Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua!!! Kolmatta kertaa inssiin tänää. Iltapäivästä on klo 15-15.45 :( en ole enää varma osaanko!!!!

Vierailija
07.12.2018 |

Ajotunneilla menee hyvin mutta inssi tilanteessa olen niin paniikissa.
En enää muista miten mun pitää rymittyä ja ketä väistää ja samaan aikaa pitää hoitaa ajaminen ja se ruuhka.

Apua!!

. Alotin autokoulun vasta aikuisiällä...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin kanssa kertaa. Olin silloin 21v ja viimeisillään raskaana niin armosta sain inssiltä kortin. Huomasin kuinka se pelkäsi että synnytän autoon. Oli n 10 minuutin inssiajo.

Vierailija
2/12 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ehkäpä olisi viisainta jos jättäisit koko homman kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita ajatella että itse inssi ei suorituksena ole ajotuntia kummallisempi. Ei voi oikein yllätyksiä tulla. Rauhassa vaan. Sanot sille inssin vastaanottajalle että olet jo kahdesti reputtanut ja sinua jännittää tilanne. Parempi sanoa ääneen niin se vastaanottaja myös ymmärtää ja osaa sinua tsempata.

Vierailija
4/12 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, nyt sen kortin saat! Täällä toinen joka aloitti autokoulun aikuisena 26v ja inssi mennä paukahti läpi kolmannella yrittämällä. Jännitys oli niin kovaa, joka kerralla ettei hommasta meinannut ensin tulla mitään. Mutta rohkea rokan syö ja kohta sullakin on kortti taskussa. :)

Vierailija
5/12 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin on, niin sitten et ole valmis liikenteeseen omin nokkinesi. Lisää vaan ajotunteja (etenkin myös ruuhka-aikaan) niin kyllä se sitten siitä. Mieluiten tietysti vielä yhdistettynä kunnon lumikaaokseen niin saat kunnolla rahoillesi vastinetta.

Toki kaikista ei ole oikein koskaan autoilijoiksi, mutta onneksi on julkinen liikenne niin ei ole pakkokaan.

Vierailija
6/12 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes läpi meni.

Nyt on ajolupa!!!

T. Ap

Vierailija
7/12 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes läpi meni.

Nyt on ajolupa!!!

T. Ap

Vierailija
8/12 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jes läpi meni.

Nyt on ajolupa!!!

T. Ap

Turvallista matkaa, sitä sopii toivoa myös muille jotka ovat sun kanssa yhtäaikaa liikenteessä.

Vierailija
9/12 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! <3

Vierailija
10/12 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä lailla!! :D

Vierailija
11/12 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos ei mene läpi, kerta et muista mitään liikennesäännöistä.

Vierailija
12/12 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos noin on, niin sitten et ole valmis liikenteeseen omin nokkinesi. Lisää vaan ajotunteja (etenkin myös ruuhka-aikaan) niin kyllä se sitten siitä. Mieluiten tietysti vielä yhdistettynä kunnon lumikaaokseen niin saat kunnolla rahoillesi vastinetta.

Toki kaikista ei ole oikein koskaan autoilijoiksi, mutta onneksi on julkinen liikenne niin ei ole pakkokaan.

Mä ainakin osasin heti ajaa paljon paremmin kun sain kortin ja pääsin ekaa kertaa ajamaan yksin. Ajotunneilla ja inssissä se ihminen vieressä häiritsi ja jännitti ja sai kyseenalaistamaan että teenköhän nyt varmasti kaiken oikein ja muistankohan kaiken, mutta yksin ajaessa pystyi rentoutumaan ja kaikki meni heti paljon paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi