Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kattelitteko George HW Bushin hautajaisia? Tosi liikuttava kun nuorempi Bush purskahti itkuun puheensa lopussa :(

Vierailija
05.12.2018 |

Hyvä että olivat asiallisia ja kutsuivat Trumpinkin. Onhan hän nyt pressa vaikkei se ketään mielyttäiskään. Olikohan Bush nuorempi aikanaan yhtä parjattu pressa kun Trump nyt? Itse olin lapsi silloin enkä muista muuta kun että aina häntä haukuttiin ja pilkattiin.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juniorin elämäkerta Ratkaisun Hetket on oikeasti yksi viihdyttävämmistä mitä olen lukenut. Tosi hyvin kirjotettu ja mukaansatempaava oli miehestä itsestään sitten mitä mieltä tahansa. Minä en ainakaan ole mikään fani mutta hyviä kirjoja rakastan. Suosittelen!

Jep, olen samaa mieltä. Luin kirjan mielenkiinnosta ja todella yllätti. Suosittelen myös lukemaan. Luen muutenkin erittäin paljon ja tuo teos oli pitkästä aikaa sellainen, jota jäi pohtimaan. Mikään Bush fani en ole, mutta hyviä kirjoja rakastan.

Itsellä tapana aina lainata kirjastosta kirjat ja ne mitkä jäävät mieleen ja tiedän että haluan lukea toiseenkin kertaan ostan omaan hyllyyn. Ratkaisun hetket löytyy John Lennonin ja Steve Jobsin elämäkertojen välistä.

Vierailija
22/44 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että olivat asiallisia ja kutsuivat Trumpinkin. Onhan hän nyt pressa vaikkei se ketään mielyttäiskään. Olikohan Bush nuorempi aikanaan yhtä parjattu pressa kun Trump nyt? Itse olin lapsi silloin enkä muista muuta kun että aina häntä haukuttiin ja pilkattiin.

Demokratia ja juuta laiset ovat kovia päästään, he luulevat että on vieläkin sota ja he pistävät medialla hanttiin kaikkia niitä vastaan joilla on jotain "heille kuuluvaa" ja kuningas monarkian hovi nauttii tästä ja "hengellisyydellään" keksii lisää kiusaamista median voimin kaikin mahdollisin voimin verkostojen avulla. George Bush on ollut aina lojaalinen Queen Elizabeth2:lle.

Se miksi on lojaali Queen E on tämän herran takia.  Prescott Bush. 

Voitko tarkentaa?

Teki Englannin eliitin kanssa bisinestä oli myös hoitamassa Fanta limun asioita Saksalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juniorin elämäkerta Ratkaisun Hetket on oikeasti yksi viihdyttävämmistä mitä olen lukenut. Tosi hyvin kirjotettu ja mukaansatempaava oli miehestä itsestään sitten mitä mieltä tahansa. Minä en ainakaan ole mikään fani mutta hyviä kirjoja rakastan. Suosittelen!

Ihan viihdettä sen alkkiksen elämä on ollutkin.

Isi pelasti intin kauhuilta siirtämällä pojan toimistotöihin, missä hän ei käynyt kuin kääntymässä.

Irakiin päästiin olemattomien aseiden luokse kolmessa tunnissa. Oman maan katastrofin saavuttaminen vei kolme päivää.

En usko että olisi itse kirjoittanut mitään.

Psykiatrian mukaan hänellä on paha adhd, sen lisäksi että isä oli tuomitseva ja äiti täysi jäävuori.

Vierailija
24/44 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se radicaalein islam on kuningas monarkialla ja Queen Elizabeth2:lla verkostoineen. Tekevät ihmisiä kameleista ja levittävät selkärangatonta kamelien DNA:ta ihmisiin. Juuri radikaalisimmasta maasta jemenistä taitavat jemeniläiset olla nyt ruotsissa kuningas monarkian alamaailmassa.

Kyllä se saharanlaivauloste on teidän juttu ja radikaalein eikä minkään amerikan. Tekevät mustaa magiaa näillä kamelien kanssa ja tuhoavat ihmisiä.

Vierailija
25/44 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin sai oikeasti pelätä, mitä tuon pappa betalar- idiootin kanssa tapahtuu.

