Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koirallani on todettu adhd, se on kosto isälleni!

Vierailija
06.12.2018 |

nyt on papalla uusi juttu! hän pitää rauhallisista koirista, ja on aina kehumassa veljeni koiraa, kuinka rauhallinen se on! Toivottavasti hän kärsii kovin, kun joutuu välillä olemaan tekemisissä mun adhd tapauksen kanssa!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika !

Vierailija
2/9 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesss! Siitäs sai!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika !

Se on koira, eikä sika, minä en ala ketään jättämään, roikun kaikissa riippakivenä hamaan hautaan asti!

AP

Vierailija
4/9 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin koirallesi linkin tähän keskusteluun ja voi sitä riemua! Naurettiin molemmat niin että melkein tuli pissat housuun.

Vierailija
5/9 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä koira, mutta jätä sika. Joulukin on tulossa, joten sian voi ottaa hyötykäyttöön.

Vierailija
6/9 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees, minulla oli kissa jolla oli adhd, kukaan ei tykänny, piti vieraat loitolla.

ei tule toista samanmoista.

Vierailija
7/9 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä!!! Oliko vielä avioliiton ulkopuolisesta suhteesta syntynyt koira?!! Ne on pahimpia!

Vierailija
8/9 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nyt on papalla uusi juttu! hän pitää rauhallisista koirista, ja on aina kehumassa veljeni koiraa, kuinka rauhallinen se on! Toivottavasti hän kärsii kovin, kun joutuu välillä olemaan tekemisissä mun adhd tapauksen kanssa!

Jos hän syyllistää sinua koiran vaikeuksista, siitä tiedät, että hän kärsii. Syyllistääkö hän? Keksiikö koiran paranemiseksi viksuja neuvoja, kuten että jos lenkittäisit sitä aina enemmän kuin mihin pystyt, tai millä määrällä et enää voisi hyvin, niin hän TIETÄÄ, ETTÄ se auttaa, mikään muu ei?

Tolkuttaako koiralle, että sen pitää pystyä olemaan maate eikä se saa olla adhd?

Vierailija
9/9 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hän syyllistää sinua koiran vaikeuksista, siitä tiedät, että hän kärsii. Syyllistääkö hän? Keksiikö koiran paranemiseksi viksuja neuvoja, kuten että jos lenkittäisit sitä aina enemmän kuin mihin pystyt, tai millä määrällä et enää voisi hyvin, niin hän TIETÄÄ, ETTÄ se auttaa, mikään muu ei?

Tolkuttaako koiralle, että sen pitää pystyä olemaan maate eikä se saa olla adhd?

Jos isäsi ei toimi näin, niin... ikävä paljastaa, mutta ei hän koirastasi mitään kärsi. Hän on aivan evvk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan