Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri avoimena tunteistaan sekä minua että toista kaveriansa kohtaan

Vierailija
06.12.2018 |

Mies puhuu miten hän pitää minua viehättävänä, vaimomateriaalina, mutta toisena hetkenä avautuu että tunteita löytyy toista kaveria kohtaan jota en kummemmin tunne.
Pitäisikö tästä olla otettu? En osaa ottaa kohteliaisuutena miehen lirkuttelua kun se kohdistunee useampaan osapuoleen... Toisaalta hän väittää ettei tämä toinen kaveri tiedä tunteista. Miksi minulle uskoudutaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei taatusti ole ainakaan kiinnostunut sinusta, se on selvä.

Vierailija
2/3 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin onkaan ja hyvä niin. Kannustin häntä kertomaan tunteista tälle kaverilleen, mutta eipä ole puheidensa mukaan tehnyt niin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorena pelimies-kaveri, joka aina silloin tällöin yritti aktiivisesti kehua ja iskeä minua. En usko että kehut oli mitään sen enempää hänen puoleltaan, oli vaan tottunut että sai naisen kun naisen ja taisi vähän ottaa päähän kun oltiin vaan kavereita ja siksi sitten yritti välillä et josko kuitenkin lohkeaisi. Toisaalta, hän kyllä kaipasi edes yhtä vaan kaveria silloin, et ihan hyvä että kaveripohjalle jäätiin, mä olin siis varattu.

Joten ap, eiköhän tuokin yritä vaan kokeilla et irtoaisko sulta, kannattaa varmaan jättää omaan arvoonsa jos kaveruus sulle jotain merkitsee ja pysyä kaverilinjalla.