Jenni Haukiolla ruma, valkoinen iltapuku
Kommentit (393)
Täytyy olla Lingaania.
Sitä tietääkseni pystytään tekemään nykyisin kahdessa sellutehtaasta Suomessa.
Voimakas meikki ja kasvot on eri väriset kuin kaula. Yleensä olen ihmetellyt hänen valkoista meikkivoidettaan mutta nyt näkee, että ei tummempikaan ole hyvä.
Asu sen sijaan on kaunis. Tuollaista väljää juhlavaa mekkoa soisi muidenkin käyttävän mutta osa vieraista haluaa tulla juhliin kainaloläskit pursuen.
Jotenkin oudon näkymättömiä pukuja... Toivottavasti tulis jotain näyttäviä ja värikkäitä.
Haukion puvussa on karmeinta paksu tönkkö yhdistettynä organzaan tms umpijuttuun, Hirveä puku:)!
Mun mielestä väljä puku on parempi kuin liian kireä mistä kaikki pursuaa. Eikä tuo nyt kovin väljä edes ole... Ihan hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä väljä puku on parempi kuin liian kireä mistä kaikki pursuaa. Eikä tuo nyt kovin väljä edes ole... Ihan hyvännäköinen.
Niin. Siinä välidsä on se istuva puku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Siinä välidsä on se istuva puku.
Ihan hyvin tuo istuu. :)
Olipas Päivi Räsäsellä kaunis puku.
Se on koivunrungosta väsätty.
Kova työ ollut kovertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukio on aiemmin ollut erittäin tyylikäs ja harkittu joten on tämä pettymys. Väri toki on kaunis, mutta leikkaus ei oo mistään kotoisin ja hiha näyttää irtonaiselta. Suunnittelija yrittänyt liikaa noissa hihoissa.
Minusta tuo on ihan super kiva asu hihoineen päivineen. Olin erittäin positiivisesti yllättynyt tästä asusta.
No sitten olit. Meillä on kenties erilainen tyylitaju, olen itse hyvin klassinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukion puvussa on karmeinta paksu tönkkö yhdistettynä organzaan tms umpijuttuun, Hirveä puku:)!
Sä oot hirveen näköinen :)!
Jo alkeellisinkin suunnittelija tietää ettei tommoseen tönkköön yhdistetä mitään henkäisevän ohutta noin:)! Ja en ole hirveän näköinen :)!
Pääntie on kamala. Kuin aluspaita.
Yksi nainen kätteli hanskat kädessä
Tuollainen materiaali vaatisi seksikästä yläosaa ihan samaa materiaalia miltei kaikki oltava, nyt on kuin alusvaatteen päälle vedetty kaapu
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin oudon näkymättömiä pukuja... Toivottavasti tulis jotain näyttäviä ja värikkäitä.
Juurikin näin! Jotain räväkkää ja hurjaa olisi ihanaa nähdä.
Jenni Haukio se vaan nuortuu. Näyttää tosi hehkeältä ja hyvinvoivalta. Sauli on vähän väsyneen näköinen, mutta ihmekös tuo.