Ja se istui 2 kautta, vaikka oli paljon tyhmempi kuin Trump.

Miettikää sitä!

No entäs tää isänsä joka istui vaan yhdenkauden? Hoitiko duuninsa paremmin?

Aika väritön väliajan pressa. Selvästi petasi paikkaa pojilleen, toisen saikin valtaistuimelle.

Vierailija
26/44 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se radicaalein islam on kuningas monarkialla ja Queen Elizabeth2:lla verkostoineen. Tekevät ihmisiä kameleista ja levittävät selkärangatonta kamelien DNA:ta ihmisiin. Juuri radikaalisimmasta maasta jemenistä taitavat jemeniläiset olla nyt ruotsissa kuningas monarkian alamaailmassa.

Kyllä se saharanlaivauloste on teidän juttu ja radikaalein eikä minkään amerikan. Tekevät mustaa magiaa näillä kamelien kanssa ja tuhoavat ihmisiä.

WTF😲😲😲😲😲

Ap

Vierailija
27/44 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clintonin Pili on pelimies. Se ei meinaa viittiä olla virnuilematta kun Obamat ja Trump kättelee. Youtubessa pätkä:D

Vierailija
28/44 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juniori oli kyllä ääliö ja petasi tietä ääliöiden kuninkaalle, trumpelolle. Senior bush taas muistuttaa enemmän valtiomiehiä kuten gorbatshov, koivisto.

Vierailija
29/44 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sim-pans-si ei voi olla koskaan voimakkaampi kuin gorilla. Varastamalla siitä ei oteta mittaa.

Asiat käsitellään lojaalisesti kysymällä vaikka että mitä sinulla on? Voinko nähdä ja saada sen itselleni? Ei ole vaikeita kysymyksiä jos on saanut hyvän kasvatuksen ja gorillat eivät ole sellaisia paskoja keinottelijoita joita juuta-laiset ovat. Kenties lojaalinen lähestyminen on heille tuntematon termi koska he eivät yksinkertaisesti ole lojaalisia ja keinottelu on termi heille.

Vierailija
30/44 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäs Jimmy Carter minkä sortin pressa?

Vierailija
31/44 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäköhän george bush itki?

Miksiköhän george h.w. bush todellisesti kuoli? Kuinka moni suomalainen on hukkunut saharanlaivanulosteen atomiin? Patrian työntekijät kuolivat tuohon saharanlaivanulosteeseen ugandassa. Tässä linkissä on näyte mihin afrikassa asiat ovat edenneet kamelien evoluutiossa jota aidot amerikkalaiset trump,bush, kerry minä mukaan lukien yritämme estää ihmiskunnassa.

Vierailija
32/44 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikassa on yksilönvapautta ja voisin heti mennä etelä-kaliforniaan ja olisin siellä kunniakas vieras sekä minulla on sureño verta eikä ketään vittuilisi minulle ja saisin kokea suunnatonta yksilön vapautta mutta minä takaan että jään suomeen ja taistelen että tänne ei tule yhtäkään saharanlaivaulostetta lisää tähän id-ioottiin kulttuuriin mikä ei kuulu Finlandiaan enkä mene pitämään hauskaa. Suomessa on liian pitkät juuret tähän mennääkseni kaliforniaan.

Mutta liian vähän kulttuuria mikä käy sääliksi suomalaisia kohtaan, koska he eivät näe.

Vierailija
33/44 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
34/44 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

busska senior myi husseinille aseita ja busha junior tapatti husseinin. Hitto mafiakin on kateellinen tuollaisesta.

Tottapuhuen summatkin on isompia kuin ma fiian teoissa. Siinä kun järjestäytynyt rikollisuus tappaa muutaman, korkeintaan kymmeniä. Niin nämä listi kokonaisen maan.

Okei vähän liioittelen mutta kuolleita tuli paljon enemmän kuin kovimmassakaan mafia sodassa.

Jos mennään siihen onko tapaminen oikeutettua niin pari jenkki pressaa ja putin pitäs olla syytettyjen penkillä.

Kansainvälinen oikeus, hah yhdenlainen vitsi sekin kun sinne ei saada syyllisiä tuomiolle.

