jaahas tämä yö meneekin ahtaassa tilassa nukkua
Meidän parisänkyssä mahtaa tällä hetkellä nukkua minä,mies,meidän lapsi +2 kultsua ja 2 kissaa :D kaikki kömpi vieree :D
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
"kultsua" Kultakalaa? Olisko niitten kuitenkin parempi vedessä?
Kaksi kultaistanoutajaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kultaistanoutajaa!
No miten vaikeeta se on suomeksi sanoa?
Oi, minä nukun joka yö yksin. On minullakin perhe. Kukaan ei kömmi viereen.
Uni tulee paremmin kun on lauma vierekkäin.
:) Minulla aikoinaan oli Elsa vuoteessa. Elsa oli rottweileri narttu eli täällä sellainen Seorastuli koira. ( Taostelukoira ). Nukuimme vierekkäin isopää kainalossani. :)
Kenellä voi lemmikki olla samassa vuoteessa? Karvoja hikeä ja sitä jotakin. Meillä koirat on kylpyhuoneessa yöt sekä osan päivää.
Okeido.
On kortonki, jos et sitä sattunut tietämään.
Muistakaa käyttää, ettei tarvi alkaa laajentamaan sänkyä.
Hei ne koirat syö toistensa paskakikkareita ulkona ja niillä on niitä kikkareita perskarvoissakin kiinni.
Ne kävelee tassuillaan kaikissa pultsarin okennuksissa ja linnunpaskassa.
Kuinka te ne sänkyynne päästätte, ootteko vähän pörröjä?
Kissani nukkuu vieressäni joka yö.
Meillä, kun koira tulee sänkyyn, niin se menee aina miehen puolelle viereen. Ei ikinä tule väliin tai minun puolelle. Sit välillä huomaan, kun se nostaa päätään kattoo minua ovelasti. Ihan kun se yrittäis jotenkin vttuilla..
Voi kun kiva, mä menisin tuossa tapauksessa itse sohvalle.
Meillä ei kyllä eläimet sänkyyn pääse.
Vierailija kirjoitti:
Meillä, kun koira tulee sänkyyn, niin se menee aina miehen puolelle viereen. Ei ikinä tule väliin tai minun puolelle. Sit välillä huomaan, kun se nostaa päätään kattoo minua ovelasti. Ihan kun se yrittäis jotenkin vttuilla..
Ne pettää sua keskenään
Vierailija kirjoitti:
Hei ne koirat syö toistensa paskakikkareita ulkona ja niillä on niitä kikkareita perskarvoissakin kiinni.
Ne kävelee tassuillaan kaikissa pultsarin okennuksissa ja linnunpaskassa.
Kuinka te ne sänkyynne päästätte, ootteko vähän pörröjä?
🤢🤮
Kyllä meilläkin koirat saa tulla sänkyyn, illalla viimeksi kostealla tassupyyhkeillä putsataan tassut ja takapuoli.