Linnan juhlat 2018
Kenen pukua odotat eniten? Itse odotan rouva Haukion ja Piia Pasasen pukua. Pasanenhan on ennen ollut juontajana, nyt ilmeisesti kutsuttuna. Satu Taiveahon tyylistä olen aina tykännyt mutta tänä vuonna hän ei taida olla mukana.
Kommentit (1757)
Ihan kuin rouva Haukion puvun olisi ommellut joku harjoittelija. Näyttää huonolta jäljeltä ja on muodoton.
Väri on liian haalea sopiakseen Jennille.
Eka veteraani ei kätelly Jenniä! :D
93-vuotias kenraali Jaakko Valtanen on edelleen ryhdikäs.
Heti eka kurppa jätti Jennin kättelemättä? Sellanen sovinisti sieltä heti ekana sitten, mielestäni noita muumioita ei tulisi enää vuonna 2018 päästää edes linnaan jos ei viitsi edes Jenniä, (tai ketä tahansa naista) kätellä.
Miksi Jenni oli huolestuneen näköinen?
Yläosa ruma ja halvan näköinen. Huonosti ommeltu.
Vierailija kirjoitti:
Rouva Haukion meikki on todella hyvin tehty. Hän on edukseen, kun häntä ei ole meikattu liikaa. Tänään näyttää upealta, ja puvun yksinkertainen tyyli on juuri sellainen, joka korostaa rouva Haukion kauneutta. Hän on kyllä mahdottoman lämmin ja tyylikäs ihminen.
Mua häiritsee sen juhlameikissä aina tuollainen superkiiltävä huuliväri, noin tumman silmämeikin kanssa se ei sovi. Onneksi nyt ei ole liikaa poskipunaa.
Koivu ei tunnu taipuvan iltapuvun muotoon. Siispä säkki.
Aaa miten mua liikuttaa nää veteraanit nyt niin paljon. <3
Vierailija kirjoitti:
Eka veteraani ei kätelly Jenniä! :D
Ehkä ei vaan muistanut...
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin rouva Haukion puvun olisi ommellut joku harjoittelija. Näyttää huonolta jäljeltä ja on muodoton.
Saumat kiertää. Joo opiskelijat teki puvun. Ihan vielä ei tullut priimaa
Miksi Jennin puku istuu niin huonosti? Hiuksetkin ois voinut laittaa hienommin, eikä vaan lakata liikkumattomaksi.
Eka niiava nainen bongattu. Oli jonkun veteraanin saattaja. Eieieie.
Voi kun Jenni laittaisi nutturan joskus. Sopisi niin hyvin. Puvun yläosa on jotenkin huonosti istuva.
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikki presidentit aina osanneet hyvin ruotisakin
Osa jopa paremmin kuin suomea. Niinistö ei osannut politiikkaan ryhtyessään, mutta huomasi sen olevan Suomessa olennaista osaamista jos mielii edetä politiikassa, käytti hyödykseen eduskunnan tarjoamat kielikurssit ja kas, kun on moti kohdallaan niin kyllä vaan ruotsinkieli sujuu.
No, Ella nöpöttää