Linnan juhlat 2018
Kenen pukua odotat eniten? Itse odotan rouva Haukion ja Piia Pasasen pukua. Pasanenhan on ennen ollut juontajana, nyt ilmeisesti kutsuttuna. Satu Taiveahon tyylistä olen aina tykännyt mutta tänä vuonna hän ei taida olla mukana.
Kommentit (1757)
Vierailija kirjoitti:
Apua tätä morottajaa
Mitähän tuokin on vetänyt? Ei käy ihan täysillä.
Yks sairaanhoitaja oli ihan ton Mikael Saaren näköinen!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkosella hyvännäköinen ja fiksun oloinen mies. Ilmavoimien lentäjä.
Joo se on hävittäjälentäjä.
Pelkonen on kyllä aivan ihana ja omaa hyvät arvot.
Ei ole.
Piilottelee ja juoksee seiniä pitkin sen aborttioikeusmielenosoitusäänestyksen jälkeen. Kova uho ja sitten äänestää tyhjää. Sietääkin häpeillä.
Mutta eiköhän viimeistään ensi keväänä Pelkonen taas nouse julkisuuteen vaatimalla jotain alkoholijuomaa vapaampaa myyntiin, jotta eduskuntavaaleissa läpi viiniä lipittävien semialkkiscitynaisten äänillä.
Vierailija kirjoitti:
Apua tätä morottajaa
Hänellä oli todella kauniisti hiukset. Ja ihana, kun oli laittanut Saamenasun päälleen.
Näytti ällöltä muikut kakun ”koristeena”
Ihana laulu. Mun terälehdet aukes tälle miessolistille :'')
Kuka oli se mies jolla oli puuhka? Pakko saada tietää :)
Vierailija kirjoitti:
Voitteko te häiriintyneet tehdä itsellenne jonkun oman keskustelun? ei jaksaisi tässä keskustelussa teidän sairaita jankkauksianne.
Tykkäsin tästä kommentista. Harmittaa kamala negatiivisuus. Olisi kiva jutella ilman sitä. Kaikeasta ei tarvitse tykätä, mutta ei sitä ole pakko sanoa aina ilkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Yks sairaanhoitaja oli ihan ton Mikael Saaren näköinen!!
Omg! 😍
Vierailija kirjoitti:
Voitteko te häiriintyneet tehdä itsellenne jonkun oman keskustelun? ei jaksaisi tässä keskustelussa teidän sairaita jankkauksianne.
Voisitko hieman tarkentaa? Keitä pidät häiriintyneinä?
"Katso luontoa ja huomaa" <3
"Koivupuu"
Miksi Anna Puulla noin nuorena jo on saman väriset hiukset kuin sotaveteraaneilla?
Toi sophia janssonhan näyttää ihan Tovelta!
Oliko Vanhasen naisella kruunu päässä?
Alexandra puhui todella kauniisti Suomesta ja Suomen luonnosta.