hyvä paino 170cm ja 40v
Kommentit (14)
Itse olen 171cm pitkä ja painan 75kg. Vaatekokoni on silti 38-40, eli normaali. Moni pitää minua kyllä ylipainoisena.
Olin just inbody-kehonkoostumusmittauksessa. Mitat 175/80. Kone kertoi, että ideaalipaino olisi mulle 66kg. Eli hiukan pitäis laihduttaa. Nuorena painoin 59kg.
Sellainen jossa viihdyt ja tunnet olevasi oma itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen jossa viihdyt ja tunnet olevasi oma itsesi.
,eli 58kg
nyt pudotettavaa paljon
ap
Olen 172 cm ja 84 kg. Olin kauneimmillani 66 kiloisena. Pitäisi laihduttaa...
Vierailija kirjoitti:
Laihduta samantien 60-kiloiseksi. Veikkaan että ulkonäkö ja olo vielä parempia kuin tuossa 66kg, joka ei mikään hoikka ole.
Vierailija kirjoitti:
Iällä ei ole mitään tekemistä painon kanssa. Ruumiinrakenne on aika ratkaisevassa asemassa, samoin liikunnallisuus.
t. N38, 172/56
Nyt on hyvät mitat ja vielä treenattu kroppa, aijai.
T: m38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta samantien 60-kiloiseksi. Veikkaan että ulkonäkö ja olo vielä parempia kuin tuossa 66kg, joka ei mikään hoikka ole.
Painonatsi vauhdissa!
Mitä väliä iällä on tässä? Itse olen 173/60 ja on juuri sopiva. 64-kiloisena alkaa kasvot pyöristyä selvästi ja on muutenkin jo läski olo.
Pituus-110 tai 115 on edelleen toimiva kaava ihannepainon määrittämiseen.
Kokoko kirjoitti:
Itse olen 171cm pitkä ja painan 75kg. Vaatekokoni on silti 38-40, eli normaali. Moni pitää minua kyllä ylipainoisena.
70-80 kg tuli mieleen että voisi olla hyvä paino mikäli naisesta on kysymys.
Mukavasti pehmeyttä, laiheliini ei ole kaunis eikä halittava.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikka tai ei, mutta 66-kiloisena olin vielä muodokas ja omasta mielestäni kaunis. Olen painanut myös alle sen, alimmillaan 58 kg. Kasvonpiirteeni olivat luisevat ja takamus hävisi. En tykännyt.
Iällä ei ole mitään tekemistä painon kanssa. Ruumiinrakenne on aika ratkaisevassa asemassa, samoin liikunnallisuus.
t. N38, 172/56