Siis MITÄ! Miten helvetissä Alko on KIINNI!
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Alko meni eilen kiinni klo 18. Ainoa normipäivä milloin täällä alko on siihen klo 21 on perjantai. Eli miksi alko on ma-to auki klo 18 eikä siihen 21?
Tämä riippuu myymälästä ja etenkin paikkakunnasta. Kyllä eilenkin pk-seudun myymälät sulkeutuivat klo 21, kävin itsekin ostoksilla Helsingissä puoli yhdeksän aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska nyt on itsenäisyyspäivä
Mutta MIKSI?
Koska itsenäisyyspäivänä pitää pärjätä itsenäisesti
Vierailija kirjoitti:
Ainahan me olemme pyhät ja sunnuntait kiinni. :-) t. Alkon täti
Näinpä
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikeasti käsitä ettei jengillä ole kotina viinikaappeja joissa aina tarjolla laadukasta juomaa. Wt:t ostaa vain sen yhden blue nunnin ja vetää sen samantien. Kotona tulee aina olla samppanjaa ja viiniä.
Mä käsitän hyvinkin. Se viinikaappi on paitsi ahdas kodiksi, niin myös lämpötilaltaan vähän turhan viileä. Toki voi olla, että joku tykkää siitä vajaasta viidestätoista, mutta minulle se on kylmä. Vaikka olisi miten villasukat jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Ap, oletko sinä tänään töissä? Vai oletko koskaan?
Minä olin jo töissä. Moni on tänään töissä meidän työpaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä
No tämähän selittää kaiken. Selvinpäin sitten vaan itsenäisyyspäivä jos et oo varautunut. Hashtag kekkoslovakia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä
No tämähän selittää kaiken. Selvinpäin sitten vaan itsenäisyyspäivä jos et oo varautunut. Hashtag kekkoslovakia.
jos ei kauppojen pyhien poikkeusaukioloaikoja ole tähän päivään mennessä oppinut niin sietääkin olla ilman. -ohis
Mulla on hyvää viiniä tonkallinen, enkä varmaan sitä yksin juo. Tulkaa joku ihana ja hellyydenkipeä ihminen mun kanssa viltin alle sitä lipittelemään. Katellaan vaikka linnanjuhlia siinä samalla ja pidetään toisemme lämpöisinä :)
Ai niin, oon sen verran outo, että tarjous olisi vain naisille :)
Ehkä ap.on hyvin nuori eikä ole vielä oppinut, että juhlat ja pyhät vaikuttavat aukioloihin. Mutta toisaalta ei voi ihan lapsi olla jos on töissä ja Alkoon menossa.
Ei raha kelpaa. Tekevät kai sitten tarpeeksi hyvää tulosta näinkin. Se siis ärsyttää, että eilen tosiaan vain klo 18 auki, mitä s..tanan järkeä ja kuka tuon aina tajuaa että yhtäkkiä pyhää edeltävänä normaalina päivänä onkin eri aukioloajat kuin muuten.
Vierailija kirjoitti:
Ei raha kelpaa. Tekevät kai sitten tarpeeksi hyvää tulosta näinkin. Se siis ärsyttää, että eilen tosiaan vain klo 18 auki, mitä s..tanan järkeä ja kuka tuon aina tajuaa että yhtäkkiä pyhää edeltävänä normaalina päivänä onkin eri aukioloajat kuin muuten.
Pyhien aukiolot eivät ole ruokakaupoillekaan voitollisia, Alko säästää, kun ymmärtää pitää liikkeet kiinni tänään.
Varmaan Pekka Puska kertonut, että miljoona ihmishenkeä säästetään pitämällä alkon ovet kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Kiljut käymään pikaviivalla. Illaksi maittavaa juomaa!
Mikä tämä pikaviiva on? :)
Miksi et pidä varastoa kotona?
Minä voin aina tarvittaessa poiketa omalla viinikaapillani, joita on kolme; 2 punaviineille ja 1 valkoviineille ja shampanjoille. Pulloja tällä hetkellä varmaan jotain 500-600.
Lisäksi löytyy täysin varusteltu baaritila, josta löytyy ainekset lähes mihin tahansa drinkkiin.
Vähempikin tietysti riittää, pääasia, ettei koskaan tule tilannetta, että tulee vaikka vieraita illalliselle, eikä ole trajota viiniä ja Alko on kiinni :D
Vierailija kirjoitti:
Miiteen helllvetissä!
Hahahahaa, vahingonilo on parasta iloa.
Varsinkin kun juopot itkee kun alkoon kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Minä voin aina tarvittaessa poiketa omalla viinikaapillani, joita on kolme; 2 punaviineille ja 1 valkoviineille ja shampanjoille. Pulloja tällä hetkellä varmaan jotain 500-600.
Lisäksi löytyy täysin varusteltu baaritila, josta löytyy ainekset lähes mihin tahansa drinkkiin.Vähempikin tietysti riittää, pääasia, ettei koskaan tule tilannetta, että tulee vaikka vieraita illalliselle, eikä ole trajota viiniä ja Alko on kiinni :D
Vai olisiko kuitenkin niin, että jääkaapista löytyy pari Karjalaa ja avattu tölkki Huttusta :)
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi löytyy täysin varusteltu baaritila, josta löytyy ainekset lähes mihin tahansa drinkkiin.Vähempikin tietysti riittää, pääasia, ettei koskaan tule tilannetta, että tulee vaikka vieraita illalliselle, eikä ole trajota viiniä ja Alko on kiinni :D
Hätätilassa voi tehdä pikakiljut, jos on kaapissa superhiivaa ja sokeria. Se on puoli päivää ja ihanan maistuva kilju on valmis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiljut käymään pikaviivalla. Illaksi maittavaa juomaa!
Mikä tämä pikaviiva on? :)
Sellaset koksuviivat nokkaan. No joo, pikahiivaa tarkoitin.