Sdp:n Tuppurainen: Ministeri Juuson tietämättömyys säästöistä on vertaansa vailla
On perin huolestuttavaa, että yksi hallituksen keskeisimmistä ministereistä tuntuu seuraavan sivusta, kun hänen hallinnonalansa päätöksiä tehdään. Sosiaali- ja terveysministeriö on tavallisen ihmisen kannalta kaikkein tärkein salkku, Tuppurainen sanoo.
Kommentit (73)
Tuppurainen ei tiedä mistä puhuu. Itse törsäsi muun sukkahousuhallituksen kanssa ulkomailta otettua velkarahaa sen kun kerkesi. Nyt sitä velkaa maksetaan takaisin.
Tuppuraisesta suorastaan huokuu yksinkertaisuus.
Haluatko miljonääriksi- visassa ei tiennyt, mitkä maat ovat Pohjoismaita. :D :D
Vierailija kirjoitti:
Tuppurainen ei tiedä mistä puhuu. Itse törsäsi muun sukkahousuhallituksen kanssa ulkomailta otettua velkarahaa sen kun kerkesi. Nyt sitä velkaa maksetaan takaisin.
...tai mitä tahansa muuta, kuinka epäuskottavaa tahansa, jota oikeisto julistaa.
Juuso on täysin epäpätevä ministeriksi. Historian surkein ministeri.
Siis mitä, olemattomalla ei ole vertailukohdetta?
Vierailija kirjoitti:
Haluatko miljonääriksi- visassa ei tiennyt, mitkä maat ovat Pohjoismaita. :D
Miksi alapeukutus? Käy katsomassa netistä.
Ai niin, oot demari. :D
Juuso yllättyy, Petteri yllättyy, kovin yllättävää?
Tuppurainen ei ole itse mikään järjen jättiläinen, onnsitui tuhlaamaan suuret summat tyttöhallituksen kanssa. Nyt harmittaa, kun toiset osaavat taloutta.
Vierailija kirjoitti:
Tuppurainen ei ole itse mikään järjen jättiläinen, onnsitui tuhlaamaan suuret summat tyttöhallituksen kanssa. Nyt harmittaa, kun toiset osaavat taloutta.
Tuppurainen on nero Juusoon verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko miljonääriksi- visassa ei tiennyt, mitkä maat ovat Pohjoismaita. :D :D
Ei helkkari, voiko edes demari olla noin tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuppurainen on nero Juusoon verrattuna.
Se ei kuitenkaan näkynyt, sillä rahat paloivat ja sopimukset hoidettiin tekstiviestein.
Nykyhallitus ahkeroi ja tekee vaikieta päätökksiä korjatakseen myös Tuppuraisen aikaansaamattomuutta.
Muistatteko, kun ihmeteltiin Juuson valintaa sote-ministeriksi? Riikka kyllä tunnisti Juuson potentiaalin ihanan pehmeänä kynnysmattona.
Oppositiosta on hyvä räksyttää, kun nykyhallitus korjaa Marinin viisikon tuhoja. Vuosi sitten oli Tuppuraisellakin vielä tilaisuus näyttää, miksi ei tehnyt sitä???
Ylioppilas Mäkynen, demareiden talousasiantuntija.
Puoluesihteerinä toimii p* ykop aatti.
Ei oikein ole mandaattia räksyttää yhtään mistään.
Vierailija kirjoitti:
Juuso on täysin epäpätevä ministeriksi. Historian surkein ministeri.
Huippu oli se, että hän ei tiennyt, mitä hänen oman ministeriönsä vastuualueeseen kuuluu. Moitiskeli suunnitelmia, joista EI TIENNYT olevansa itse vastuussa ennen kuin iltis lähetti hänelle asiaa koskevat lainkohdat.
Pitäisikö ministereille olla jotain vaatimuksia? Itse en ymmärrä miten kuka tahansa idiootti saa olla ministerinä päättämässä itseään paljon viisaampien asioista.
Jostain syystä kaikki persujen naiset on joko tyhmiä tai tyhmiä ja ilkeitä tai vain ilkeitä ihmisiä. Tämä tapaus on kuitenkin saapas osaston helmiä mitä heillä on ja se on paljon sanottuna koska on yhä Huhtasaarikin geimeissä mukana. Laittakaa nyt jumalauta vaikka biojätepussi hoitamaan sitä virkaa ja sekin osaa paremmin sanoa asioista jotain!
Tytti Tuppurainen ei tiennyt että Viro ei ole Pohjoismaa.
Eipä tuprulla mennyt ihan nappiin uniper-keissi!
Tuppurainen ei vaikuta itsekään älyn jättiläiseltä, mutta tuossa asiassa hän on kyllä aivan oikeassa.