Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa nuorta miestä?

Vierailija
07.12.2018 |

Olen nupri mies ja nyt tapaillut yhtä erittäin viehättävää naista. Sain kuulla, että on Vihreiden nuorten jäsen. Olin järkyttynyt, sillä itse ajattelen asioista hyvin eri tavoin. Miten edes halusi tapailla tällaista normaalia miestä?
Haluan kuitenkin aina oppia ja ymmärtää toisia, ja kysyisinkin miten saisin ymmärretyä ajatusmaailmaansa paremmin ja ehkä itse oppia?

Kiitos!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies <3 missä olet?

Vierailija
2/9 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi oppia

Vierailija
4/9 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelemalla. Jos et ymmärrä, kysy. Jos haluat lisää tietoa johonkin, kysy. Ei se ole vaikeeta. ”Sanoit että sinun mielestä asia x on näin, miksi se sinun mielestä on niin?” Perus kommunikointi.

Vierailija
5/9 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen paranee tuosta aikaa myöten. Viimeistään kolmekymppisenä äänestää sekoomusta.

Vierailija
6/9 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu kertoi käyneensä vasemmistonuorten tilaisuuksissa siksi että sieltä löytyi kiihkeimmät naiset. No kyllä minäkin liille "antautuisin".

Vierailija
7/9 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli asetat vihreät arvot oman normaaliutesi yläpuolelle. Miten joku puolue voi olla sinun omien ajatusten yläpuolella. Ethän sä voi noin aivopesty ihminen olla, että ajattelet olevasi ns normaali ihminen jos joku kuuluu hypetettyyn puolueeseen. Ei puolue tee ihmistä viisaaksi ja omia ajatuksia toisarvoisiksi. Ehkä sitä naista kiinnostaa sinä itse persoonana.

Vierailija
8/9 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustele

Vierailija
9/9 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

muna käteen ja vatkaamaan kyllä se siittä lähtee poika