Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loppui Zalandosta tilaaminen

Vierailija
05.12.2018 |

Siis mistä lähtien Zalandosta tilatut vaatteet ei enää tule Zalandosta, vaan niiden "partnereilta" suoraan? Esim. Adidaksen kengät tulee Adidakselta erillisellä toimituksella ja ne pitää myös palauttaa sinne, ei Zalandoon. Viimeisimmässä tilauksessa vaatteet ja kengät tuli viitenä eri toimituksena, mikä mistäkin, ja hirveä rumba myös palautuksissa, kun ei voinut laittaa niitä vain siihen yhteen Zalandon laatikkoon. Kaiken lisäksi jo kertalleen Zalandoon maksetuista Adidaksen tossuista tuli Adidakselta lasku. Zalndosta tilaamisen helppous on ollut juuri siinä, että kaikki eri merkit tulee yhdellä kertaa samassa laatikossa.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kande tilata salandolta. Enoo ikkuna tilannut. Enkä tilaa.

Vierailija
22/52 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh. Ja mulla on vaan hyviä kokemuksia. Tilasin tytölle kahdet kengät ja takin. Hinta, laatu, toimitusnopeus kohdillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kande tilata salandolta. Enoo ikkuna tilannut. Enkä tilaa.

Eli sun mielestä ei kannata tilata sieltä vaikka itselläsi ei ole kokemusta?

Vierailija
24/52 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Zalandon tilaus on ollut nyt viisi päivää käsiteltävänä. Vituttaa, että rahat ovat tilauksessa kiinni, mutta mikään ei liiku. Olisi reilumpaa viivästellä, jos paketin saisi maksaa laskulla sitten joskus, kun se tulee.

Vierailija
25/52 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zalandoa tarkoitan

ap

Outoa. Minäkin juuri tilasin mutta ei mitään mainintaa että tulisi eri paikoista. Zalandon sivuiltakaan ei löydy sellaista tietoa.

Vierailija
26/52 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tilannut sieltä paljon. Kaikki on toiminut loistavasti ja tilaan aina laskulla, kätevää niin ei tartte puljata rahan kanssa.

Loistava valikoima ;)

Vierailija
27/52 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa maksaa laskulla niin ei tarvi ootella palautusrahoja.

Vierailija
28/52 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zalandoa tarkoitan

ap

Outoa. Minäkin juuri tilasin mutta ei mitään mainintaa että tulisi eri paikoista. Zalandon sivuiltakaan ei löydy sellaista tietoa.

Ei ne kaikki tulekaan eri paikoista... vain ne jotkut partneritoimittajien. Mutta kun sitä ei näe ennenkuin tilaus on tehty.

Vierailija
29/52 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ku oon tilannu zalandolta niin olen ollut tyytyväinen

Vierailija
30/52 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä saanut tilata laskulla, vaikka luottotiedot on kunnossa. Mistäköhän johtuu?

Vierailija
31/52 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mennyt itselläkin maku Zalandoon tänä syksynä. PostNordin kanssa on ensinnäkin ollut ongelmia, kun paketti ei ole mennyt noudettavaksi siihen paikkaan kun pitäisi. On pitänyt soitella että siirtäkää se oikeaan noutopisteeseen. Lisäksi Zalandon paketit tulevat 2-3 eri paketissa eli lisätyötä, kun tulevat eri aikaan ja kaikki pitää erikseen hakea. Enää en tilaa kyseistä tuotetta, jos huomaan että se on tulossa Partnerin kautta, tilaan siis vain Zalandon kautta tulevia mutta silti tulee useampi paketti. Harmi, koska Zalando on lähes ainoa paikka mistä vaatteita ostan. Olen tykännyt pitkästä palautusajasta. Valikoimakin on hyvä.

Vierailija
32/52 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina ku oon tilannu zalandolta niin olen ollut tyytyväinen

Tosi kätevä systeemi. Kerran tilassin kai 5 iltapukua, eli rahaakin meni reilusti. Palautin kaikki, ja rahat palautu mulle. Kätevää sovittaa kotona. Oon toki tilannut aika paljon muutakin.

Vierailija
33/52 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut verkkokaupat tekevät niin, että vain osa tuotteista on omissa varastoissa ja loput lähtevät asiakkaalle suoraan tavarantoimittajalta, tässä tapauksessa Adidakselta. Näin verkkokauppa säästää varastointikustannuksissa ja välttää varastoihin jämähtävät hutiostoserät, jotka eivät menekään kaupaksi. Valitettavasti asiakas joutuu sitten hakemaan monta eri pakettia eri paikoista/aikoihin.

Vierailija
34/52 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvin toimii

Vierailija
35/52 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joops. Mulle tuli haalari Zalandolta ja olikos noiden farkkujen toimitta Bershka... perska. No kuiteskin, kahdesta eri paikasta tuli. Zalandon itsensä lähettämä paketti tuli yllättävän nopeasti, yleensä niitä on saanut odotella. Bershkan paketti tuli pari, kolme päivää myöhemmin. Zalandon paketissa oli lasku kummastakin tilaamastani tuotteesta, Bershkassa vielä erikseen lasku niistä farkuista. Maksoin yhtenä könttänä.

Mitään käytännön ongelmia minulla ei ollut, mutta kyllä tuommoinen monen laskun lähettely hiukan arveluttaa. Onko kyse siitä, että kokeillaan, maksaisiko tilaaja vahingossa molemmat saamansa laskut? Tämän tapaistahan liikeyritykset ovat harrastaneet. Esimerkiksi jotkut kuljetusliikkeet ovat laskuttaneet - kaiketi ihan tietoisesti - jonkin rahdin sekä lähettäjältä että vastaanottajalta.

Vierailija
36/52 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh, jos tuo on tuollaiseksi muuttunut. Olen pitänyt tilaustaukoa reilun vuoden ja sitä ennen homma toimi vielä normaalisti. Tuohan se vasta ympäristöä kuormittaakin kun yhden paketin ja sen kuljetuksen sijaan tulee monta pientä pakettia ja niitä kuljetellaan ympäriinsä. Ja asiakas joutuu ne kaikki erikseen noutamaan. Mikä ihmeen järki tuossa on? Todella epäonnistunut idea.

PostNordin kanssa aina hankalaa ja en tilaa enää mistään kaupasta, jonka paketit tulee PostNordin kautta.

Vierailija
37/52 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla! Miksei saa tilata sovitettavaksi ja maksattaa muilla ne postimaksut ?

Vierailija
38/52 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli 7 eri pakettia kun tilasin perheelle talvivaatteet. Esim sukat tuli yksin, jokainen takki erikseen, pipot erikseen. Hirveää luonnontuhlausta ja kauhea homma hakea niitä yksitellen.

Vierailija
39/52 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ikinä saanut tilata laskulla, vaikka luottotiedot on kunnossa. Mistäköhän johtuu?

Sama juttu täällä. Vaikka tilaan vain yhden vaatteen eli laskun loppusumma on pieni, niin siltikään en saa laskulle.

Vierailija
40/52 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai meinaat että keksin tämän omasta päästäni? Tänään juuri soitin asiakaspalveluun kysyäkseni tuosta tuplalaskutuksesta ja ihmettelin myös näitä eri paikoista tulevia paketteja ja aspa sanoi, että tämä "partneriohjelma" on nyt tullut Suomeenkin.

Juuri tuli tilaus zalandolta eikä kyllä tuollaista ollut.

No, sulla oli sitten tilauksessa vain Zalandon toimittamaa tavaraa, mut esim. Adidas, Jack&Jones ja mitäs noita nyt muita oli... tulee eri paikasta.

Mulle tuli ilmoitus että Bershkat tulee eri paikasta, mutta samassa paketissa olivat. Ja Postnordikin toiminut aina postia paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan