Nyrkkeilijä Elinan törkeä asuvalinta Linnassa
Miten voi lenkkareissa tuonne mennä?
Eikö mitään häpyä?
https://www.iltalehti.fi/linnan-juhlat-2018/a/86ffd0d8-77f4-4d87-ba9b-b…
Kommentit (263)
Onko hän nyt niitä sukupuolineutraaleja joka ei ole mies eikä nainen. Ainakaan änestä ei päällisin puolin voi olla varma kumpiko on. Enemmän vaikuttaa mieheltä. Mutta tietysti tuo laji tekee miehen oliseksi koska sitä lihasta pitää kasvattaaa ja varmaan jotain aineitakin käytetään takuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se asu olisi vielä mennyt, mutta Niket oli liikaa! 10-vuotias lapseni totesi, että hän voi siis mennä joulujuhliin Nikeissä, kun joku menee niissä Linnanjuhliinkin. Vastasin että et muuten mene.
Joo, en myöskään nähnyt siinä asussa sen kummemmin vikaaa. Mutta valkoiset Niken lenkkarit tuntui jopa vähän mielenosoitukselliselta. Todella mauttomat.
Made in Bangladesh by The Children.
Vierailija kirjoitti:
Esim. taiteilijoille on aina annettu vapauksia rikkoa pukeutumisetikettiä.
Onko lesbous joku taiteen ala ???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä lepakoilla on mekkoja vastaan? Harvassa on ne jotka pukeutuu naisellisesti.
Sitä olen itsekin usein ihmetellyt, miksi kaikki naisellinen on vastenmielistä osalle lepakoista, mekko inhottaa, meikit kammoksuttaa ja tukka täytyy leikata siiliksi kuin mies konsanaan, harvassa ovat naiselliset parit kuten Eva Dahlgren ja Efva Attling.
http://www.gp.se/kultur/efva-attling-och-eva-dahlgren-utsatta-f%C3%B6r-…;
Minua taas ihmetyttää se, että mikä tarve ihmisillä on tällaisia miettiä. Johtuuko se siitä, ettei oikein ymmärrä itselle vieraita asioita muute kuin stereotypioiden kautta vai pitääkö lesbo tai homo jne. saada jotenkin mahtumaan omaan mieleen mahdollisimman tiiviiksi paketiksi.
Jos puhutaan heteromiehistä tai heteronaisista niin aika laaja skaala mieltymyksiä niin kumppanin kuin pukeutumisenkin suhteen mahtuu. Toiset naiset kiinnostuvat matsoista lihaskimpuista ja toiset herkemmistä tai älykkäämistä. Toisille ulkonäkö on tärkeä kun taas toiset viehättyvät luonteesta tai samanlaisista elämänarvoista jne.
Ja sama miehillä. Toisille ne supernaiselliset ovat ihannenaisia kun taas toisille jokin muu naistyyppi.
Kaikissa meissä on sukupuoleen katsomatta sekä feminiininen että maskuliininen puoli ja kun on sinut itsensä kanssa niin näitä osaa tuoda esiin ulospäin juuri siinä suhteessa kun itsestä hyvältä tuntuu( ja kiinnostuu juuri sellaisista ihmisistä joissa on sopiva suhde näitä puolia joista toinen saattaa viehättää enemmän tai yhtäpaljon).
Elinalla on kova tarve olla mies. Se miehenä oleminen on hänestä niin hienoa.
Itsenäisyysjuhlassa juhlitaan itsenäisen Suomen syntyä ja olemassaoloa. Ne eivät ole omat syntymäpäivät tai Minä-juhlat. Nyrkkeilijällä on mennyt vellit sekaisin.
Nyt enää ihan oikeasti pitäisi vain tietää kuka on "nyrkkeilijä Elina". Vähän kun puhuttaisi rallikuskista Samista tai telinevoimistelija Teresasta. Ei ihan heti tule mieleen. Varmaan voittanut joskus jossain jokun stipendin.
Sateenkaariväki paasaa aina toisen kunnioittamisesta.
Missä se toisen kunnioittaminen on, kun on kyse toisen järjestämistä juhlista (jotka ovat tärkeät lisäksi monelle suomalaiselle), joissa on tietty pukukoodi?
Mä en tiedä itsekkäämpää porukkaa. Minäminäminä, mun v***un taiteellinen ilmaisu ja mun tyyli (joka on yleensä tajuttoman ruma tyyli) menee sääntöjen edelle.
