Mnttu: "Lastenhoitaja on meidän kuvioissa välttämätön, sillä meillä ei ole täällä perhettä tai muutakaan verkosto"a.
Äkkiä on Minttu vieraantunut tavisajoista. Minä, kuten moni muukin nainen hoitaa lapsensa ihan itse, vaikka mies tekee matkatöitä, eikä lähellä ole perhettä tai muutakaan verkostoa. Eikä ylimääräistä rahaa palkata hoitajaa.
Kommentit (18)
No miksi Minttu ei saisi palkata lastenhoitajaa kun kerran siihen on varaa?
Hyvin raskasta se on joten mihin ihmeeseen noi voisi rahansa käyttää järkevämmin?
Varmaan monia muukin palkkaisi lastenhoitajan, jos vain massi riittäisi.
Mintun kuolemattomia viisauksia. "Välttämätöntä" tarkoittaa että muuten lähtee henki.
Eipä taida heillä lapset olla tarhassa sitä 8-10h päivässä, kuten suunnilleen jokaisella AV-mammalla.
Olette oksettavia.
Vierailija kirjoitti:
Mintun kuolemattomia viisauksia. "Välttämätöntä" tarkoittaa että muuten lähtee henki.
Ei tarkoita, elintärkeää tarkoittaisi sitä.
Mielestäni varakkaiden täytyykin työllistää ihmisiä.
Mutta onko järjestetty terveydenhoito, vakuutukset ja kunnon palkka? Onko lastenhoitaja joku reipas suomityttö?
Minullakaan ei ole ketään apuna täällä, mies tekee pitkiä päiviä ja reissutöitä. Palkkaisin onnesta itkien meille lastenvahdin, jos olisi rahaa. Eikä haittaa yhtään, että Minttu palkkaa. Hyvä, että palkkaa. Mitä paremmin voiva äiti, sitä onnellisemmat lapset.
Vierailija kirjoitti:
Minullakaan ei ole ketään apuna täällä, mies tekee pitkiä päiviä ja reissutöitä. Palkkaisin onnesta itkien meille lastenvahdin, jos olisi rahaa. Eikä haittaa yhtään, että Minttu palkkaa. Hyvä, että palkkaa. Mitä paremmin voiva äiti, sitä onnellisemmat lapset.
Pitäähän se raha löytyä, kun se on välttämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa olla katkera. Heillä on rahaa, he palkkaavat lastenvahdin. Eikä muuten ole helppoa olla ulkomailla pienten lasten kanssa, kun mies on reissutöissä. Kaverit ja perhe Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa olla katkera. Heillä on rahaa, he palkkaavat lastenvahdin. Eikä muuten ole helppoa olla ulkomailla pienten lasten kanssa, kun mies on reissutöissä. Kaverit ja perhe Suomessa.
Joo näillä on aina sama laulu, "ei ole helppoa olla rikas ja kaunis ja kuuluisa, nyyyh!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo näillä on aina sama laulu, "ei ole helppoa olla rikas ja kaunis ja kuuluisa, nyyyh!"
Öö, mistä kohtaa Minttu on kaunis?
Hyvä Räikköset. Mikä onkaan parempaa koko perheen kannalta, kuin jaksavat vanhemmat. Toinen vaihtoehtohan olisi laittaa lapset päivähoitoon niinkuin monella meistä tehdään.
Ihanaa kun jokainen perhe voi valita itselleen parhaan tavan elää.
Niin no, mäkin olen kai just tuo ap:n mainitsema äiti, joka pärjää ilman tukiverkkoja ja lastenvahteja, mutta hei oikeasti, jos mulla olisi varaa, niin kyllä mä saattaisinkin etsiä jonkun tosi mukavan ja luotettavan hoitajan, joka olisi aina valmis hoitamaan lapsiani sen pari tuntia, kun hoitaisin isolla rahalla itseäni ja kyllä mieskin ihailisi kaunista vaimoaan, JOS siis olisi varaa.
Mutta todellisuus on, että olen normaalipainon ylärajoilla keikkuva tyylitön mamma Vantaan lähiöstä ja näin vain täytyy pärjätä, kunnes pieninkin olisi tarpeeksi vanha mun omasta mielestäni päiväkotiin, jotta voisin palata töihin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kotiäiti eikä lapsesi ole päiväkodissa ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Jep, ei se ole välttämätöntä vaan superluxusta. Se noissa starojen pikkuvaimoissa ärsyttää, että vieraantuvat todellisuudesta, vaikka alunperin oltiin jotain personal trainereita.
Lastenhoitajan palkkaamisen ymmärrän hyvin mutta en personal trainerin palkkaamista. Siinä ei ole mitään järkeä.
Siis Robinhan on myös päiväkodissa kolmena päivänä viikossa, eikös jutussa niin sanottu?
Jep, ei se ole välttämätöntä vaan superluxusta. Se noissa starojen pikkuvaimoissa ärsyttää, että vieraantuvat todellisuudesta, vaikka alunperin oltiin jotain personal trainereita.