Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jo alle 10-vuotiaat juovat pävivittäin energiajuomia. Vaikutukset näkyvät kouluissa...

Vierailija
06.12.2018 |

Tässä esimerkki videosta jossa todella nuori poika juo energiajuomaa ja kirjaimellisesti sekoaa

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saisi ejuomia juoda, videolla näkyvä jonne käyttää varmaan vähän muutakin kuin pelkkiä energiajuomia

Vierailija
22/25 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen luokanopettaja ja olen huomannut, että perheet joissa annetaan juoda energiajuomia ovat yleensä wt ja hyvätuloisen perheen lapset eivät juo energiajuomia. Energiajuomat ALENTAVAT älykkyysosamäärää ja tästähän on kymmeniä tutkimuksiakin tehty.

Nyt tuli opelta sellainen väite joka tarvitsee lähteitä tuekseen. Eli saisiko niitä lähteitä tutkimuksiin joissa todetaan energiajuomien alentavan älykkyysosamäärää? Jos niitä on tehty kymmeniä niin muutaman löytämisen ei pitäisi olla vaikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen luokanopettaja ja olen huomannut, että perheet joissa annetaan juoda energiajuomia ovat yleensä wt ja hyvätuloisen perheen lapset eivät juo energiajuomia. Energiajuomat ALENTAVAT älykkyysosamäärää ja tästähän on kymmeniä tutkimuksiakin tehty.

Sä et voi olla tosissasi. Ainut kenellä täällä älykkyysosamäärä alentuu (ja on alentunut) on sinä. Jos oikeasti olet opettaja, olen todella huolissani siitä millaisia ihmisiä opettajaksi nykyään pääsee. "Energiajuomat alentavat älykkyysosamäärä" Selvä juttu. 

Tuskin ap on opettajaa paljon nähnytkään. Itseoppinut jonne esittämässä kansankynttilää.

Vierailija
24/25 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää kaikki oikeisiin töihin

Vierailija
25/25 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat kärsii

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan