Mulberry Bayswaterin omistajat - myytiinkö minulle feikke The RealRealissa?
Sain tänään hartaasti odottamani laukun, ostin käytetyn Mulberry Bayswaterin The Real Real -nettikaupasta, toimitettiin USA:sta eli tuli tullit päälle. Kyseinen firma vannoon kaiken olevan aidoksi tarkastettua, mutta.. En ole varma! Omassa laukussani on mm. Made in Turkey -lappu oudossa paikassa, sen pikkutaskun takana on piilossa liimajälkiä ja muutaman logon fontti mietityttää. Voisitteko siis Mulberry Bayswaterin omistajat laittaa pari kuvaa oman laukkunne takaseinästä ja vaikkapa siitä Made In -lappusesta? Kiitos jo etukäteen!
Onneksi ostin laukun Amexilla ja riitautan tämän heidän kauttaan jos ei muuten selviä. Olen laittanut jo Purseforumille aitouttamispyynnön kuvineen.
Kommentit (26)
Myös tuo nahkalenksu joka roikkuu logon alta rispaa reunasta ja on kömpelön näköinen. Ja missä kohtaa laukussa kuuluu olla sisällä kohta, jossa näkee liimaukset eikä ole kangasverhoiltu kauttaaltaan?
Ei ne aidotkaan aina ole niin hyvää laatua. Mun aito (Helsingin Mulberryltä) ostettu Alexa lähti vuoden käytön jälkeen korjaukseen, kun nahka kului saumasta, ja sieltä tuli vahvike esiin. Toisesta aidosta Mulberrystä, Roxannesta, on lähtenyt useita koriste"niittejä" irti, tosin laukkukin on jo varmaan 15 vuotta vanha.
Päätin palauttaa tämän epäilyttävän laukun ja myyjäliike suostui siihen yllättävän helposti. Sattumalta tänään oli Zalando Loungessa Mulberry Bayswatereita ja onnistuin ostamaan mustan laukun alle 900€. Eli loppu hyvin kaikki hyvin.
The Real Real ei kyllä oo ees mikään superluotettava ostopaikka... mm. instatili @diet_prada monta kertaa osoittanut, että myyvät feikkejä ja nettikaupan tiedoissa paljon huolimattomuusvirheitä
Vanha ketju, mut katsotaan jos tavoitan AP:n. Kiinnostaisi tilata tuolta laukku, mutta just toi feikkiys mietityttää. Saan kyllä aitoutettua kun tuotteen saan, mut kiinnostaisi miten palautus, tullien ja verojen palautus sujui? Maksoiko The RealReal palautuksen lähetysmaksun?
Teksti fontissa on liian tiuha? Kirjainten pitäisi olla vähän väljemmin?