Loppui Zalandosta tilaaminen
Siis mistä lähtien Zalandosta tilatut vaatteet ei enää tule Zalandosta, vaan niiden "partnereilta" suoraan? Esim. Adidaksen kengät tulee Adidakselta erillisellä toimituksella ja ne pitää myös palauttaa sinne, ei Zalandoon. Viimeisimmässä tilauksessa vaatteet ja kengät tuli viitenä eri toimituksena, mikä mistäkin, ja hirveä rumba myös palautuksissa, kun ei voinut laittaa niitä vain siihen yhteen Zalandon laatikkoon. Kaiken lisäksi jo kertalleen Zalandoon maksetuista Adidaksen tossuista tuli Adidakselta lasku. Zalndosta tilaamisen helppous on ollut juuri siinä, että kaikki eri merkit tulee yhdellä kertaa samassa laatikossa.
Kommentit (52)
Saisi tulla mahdollisimman vaikeaksi palauttaminen tai kalliiksi. Järkkyä, että ihmiset tilailee ja palauttaa ihan huolettomasti tuotteita ja kauheat ympäristöpäästöt tuostakin hommasta.
Mä olen tilannut nyt viimeisen kuukauden sisällä Zalandolta monta kertaa ja kaksi kertaa ovat yhdistäneet tilauksen pakkaamossa ja laittaneet mun molemmat tilaukset samaan pakettiin. 3-5 vaatetta. Et eivät ainakaan mun kohdalla ole lähettäneet turhia pakkauksia.
Vierailija kirjoitti:
Saisi tulla mahdollisimman vaikeaksi palauttaminen tai kalliiksi. Järkkyä, että ihmiset tilailee ja palauttaa ihan huolettomasti tuotteita ja kauheat ympäristöpäästöt tuostakin hommasta.
Oletko kateellinen? Eikö ole varaa tilata?
Jep mullakin monta eri pakettia ja kaiken huipuksi saman vaatteen kaksi eri kokoa tuli eri paikoista eri aikaan. Eli vaatteen S-koko tuli zalandosta ja M-koko muutaman päivän päästä muualta. Ei mulla ainakaan ole aikaa eikä kiinnostusta tällaiseen pelleilyyn.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että kukaan silloin tilaisi?
Ääliö!
Luuletko ettei kivijalkoihin tuotuja kamoja rahdata?
Tuplaääliö!
Zalando myy sekundaa luottaen että asiakkaat tuijottaa vaan merkkiä eikä viitsi palauttaa pikkuviallista.
Vaatteet on niin huonoa laatua, että kaupassa niitä ei edes sovittaisi.
En tilaa enää.
Onhan tuota vastaavaa muissakin verkkokaupoissa, eikä vain Zalandolla.
PostNord on miljoona kertaa luotettavampi kuin Posti!
Sitäpaitsi tilausvaiheessa näkyy jos tuotteen toimittaa Zalandon Partneri.
Minulla näkyi edelleen vaihtoehtona Lasku 30 päivää.
Ihmettelen vaan kun toimituspaikkoja näytti olevan vähemmän, mutta onneksi löysin työpaikkani läheltä uuden PostNord pakettiautomaatin :)
Tuo laskujuttu on muuten outo, kuinkahan moni maksaa tuotteen kahteen kertaan? Tilasin zalandolta kaikenlaista ja Adidaksen tuotteet tulivat suoraan adidakselta. Maksan tilauksen aina heti tilauksen yhteydessä, joten adidas-laskun saatuani olin yhteydessä asiakaspalveluun ja he sanoivat, että se on virhe. Tästä on jo yli puoli vuotta aikaa ja ilmeisesti näitä haamulaskuja lähetellään edelleen. Hämäävää.
Muuten ei ole kuin positiivista sanottavaa zalandosta. Olen tilannut kymmeniä kertoja, maksanut aina jo tilauksen yhteydessä, saanut sitä mitä olen tilannutkin, palauttanut lukuisia tuotteita ja aina hyvitykset tulleet täsmälleen tilille.
Vierailija kirjoitti:
Tuo laskujuttu on muuten outo, kuinkahan moni maksaa tuotteen kahteen kertaan? Tilasin zalandolta kaikenlaista ja Adidaksen tuotteet tulivat suoraan adidakselta. Maksan tilauksen aina heti tilauksen yhteydessä, joten adidas-laskun saatuani olin yhteydessä asiakaspalveluun ja he sanoivat, että se on virhe. Tästä on jo yli puoli vuotta aikaa ja ilmeisesti näitä haamulaskuja lähetellään edelleen. Hämäävää.
Muuten ei ole kuin positiivista sanottavaa zalandosta. Olen tilannut kymmeniä kertoja, maksanut aina jo tilauksen yhteydessä, saanut sitä mitä olen tilannutkin, palauttanut lukuisia tuotteita ja aina hyvitykset tulleet täsmälleen tilille.
Jos on niin hölmö, että maksaa kahteen kertaan, niin kannattaa olla tilaamatta yhtään mitään.
Outoa. Minä taas olen saanut aina tilata laskulla, vaikka edellisestä tilauksesta olisi niin vähän aikaa, että siitä tullut lasku on vielä maksamatta. Näin on ollut muutaia kertoja, mutta silti on hyvin onnistunut uusi tilaus laskulle. Aina on tullut vain yksi paketti, viimeksi tänä syksynä, mutta jos systeemi on muuttunut, niin taidanpa minäkin vaihtaa vaatetoimittajaa.