Ihantalan ihme - ja köyhien suomalaisten häpäisy
Ylellä esitellään, kuinka sankarillisia Tali-ihantalan taistelussa suomalaiset sotilaat olivat. He olivat oikeasti rohkeita ja jopa henkiinjääneiden osalta voi todeta, että he uhrasivat itsensä toisten puolesta.
https://areena.yle.fi/1-727203
Miksi? Ketä he palvelivat? Lapsiaanko? Jos mennään tähän päivään, ketä muka suomalainen sotilas suojelee. Suurin osa aineksestakin on muuttunut raukkamaisiksi roistoiksi.
Minä sodin ainoastaan valtion puolesta, josta minulle ja läheisilleni on hyötyä. En esimerkiksi vitipäiden EU:n puolesta. Vitin pitää itse nostaa päänsä juoksuhaudasta ja puolustaa erinomaista aatettaan.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin saapasta toisen eteen. Naurettava ajatus, että valtio olisi jotakin velkaa typeryksille.
Eduskunta ja hallitus. Äkkiä piiloon, jos pommeja tulee! : ))))
Minkähän takia setäraukka uhrasi henkensä? Minusta Il Sipin Suomi muistuttaa vahvasti Neuvostoliittoa. Muutama oikein mässäilee ja muut rukoilevat armopaloja. Miksi näin? Siksi, että korkeahattuisen herran lisäksi pari pieellä varustettua kaveria kasvattaa ns. palvelulla egoansa, joka on varsin pieni.
Setäni tapettiin sodassa kirjoitti:
Ylellä esitellään, kuinka sankarillisia Tali-ihantalan taistelussa suomalaiset sotilaat olivat. He olivat oikeasti rohkeita ja jopa henkiinjääneiden osalta voi todeta, että he uhrasivat itsensä toisten puolesta.
https://areena.yle.fi/1-727203
Miksi? Ketä he palvelivat? Lapsiaanko? Jos mennään tähän päivään, ketä muka suomalainen sotilas suojelee. Suurin osa aineksestakin on muuttunut raukkamaisiksi roistoiksi.
Minä sodin ainoastaan valtion puolesta, josta minulle ja läheisilleni on hyötyä. En esimerkiksi vitipäiden EU:n puolesta. Vitin pitää itse nostaa päänsä juoksuhaudasta ja puolustaa erinomaista aatettaan.
Putinisti, mene pois.
Miksi et sotisi itsesi puolesta? Etkö ole tärkeä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et sotisi itsesi puolesta? Etkö ole tärkeä?
Ketä vastaan kysyy epätietoinen Nurmosta?
Eipä tässä ole mitään syytä alkaa vit tuilemaan naapureilla tavalla, joka voi aiheuttaa nokkapokan syntymisen ennemmin tai myöhemmin.
Eikä ole oikein syytä liittyä mihinkään prosenttijengiinkään, joka voisi aiheuttaa naapurustossa agressiivista suhtautumista tähän talouteen.
Enkä ole kyllä valmis kylän suurimman kus ipään käskystä aloittamaan väkiv altaisuuksia lähiössäni, joten eipä tässä ole tarvetta ta ppaa ja taistella itsensä takia.
Asia muuttuu tietenkin toisenlaiseksi jos tapahtuu kuten toisessa maailmansodassa, että ne jotka eivät käskystä lähteneet tap pamaan, teloit ettiin omien joukkojen toimesta ja olisihan se silloin vähän pakko puolustaa omaa oikeuttaan olla tapp amatta tai tulla tel oitetuksi.
Vaikka sitten ase kädessä.
Ei muuta kuin saapasta toisen eteen. Naurettava ajatus, että valtio olisi jotakin velkaa typeryksille.