sisäpuolella. junteista suurin osa asuu kehäkolmosen ulkopuolella, joten tuolaisten housujen käyttäjät eivät ole juntteja.

Junttius on luonteenlaatu, ei kotipaikalla ole mitään tekemistä sen kanssa. Toki sisäänlämpiävä pieni paikkakunta lisää riskiä junttiuteen.

Vierailija
18/32 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kaikki farkut revittyjä! On hienoja ja ne aina zarasta, hm tai vaikkapa jackandjones.

Vierailija
19/32 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostatteko myös valmiiksi rikottuja kahvimukeja ja likaisia sohvia jos joku muotiguru käskee?

Vierailija
20/32 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on! Tunika ja leggingsit on varmempi tyyli.