Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rinnat esillä, mitä mieltä? Kuva löytyy

Vierailija
07.12.2018 |

Ihminen, jolla rinnat pomppaa silmille ilman esittelyäkin, laittaa juhliin mekon jossa vielä korostetaan niitä. En ymmärrä. Mun mielestä sen verran jo isot että sais vähän peittää, ei olis kiva vaikka jutella hänen kanssaan kasvotusten tuollaiset naaman edessä, olisi jotenkin epämukavaa.

Kuva löytyy tästä artikkelista.
https://www.is.fi/linnanjuhlat/art-2000005924331.html

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla seitsemäs kuva jos laskin oikein. Viininpunainen mekko päällä.

Vierailija
2/36 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariskalla pli mielestäni oikein sopiva puku. Turhaa räyhäät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on oikeus pukeutua itseään varten miten parhaaksi näkevät. 😂

Vierailija
4/36 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut seitsemäs kuva, se oli joku heebo. Enemmän minua ärsyttäisi Mariskan tatuoitu käsivarsi, kuin Kuhdan suuret rinnat.

Sinä siis haluaisit, että isorintaiset naiset sinun juttelumukavuutesi nimissä peittäisivät rintansa? Entäpä, jos minun juttelumukavuuteni vuoksi sinä joutuisit peittämään jykevän miesmäisen leukasi tai kolhon isot kätesi? Ne kun olisivat minusta niin epämukavat katsella jutteluetäisyydeltä. Olisitko valmis joustamaan mukavuuten vuoksi?

Epäilenpä, että oikea syy on että omat rintasi eivät poveasi liiemmin saa pullottamaan. Eli kateudesta kaikki kiikastaa.

Vierailija
5/36 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut muutenkaan hänen mekkonsa paras mahdollinen hänen vartalolleen. Tissit kyllä hyvin esillä.

Vierailija
7/36 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut seitsemäs kuva, se oli joku heebo. Enemmän minua ärsyttäisi Mariskan tatuoitu käsivarsi, kuin Kuhdan suuret rinnat.

Sinä siis haluaisit, että isorintaiset naiset sinun juttelumukavuutesi nimissä peittäisivät rintansa? Entäpä, jos minun juttelumukavuuteni vuoksi sinä joutuisit peittämään jykevän miesmäisen leukasi tai kolhon isot kätesi? Ne kun olisivat minusta niin epämukavat katsella jutteluetäisyydeltä. Olisitko valmis joustamaan mukavuuten vuoksi?

Epäilenpä, että oikea syy on että omat rintasi eivät poveasi liiemmin saa pullottamaan. Eli kateudesta kaikki kiikastaa.

Minä miehenä tuijotan mielelläni suuria rintoja antavassa mekossa. Mutta jos olisin nainen ja haluaisin osakseni arvostusta, en ikimaailmassa pistäisi tuollaista pukua päälleni.

Vierailija
8/36 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rintavaa plus mallia tarkoitat, niin ei sitä runsasta varustusta voi niin vain piilottaa jos vaikka haluaisikin. Itsekkin kamppailin huono itsetuntoisena nuorena sen kanssa että kaikki vaatteet tuntuu näyttävän enemmän tai vähemmän ”tyrkyiltä”, mutta aikuismiten olen alkanut hyväksyä että varustuksen koosta se vain johtuu, eikä siitä pidä liikoja välittää.

Vierailija
9/36 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plusmallin hinkit pursui ulos mekosta. Toivoisin mallita enemmän itsekritiikkiä peliin. Puvun väri ja materiaali oli hyvä, ainoastaan leikkausta ja istuvuutta olisi voinut muuttaa.

Vierailija
10/36 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo melko p*ntavan näköinen bööna. :P Mutta moisesta on arvokkuus aika kaukana.

Vierailija
11/36 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos rintavaa plus mallia tarkoitat, niin ei sitä runsasta varustusta voi niin vain piilottaa jos vaikka haluaisikin. Itsekkin kamppailin huono itsetuntoisena nuorena sen kanssa että kaikki vaatteet tuntuu näyttävän enemmän tai vähemmän ”tyrkyiltä”, mutta aikuismiten olen alkanut hyväksyä että varustuksen koosta se vain johtuu, eikä siitä pidä liikoja välittää.

Tyylikäs paita tai mekko voi olla tiukka, mutta kaula-aukon pitäisi olla pienempi. Nämä rintojaan esittelevät vain väittävät, ettei pienempikaula-aukkoisia vaatteita myydä. No ei varmaan niin...

Vierailija
12/36 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plusmallin hinkit pursui ulos mekosta. Toivoisin mallita enemmän itsekritiikkiä peliin. Puvun väri ja materiaali oli hyvä, ainoastaan leikkausta ja istuvuutta olisi voinut muuttaa.

Toinen kateellinen akka ilmoittautui ketjuun. Sinun latuskoistasi ei kukaan varmaan käyttäisi sanaa hinkit.

Vierailija
13/36 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekko oli tosi kaunis, mutta ehkä niiden rintojen päälle olisi voinut vähän kangasta vielä laittaa. Ei kuitenkaan minusta kauhean pahasti esitellyt varustustaan, vaikka esillä olivatkin.

Vierailija
14/36 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOISTAVA ASUVALINTA!!! Plusmalli Niina Kuhta - silkkaa namia silmille!!!

Täytyykö vielä mainita että olen mies?

Vierailija
15/36 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puku korostaa ko. henkilön parhaita puolia.

Vierailija
16/36 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä potkosen naamalle on käyny? Ehkä hieman vanhentava meikki

Vierailija
17/36 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinkeiksi toisten naisten rintoja nimittelevällä ihmisellä on yl ongelma omassa minäkuvassaan.

Vierailija
18/36 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissejä pitää korostaa, kun on aika pötkylävartaloinen muuten, vaikka onkin koitettu joku nauha laittaa vyötärön kohtaa merkkaamaan.

Vierailija
19/36 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä potkosen naamalle on käyny? Ehkä hieman vanhentava meikki

Olin ensin ihan varma, että kuvassa on kaksi miestä! Sitten luin kuvatekstin ja tajusin, että oikeanpuoleinen on ihan oikeasti nainen.

Vierailija
20/36 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiigailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyylikäs paita tai mekko voi olla tiukka, mutta kaula-aukon pitäisi olla pienempi. Nämä rintojaan esittelevät vain väittävät, ettei pienempikaula-aukkoisia vaatteita myydä. No ei varmaan niin...

Toki teetetyissä vaatteissa istuvuus saadaan kohdilleen. Valmiina ostetuissa lyhyehkölle ja isorintaiselle on vaikea löytää esim. Siistejä mekkoja/yläosia. Koko täytyy valita niin, että rinnat mahtuu vaatteeseen. Normimittaa lyhyempänä ainakin minulla saisi vaatteesta kuin vaatteesta ottaa 3-5 cm olkapäistä sisään, jolloin se kaula-aukkokin nousisi siveämmälle tasolle. Törkeimmän näköinen olen kyllä mielestäni istuvassa poolopaidassa-se, että näkyy hieman rintavakoa ei ole siihen verrattuna mitään.