Rinnat esillä, mitä mieltä? Kuva löytyy
Ihminen, jolla rinnat pomppaa silmille ilman esittelyäkin, laittaa juhliin mekon jossa vielä korostetaan niitä. En ymmärrä. Mun mielestä sen verran jo isot että sais vähän peittää, ei olis kiva vaikka jutella hänen kanssaan kasvotusten tuollaiset naaman edessä, olisi jotenkin epämukavaa.
Kuva löytyy tästä artikkelista.
https://www.is.fi/linnanjuhlat/art-2000005924331.html
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa, kun vedetään kateuskortti AINA esiin, jos vähän kritisoi jotakin.
Useampikin eilen kritisoi kuinka ihmisillä allit vilkkuu, on rumaa. Mutta kun kritisoi jotain rinnoista, on se punainen vaate ja kateellista. Samalla logiikalla oli kai pieni-alliset kateellisia niistä roikkuvista alleista.
”Jos vähän kritisoi jotain” :D luojan luomatkin runsaat varusteet nyt vaan ovat siinä ”esillä” tai ”tyrkyllä”, halusipa kantajansa sitä tai ei. Tämän kyllä jokainen itsekkin runsaasti varustettu nainen tietää, joten ”kritisoijat” paljastavat täten olevansa itse pelkillä ”luppakorvilla” varustettuja koulukiusaajia :D
Riikka pakarinen oli mun mielestä hyvän näköinen ja sille sopiva puku.
Mitä jos ap itse laittaisit pussin päähäsi niin sun kanssa olisi mukavampi jutella kasvokkain ;)
Kyllä jos tissiä löytyy niin sitä saa esitellä, kuten muitakin kurveja tai mitä vaan mistä itsessään tykkää!
N27 a-kupin riipputissi
If U can´t hide ´em make out best of them.
Vanha neuvo, jota Kuhta onnistuneesti toteutti.
Jos siitä joku Lestadiolais-Jehovalainen puritanisti hermostuu, niin vassokuu vaan. Sopivasti antelias kaula-aukko on kivaa katseltavaa ihan tyylillisestikin. Paitsi niillä joilla ei ole luojan suomia varusteita ja koitetaan silti kaikenlaisilla kananfileillä ja push-upeilla. A-kuppi on A-kuppi, ei siitä saa D-kuppia vaikka miten tukisi ja maalaisi.. ja sehän niitä harmittaa. Kuten näemme tässäkin ketjussa.
Hitto miten huonoja kuvia :O miten ammattitaidoton valokuvaajan pitää olla, että tulee tuollaisia otoksia joissa valaistus on pääsääntöisesti todella epäedullinen monelle kuvattavalle.
En näe mitään epäsopivaa, muuta kuin turha kritisointi.
Katri Kulmunilla oli liian peittävä kaula-aukko.
Päivi Räsäsen rinnat oli esillä myös, push up-mallinen miehusta puvussa.
Vierailija kirjoitti:
LOISTAVA ASUVALINTA!!! Plusmalli Niina Kuhta - silkkaa namia silmille!!!
Täytyykö vielä mainita että olen mies?
Täytyy.Hyvä jos hinkit on hinkkiä ei läsää anteeksi vain Kuhta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOISTAVA ASUVALINTA!!! Plusmalli Niina Kuhta - silkkaa namia silmille!!!
Täytyykö vielä mainita että olen mies?
Täytyy.Hyvä jos hinkit on hinkkiä ei läsää anteeksi vain Kuhta.
Öö, rintahan nimenomaan on rasvakudosta. Rintalihas ei vielä tissiä tee. Vai muoviako pitäisi olla.
Se mikä tissien sijaan kiinnitti huomioni oli se, miten monilla jopa nuorilla naisilla oli tosi huono ryhti. Emännänkyhmy niskassa ja olkapäät eteen kääntyneinä-sitä se kännykän jatkuva näprääminen tekee ryhdille. Lisäksi kannattaisi panostaa kunnollisiin liiveihin, ettei ne tissit roikkuisi missä sattuu.
En pidä sellaisista rinnoista, joiden koko johtuu
suurimmaksi osaksi ylipainosta. Isot ja ilman tukia
vyötärölle valahtavat eivät ole seksikkäät.
Tottakai saa pukeutua miten haluaa... Mutta kyllä se niin menee että sitte ei voi katseilta välttyä... 😇.
Jos itse laittaisin valkoiset pyöräilyhousut näin kohtuu hyvin varusteltuna jalkaan ja hurauttaisin ihmisten ilmoille saati telkkariin, niin pommin varmaa että niin miehet kuin naisetkin katselivisat ja arvostelisivat. Sillon se ois tietoinen valinta. 😉
Mahtavaa, kun vedetään kateuskortti AINA esiin, jos vähän kritisoi jotakin.
Useampikin eilen kritisoi kuinka ihmisillä allit vilkkuu, on rumaa. Mutta kun kritisoi jotain rinnoista, on se punainen vaate ja kateellista. Samalla logiikalla oli kai pieni-alliset kateellisia niistä roikkuvista alleista.