Vierailija kirjoitti:
Elinalla on kova tarve olla mies. Se miehenä oleminen on hänestä niin hienoa.
Miksi hän sitten halusi nimenomaan asun, joka ei ole miesten asu, eikä pukeutunut perinteiseen miesten pukuun? Nykymaailmassa transmiehellä on täysi mahdollisuus korjata sukupuolensa, joten miksei hän ole tehnyt niin, jos on identiteetiltään mies? Ja miten ihmeessä se, että joku on mies tarkoittaisi sitä, että miehenä oleminen olisi tästä jotenkin "hienoa"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. taiteilijoille on aina annettu vapauksia rikkoa pukeutumisetikettiä.
Onko lesbous joku taiteen ala ???
Ei, pointtini oli vaan se, että etikettiä rikkovat muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Onko hän nyt niitä sukupuolineutraaleja joka ei ole mies eikä nainen. Ainakaan änestä ei päällisin puolin voi olla varma kumpiko on. Enemmän vaikuttaa mieheltä. Mutta tietysti tuo laji tekee miehen oliseksi koska sitä lihasta pitää kasvattaaa ja varmaan jotain aineitakin käytetään takuulla.
Ihan vaan tiedoksi, että jos syyttää toista nimeltä mainiten varmuudella doping-aineiden käyttäjäksi, lähestytään kunnianloukkausta.
Homot aina vaatii kunnioitusta itselleen mutteivat kunnioita muita. Ja tämä on tosi. Siksi en erityisemmin sympatiseeraa heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan tiedoksi, että jos syyttää toista nimeltä mainiten varmuudella doping-aineiden käyttäjäksi, lähestytään kunnianloukkausta.
No ei kai nyt mistään dopingeista tarvii puhuu. Nää nyt vaan vetää kaikkee proteiinimatskua sun muuta joka nyt kasvattaa tuollaista lihasmassaa.
Vierailija kirjoitti:
Homot aina vaatii kunnioitusta itselleen mutteivat kunnioita muita. Ja tämä on tosi. Siksi en erityisemmin sympatiseeraa heitä.
Totta, enpä enää näin transihmisenä jaksa heitä hirveämmin tsempata, kun heidän suunnaltaan tulee lähinnä vittuilua. Ja toisaalta homous ja lesboushan on jo ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai nyt mistään dopingeista tarvii puhuu. Nää nyt vaan vetää kaikkee proteiinimatskua sun muuta joka nyt kasvattaa tuollaista lihasmassaa.
Lailliset proteiinijuomat nyt ei kasvata lihasmassaa kotiruokaa paremmin.
Vierailija kirjoitti:
👏👏👏
Vierailija kirjoitti:
Missä se toisen kunnioittaminen on, kun on kyse toisen järjestämistä juhlista (jotka ovat tärkeät lisäksi monelle suomalaiselle), joissa on tietty pukukoodi?Mä en tiedä itsekkäämpää porukkaa. Minäminäminä, mun v***un taiteellinen ilmaisu ja mun tyyli (joka on yleensä tajuttoman ruma tyyli) menee sääntöjen edelle.
Juu, heitä on arvostettava ja ihailtava. Jos et näin tee, olet ahdasmielinen, suvaitsematon, ja mitä kaikkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä se toisen kunnioittaminen on, kun on kyse toisen järjestämistä juhlista (jotka ovat tärkeät lisäksi monelle suomalaiselle), joissa on tietty pukukoodi?Mä en tiedä itsekkäämpää porukkaa. Minäminäminä, mun v***un taiteellinen ilmaisu ja mun tyyli (joka on yleensä tajuttoman ruma tyyli) menee sääntöjen edelle.
Juu, heitä on arvostettava ja ihailtava. Jos et näin tee, olet ahdasmielinen, suvaitsematon, ja mitä kaikkee.
Onhan se kyllä vähän. Musta ei siis mitenkään huomaa, että kuulun vähemmistöön. Joskus olen tietyille ihmisille kuin ilmaa. Ja kun paljastuu, että kuulunkin vähemmistöön, muutunkin äkkiä superkiinnostavaksi, jolle ollaan superystävällisiä. Toisaalta on myös niin, että tietyt ihmiset lakkaavat puhumasta oltuaan aiemmin ystävällisiä. En sitten tiedä kumpi ilmiö on ärsyttävämpi.
Miksi niitä pukeutumissääntöjä yleensä on, kun niitä ei kuitenkaan tarvitse noudattaa ???
Lesbot kapinoi aina. Johtuu varmaan jostain äitisuhteesta.