Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Voiko" hiljattain taloon palkattu ja ensimmäisessä varsinaisessa työpaikassa oleva torjua pomon tai työkavereiden lähentelyt pikkujouluissa?

Vierailija
07.12.2018 |

Tai tietenkin voi mutta vaikuttaako se työsuhteeseen? Valmistuin alkusyksystä ja aloitin nykyisessä työpaikassa syyskuun alussa. Eli koeaika on siis vielä päällä. Puhumattakaan siitä että mulla on vuoden määräaikainen sopimus.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lähdin aina kotiin, kun porukka alkoi humaltua ja miehet yritti

löhennellä. Sanoin: anteeksi pitää käydä puuterointihuoneessa, mutta menin narikkaan, otin takin ja taksilla kotiin.

ja tämä siis 1940-luvulla

Vierailija
22/25 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menit ollenkaan koko pikkujouluihin? Ihan hyvin vois mun mielestä olla kokonaan menemättä tuommosiin juhliin. Varsinkin jos ei itse yhtään arvosta mitään pikkujoulujuhlia.

Vierailija kirjoitti:

löhennellä. Sanoin: anteeksi pitää käydä puuterointihuoneessa, mutta menin narikkaan, otin takin ja taksilla kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapahtui 90- luvulla ja tämän vuosituhannen alussa. Mulla on ollut 2 periaatetta: firman- ja sukujuhlissa ei koskaan humalassa. Ei ole tullut jälkipuheita.

Ystävien kanssa tillintallin.

Vierailija
24/25 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapahtui 90- luvulla ja tämän vuosituhannen alussa. Mulla on ollut 2 periaatetta: firman- ja sukujuhlissa ei koskaan humalassa. Ei ole tullut jälkipuheita.

Ystävien kanssa tillintallin.

Ps. Sanon edelleenkin vessaa puuterointihuoneeksi esim. ravintolassa

Vierailija
25/25 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helppoa kun pomo pyrkii iholle, varsinkin jos työpaikan naiset jättävät porukan ulkopuolelle. Ei voi puhua työpaikalla tästä kenellekään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan