Jean Ramsay Oodista
https://www.facebook.com/jean.ramsay/posts/10155936649902966
Pieni pätkä isommasta tekstistä:
[quote]
Keksitään nyt teille uusi termi, "Uusi Tyhjyys - The New Emptiness". Tämä identiteettiä määrittävä lifestyle syntyi sillä hetkellä, kun Cheek ilmoitti Helsingin Sanomien haastattelussa, ettei hänellä ole kirjahyllyä, sillä se ei sovi hänen sisustukseensa.
Nyt New Emptiness on edennyt pisteeseen, missä pääkaupunkiseudun pääkirjastoon ei mahdu 100 000 enempää kirjaa, sillä siellä pitää olla tilaa viihtymiselle ja elämyksille.
Oodi on Cheekin kirjahylly - se menee sisustus edellä.
[/quote]
En ole sosiaalisessa mediassa, enkä tunne ko. ihmistä (nimen joskus kuullut), mutta kommentti on aivan 100% nappiin.
Ei tuohon ole juuri mitään lisättävää.
100 miljoonaa euroa mausoleumiin jossa on vähemmän esim. tietotekniikan kirjoja esillä kuin mitä minulla pienessä hyllyssä kotona.
Ja minä olen vähävarainen, yksinasuva ihminen.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Kirjojen vähyys pisti kyllä silmään, ne hyllytkin sellaiset onnettoman matalat.
Tärkeintähän on että sisustus on tyylikäs, joten tietenkään hyllyjä ei voi tehdä korkeammaksi jos se haittaa VISIOTA.
Koska onhan se nyt täysin odottamattoman harvinainen asia, että esim. huonoselkäinen haluaisi sieltä hyllystä yrittää kalastaa kirjan. Nyt ne alimmat ovat kirjaimellisesti lattian tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintähän on että sisustus on tyylikäs, joten tietenkään hyllyjä ei voi tehdä korkeammaksi jos se haittaa VISIOTA.
Koska onhan se nyt täysin odottamattoman harvinainen asia, että esim. huonoselkäinen haluaisi sieltä hyllystä yrittää kalastaa kirjan. Nyt ne alimmat ovat kirjaimellisesti lattian tasolla.
Mutta kun minulla kipeytyy selkä jos kurottelen lattiatasolle
Jean on kuvanveistäjä Laila Pullisen poika. Oikea älykkö ja vielä kiva ihminen.
Cheekiä en moittisi tai ketään muutakaan, mutta tuo kirjastokuvaus on niin nappiin kuin olla voi.
Cheekin hyllyttömyys vaikuttaa vaan häneen itseensä.
Se ettei Suomen paraatipaikalla, keskellä pääkaupunkia Eduskuntataloa vastapäätä kirjastossa enää arvosteta kirjoja, on kansallinen häpeä ja sivistysvaltion alasajoa.