"Voiko" hiljattain taloon palkattu ja ensimmäisessä varsinaisessa työpaikassa oleva torjua pomon tai työkavereiden lähentelyt pikkujouluissa?
Tai tietenkin voi mutta vaikuttaako se työsuhteeseen? Valmistuin alkusyksystä ja aloitin nykyisessä työpaikassa syyskuun alussa. Eli koeaika on siis vielä päällä. Puhumattakaan siitä että mulla on vuoden määräaikainen sopimus.
Kommentit (25)
Miksi menit ollenkaan koko pikkujouluihin? Ihan hyvin vois mun mielestä olla kokonaan menemättä tuommosiin juhliin. Varsinkin jos ei itse yhtään arvosta mitään pikkujoulujuhlia.
Vierailija kirjoitti:
Minä lähdin aina kotiin, kun porukka alkoi humaltua ja miehet yritti
löhennellä. Sanoin: anteeksi pitää käydä puuterointihuoneessa, mutta menin narikkaan, otin takin ja taksilla kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
löhennellä. Sanoin: anteeksi pitää käydä puuterointihuoneessa, mutta menin narikkaan, otin takin ja taksilla kotiin.ja tämä siis 1940-luvulla
Tapahtui 90- luvulla ja tämän vuosituhannen alussa. Mulla on ollut 2 periaatetta: firman- ja sukujuhlissa ei koskaan humalassa. Ei ole tullut jälkipuheita.
Ystävien kanssa tillintallin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
löhennellä. Sanoin: anteeksi pitää käydä puuterointihuoneessa, mutta menin narikkaan, otin takin ja taksilla kotiin.ja tämä siis 1940-luvulla
Tapahtui 90- luvulla ja tämän vuosituhannen alussa. Mulla on ollut 2 periaatetta: firman- ja sukujuhlissa ei koskaan humalassa. Ei ole tullut jälkipuheita.
Ystävien kanssa tillintallin.
Ps. Sanon edelleenkin vessaa puuterointihuoneeksi esim. ravintolassa
Ei ole helppoa kun pomo pyrkii iholle, varsinkin jos työpaikan naiset jättävät porukan ulkopuolelle. Ei voi puhua työpaikalla tästä kenellekään...
ja tämä siis 1940-luvulla