Vähän off topic mutta miksi aseet on vieläkin suurin bisnes? Kukaan ei oikeasti halua joutua sotimaan. Tai jos joku haluaa niin se pitäisi laittaa etulinjaan. Se on aika eri asia kuin antaa käskyjä jostain kaukaa missä on turvassa.

George H.W. Bush kylla oli  toiseb maailmansodan taisteluissa mukana. Havittajakoneensa ammuttiin alas ja mies ongittiin meresta.

Vierailija
35/44 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

70-luvun alussa oli vielä täysi ra... 

Vierailija
36/44 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän oli demokraatti. Sanon kyllä että jokaisella aikajaksolla kuin demokraatit ovat olleet vallassa yhdysvalloissa niin suomalainen demokratia on tehnyt enemmän töitä niinä aikajaksoina ja verkostoituminen on ollut vilkkainta tällöin.

Vierailija
37/44 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset demokraatit nyt yrittävät tehdä töitä kuin amerikassa on republikaani presidentti koska he eivät kestäneet eivätkä kestä sitä totuutta mitä Trump on puhunut mediasta ja demokratiasta. Ainoa keino/lääke heillä tällä hetkellä on yhdistää demokratia euroopassa ja esittää entistä yhteisempinä mitä he koskaan ovat olleet jotta he saisivat ääniä ja peitota kansalta sitä mitä demos kratos oikeasti on ja yksilön vapaus kuten Trumpin puheet mediasta ja demokratiasta, mitä se ei ole ollut. Amerikka on aina antanut oikeuksia demokratialle ja he ovat olleet suht koht lojaalisia sekä kuningas monarkialle. Amerikka vain toivoo että he saisivat todellista maan päällistä median uutisointia ja sanan vapautta ilman noita vainoja ja että demokratia katsoisi itse demokratiallaan sen sisintä ja mitä pahaa he ovat tehneet ja että he ottaisivat vastuun teoista. Eurooppa pelkää ja demokratia että amerikka iskee jostain yllättäen ja tekee jotain omituista, amerikka haluaa puhua demokratialle ja että he ottaisivat vastuun teoista ja näyttäisivät naamansa. Varkaille tämä on yleensä vaikeaa joten älkää antakoo sijaa puhumattomuudelle kun on aika tuoda De Facto esille.

Vierailija
39/44 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

DaysOfTheYear kirjoitti:

Suomalaiset demokraatit nyt yrittävät tehdä töitä kuin amerikassa on republikaani presidentti koska he eivät kestäneet eivätkä kestä sitä totuutta mitä Trump on puhunut mediasta ja demokratiasta. Ainoa keino/lääke heillä tällä hetkellä on yhdistää demokratia euroopassa ja esittää entistä yhteisempinä mitä he koskaan ovat olleet jotta he saisivat ääniä ja peitota kansalta sitä mitä demos kratos oikeasti on ja yksilön vapaus kuten Trumpin puheet mediasta ja demokratiasta, mitä se ei ole ollut. Amerikka on aina antanut oikeuksia demokratialle ja he ovat olleet suht koht lojaalisia sekä kuningas monarkialle. Amerikka vain toivoo että he saisivat todellista maan päällistä median uutisointia ja sanan vapautta ilman noita vainoja ja että demokratia katsoisi itse demokratiallaan sen sisintä ja mitä pahaa he ovat tehneet ja että he ottaisivat vastuun teoista. Eurooppa pelkää ja demokratia että amerikka iskee jostain yllättäen ja tekee jotain omituista, amerikka haluaa puhua demokratialle ja että he ottaisivat vastuun teoista ja näyttäisivät naamansa. Varkaille tämä on yleensä vaikeaa joten älkää antakoo sijaa puhumattomuudelle kun on aika tuoda De Facto esille.

Kyllähän eurooppa on selvinnyt republikaanien kanssa ennenkin, tyhmän bush juniorinkin. Nyt on vaan totaaliretardi pressa jonka kanssa on ihan turha yrittää mitään. 6 vuotiaan kanssa on turha neuvotella.

Vierailija
40/44 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa, miten aikoinaan syvästi vihatut, sotaisat Bushit on yhtäkkiä nostettu arvostettujen valtiomiesten joukkoon :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä