Naisella lapsia eri miehille
Onko kyse siitä ettei ajatella 5 minuuttia eteenpäin elämää vai kuinka tähän tilanteeseen ajaudutaan?
Omassa lähipiirissäni nainen, jolla 4 lasta ja jokaisella eri isä. Vanhin lapsi 11v ja nuorin 6kk. Nainen myös mennyt naimisiin kahdesti. Ensimmäisellä kerralla seurusteli KUUKAUDEN ennen naimisiin menoa. Avioliitto nro 2 solmittiin alle vuoden seurustelun jälkeen. Nainen kiukuttelee, kun ei saa koskaan viettää rauhassa viikonloppua. Kaikille lasten isille kun ei yleensä sovi sama viikonloppu ottaa jälkikasvuaan luokseen. Itsestä tämä kaikki on hämmentävää, vaikkei se minulle kuulukkaan. Mitä muut mieltä?
Kommentit (51)
Nää on niin näitä ÄO 75 -tapauksia. Ei niille mitään voi, kun ei kulttuuri salli pakkosterilointia.
Idiocracy, here we come!
Vierailija kirjoitti:
Miksi niitä lapsia pitää tehdä jokaisen lyhyen tuttavuuden kanssa?
Itselläni ystävä jolla kolme lasta kolmelle eri miehelle. Ensimmäinen narkin kanssa kuukauden seurustelun jälkeen, toinen yhdenillan jutulle ilman ehkäisyä, kolmas sitten jonkinlaiseen suhteeseen. Eronnut tästä viimeisimmän isästäkin ja tämä ainoa joka edes jollainlailla tekemisissä lapsensa kanssa.
Että siinä on ollut tämä yh kovilla ja valittaa katkerana osaansa.
Tämähän o nykyaikaa, ei vastuuntuntoa, veronmaksajien piikkiin kaikki. Kansalainen ei voi valita enää mitään mitä työllään elättääl Naisilla on oikeus huo.... öh rohkeisiin ratkaisuihin
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs tämä eroaa siitä, että miehellä on lapsia neljän eri naisen kanssa? Ai niin - sillä tavalla, että mies kääntyy kannoillaan ja jättää ne naiset selviämään yksin jälkikasvun kanssa. Ketähän tässä olisi syytä arvostella?
Ei eroakaan, mutta tässä ap:n kuviossa ei ollut nyt sellaisia miehiä. Kerro toki, jos jonkun tällaisen miehen tunnet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä sellanen turn offi jos 3-4 lasta ja kaikilla eri isät. Kertoo jotain naisesta.
Minulla on ystävä, jolla on kolme lasta ja kaikilla on eri isä. Yhden lapsen isä kuoli, toisen isä alkoholisoitui nopeasti ja lähti. Kolmannen miehen kanssa ystäväni on ollut naimisissa jo pitkään, lapsi syntyi muutaman vuoden yhdessäolon jälkeen. Mitä tämä sinusta kertoo ystävästäni?
Kertoo sen, että aika nopeasti on eron jälkeen löytynyt uusi mies ja niitä lapsia on tehty uusiin suhteisiin. Vai onko lapsilla iso esim kymmenen vuoden ikäero?
Vaikea sanoa miten päätynyt. Luultavasti tunteellinen ja impulsiivinen ihminen.
Minä tiedän miehiä, joilla lapsia eri naisten kanssa. Miehillekö sekin on sallitumpaa?
WT...todennäköisesti on tatskat siellä täällä ja huolellisesti kynitty alapää.
Mulla on kolme lasta, joilla on kaksi eri isää. Esikoinen syntyi, kun olin seurustellut nuoruudenrakkauteni kanssa kolme vuotta. Mies ei oikein osannut (eikä osaa 18 vuotta myöhemminkään) olla isä ja erottiin. Kahden nuoremman lapsen isän kanssa mentiin naimisiin, avioliitto kesti seitsemän vuotta. Aika WT-tarina mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kolme lasta, joilla on kaksi eri isää. Esikoinen syntyi, kun olin seurustellut nuoruudenrakkauteni kanssa kolme vuotta. Mies ei oikein osannut (eikä osaa 18 vuotta myöhemminkään) olla isä ja erottiin. Kahden nuoremman lapsen isän kanssa mentiin naimisiin, avioliitto kesti seitsemän vuotta. Aika WT-tarina mielestäni.
Onhan se, eikä selittelemällä muuksi muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa miten päätynyt. Luultavasti tunteellinen ja impulsiivinen ihminen.
Minä tiedän miehiä, joilla lapsia eri naisten kanssa. Miehillekö sekin on sallitumpaa?
Ei, kaikki ovat samaa rupusakkia.
Taitaa nykyään olla aika yleistä, kun minäkin tiedän tollasen äidin. Parisuhteet on muuttuneet nykyisin niin kertakäyttöisiksi, että en ihmettele yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Tämä tarina menee vielä "normaalin" elämänkaaren piikkiin, mutta jos vielä alkaisit tekemään lapsia, se olisi jo vähän erikoistam sinun esikoisesikin taitaa olla jo melkein täysikäinen.
Äskettäin uutisoitiin tutkimuksesta, jonka mukaan narsisteihin ”mieltyneillä” naisilla on eniten lapsia. Ihan loogista. Viimeistään lapsen syntymisen jälkeen (narsisti)mies lähtee lätkimään, nainen aloittaa uuden parisuhteen (taas narsistin kanssa) ja taas sama alusta. Moni tuollainen nainen on myös läheisriippuvainen.
Ehkä narsistimiesten kannattaisi miettiä lastenhankintaa tarkemmin? Vaikka helppoahan se toki on, kun ainahan ne äidit niistä lapsista jää huolehtimaan vaikka itse häipyisi saman tien.
Hyvä asia, saadaan laajennettua geenipoolia ja syntyvyyskin nousee, joku mies voisi haluta vain yhden lapsen mutta tuolla lailla lapsia syntyykin enemmän.
Tiedän tapauksen jolla on 10 lasta ja kaikilla eri isät. Ikääkään ei ole kun jotain 34 tai 35 kyseisellä mammalla. Ei ole opiskellut koskaan, eikä ole töitäkään tehnyt. Tai no ei ole ehtinyt muuta tekemäänkään kuin olemaan haarat levällään xD
Eipä hätää, käytäntö yleistyy ja laajenee Oulusta muuhun suomeen
Vierailija kirjoitti:
Niin ku sitten kun on yhden miehen kanssa saanut lapsen niin sitten kun tämä mies ei kestäkkään lapsiarkea ja lähtee.
Tämän naisen tarvii aina lapsia halutessa palata yhteen tämän ekan lapsen isän kanssa siks aikaa että tulee raskaaksi ja hylätyksi.. ja tätä kaavaa olis hyvä käyttää niin kauan kun nainen haluaa lisää lapsia..Eiku..
Jos asia on näin, niin miksi edes tehdä lapsia jos ei niistä kykene huolehtimaan. Missä välissä sinun järki loppui, jos syydät vastuuta tu.tentemattomien harteille ja tiedät jo eron syynkin. Mitä jos tämä nainen on vain vähän yksinkertainen, mutta tarpeeksi nätti saaman seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Äskettäin uutisoitiin tutkimuksesta, jonka mukaan narsisteihin ”mieltyneillä” naisilla on eniten lapsia. Ihan loogista. Viimeistään lapsen syntymisen jälkeen (narsisti)mies lähtee lätkimään, nainen aloittaa uuden parisuhteen (taas narsistin kanssa) ja taas sama alusta. Moni tuollainen nainen on myös läheisriippuvainen.
Ehkä narsistimiesten kannattaisi miettiä lastenhankintaa tarkemmin? Vaikka helppoahan se toki on, kun ainahan ne äidit niistä lapsista jää huolehtimaan vaikka itse häipyisi saman tien.
Linkki uutiseen, tai ennen kaikkea tutkemukseen. Minä olen sitä mieltä, että jos kerran naisella on oikeus päättää lisääntymisestään, niin hänen tulee pystyä huolehtimaan jälkeläisistään itse, ilman yhteiskunnan tukea. Sitten kun mies voi omista jälkeleäisistään päättää tasa-arvoisesti, ja omaa samat mahdollisuudet olla lähivanhempi, niin silloin voimme puhua miesten velvollisuuksista.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tapauksen jolla on 10 lasta ja kaikilla eri isät. Ikääkään ei ole kun jotain 34 tai 35 kyseisellä mammalla. Ei ole opiskellut koskaan, eikä ole töitäkään tehnyt. Tai no ei ole ehtinyt muuta tekemäänkään kuin olemaan haarat levällään xD
Eihän tuo välttämättä vaadi kuin 10 seksikertaa jos on hyvin hedelmällinen! Itse tiedän nimittäin naisen, joka on ollut koko elämänsä haarat levällään, mutta yhtään lasta ei ole ilmaantunut vaikka kovasti sellaista toivoisi.
Jotenkin hassua, että joku ajattelee kaikki useamman lapsen äidit jonain seksihulluina. Kaikki lestadiolaisnaisetkaan eivät varmaan muuta tee kuin nussivat jatkuvasti :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo välttämättä vaadi kuin 10 seksikertaa jos on hyvin hedelmällinen! Itse tiedän nimittäin naisen, joka on ollut koko elämänsä haarat levällään, mutta yhtään lasta ei ole ilmaantunut vaikka kovasti sellaista toivoisi.
Jotenkin hassua, että joku ajattelee kaikki useamman lapsen äidit jonain seksihulluina. Kaikki lestadiolaisnaisetkaan eivät varmaan muuta tee kuin nussivat jatkuvasti :D
Tuttuni mummovainaa sanoi lessuperheestä osuvasti: Siellä ei oo nukuttu, siellä on maattu. :D
Sen, että kaikkien miesten kanssa on pakko tehdä lapsi. Jos nykyinen lähtisi ja uusi tulisi tilalle, niin sillä olis maha pystyssä hetken päästä.