Miksi nainen suuttuu/loukkaantuu?
Olipa kerran sellainen tilanne että eräs nainen yritti tehdä minut mustasukkaiseksi vehtaamalla toisten miesten kanssa. Kun en sitten reagoinutkaan tähän kuvioon, veti nainen melkoiset kilarit asiasta. Emme siis tunteneet sen kummemmin, mutta nainen oli ihastunut minuun. Voisiko joku selittää että mikä on taustalla tuollaisessa "laitetaan mies kilpailemaan minusta" -kuviossa, ja miksi nainen suuttuu kun jääkin nuolemaan näppejään?
Kommentit (10)
Naiset nyt suuttuvat milloin mistäkin ja heillä tuntuu olla siihen mystinen oikeus.
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuikohan tämä kaikki kuitenkin mahdollisesti ihan omassa päässäsi?
Ihan tosielämässä näitä tapahtuu.
t: Ei Ap
typerää, pentujen touhua.... rumien ihmisten juttuja. :)
Minulla on ollut samanlainen tilanne. Mies koitti saada mustasukkaiseksi, mikä vain vähensi kiinnostustani, jonka jälkeen suuttui "en olis sua halunnutkaan"- tyylillä.
Ei ymmärrä mitä tuollaisen päässä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut samanlainen tilanne. Mies koitti saada mustasukkaiseksi, mikä vain vähensi kiinnostustani, jonka jälkeen suuttui "en olis sua halunnutkaan"- tyylillä.
Ei ymmärrä mitä tuollaisen päässä tapahtuu.
Voisitko kertoa miten tuo mies toimi?
Vierailija kirjoitti:
Olipa kerran sellainen tilanne että eräs nainen yritti tehdä minut mustasukkaiseksi vehtaamalla toisten miesten kanssa. Kun en sitten reagoinutkaan tähän kuvioon, veti nainen melkoiset kilarit asiasta. Emme siis tunteneet sen kummemmin, mutta nainen oli ihastunut minuun. Voisiko joku selittää että mikä on taustalla tuollaisessa "laitetaan mies kilpailemaan minusta" -kuviossa, ja miksi nainen suuttuu kun jääkin nuolemaan näppejään?
Arvatenkin käyttäydyit pahemmin kuin pahin moukka.
Loppuu kiinnostus.
Kerran yks nainen teki mulle näin. Miksi kaikki naiset teette tätä alkakaas selittää!!!!
Onhan tuo tunnistettavaa käytöstä, ei kaikki naiset noin toimi, mutta osa toimii.
Älkää edes yrittäkö keskustella tämmösestä. Tällä palstalla kaikki viat löytyy aina miehestä. Jos nainen pettää, niin mies on tehnyt jotain väärin. Jos mies pettää, on mies tyypillinen sika. Tätä palstaa lukiessa hävettää olla nainen.
Tapahtuikohan tämä kaikki kuitenkin mahdollisesti ihan omassa päässäsi?