Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jihaa, paino pudonnut 7,3 kiloa!!!

Vierailija
11.05.2006 |

Lähtöpaino 75,8 ja nyt siis 68,5. Tavoite on ensin kymmenen kilon pudotus ja ensin jouluna haluaisin painaa 65,8 kg. Tosin viimeksi olen painanut niin vähän ala-asteella, mutta lopullinen tavoitteeni se on silti.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyviä hiilareita!

Vierailija
2/14 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pudotettavaa tosin onkin reilusti. vielä noin 15 kiloa,mutta pian puolessa välissä olen =) =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painonvartijoiden ohjeilla olen toiminut. Mutta nyt taisi tulla stoppi kun olen raskaana... jatketaan sitten ensi vuonna ;-)

Vierailija
4/14 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

katotaan nyt miten tämä naturdiet sujuu, vielä 1,5 vkoa jäljellä.

Vierailija
5/14 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin " karkit pois-kuurin" tammikuun alussa ja lähtöpaino silloin oli 68,8 kg. Tänään vaaka näytti 63,4 kg. Eli minultakin lähtenyt viitisen kiloa. Jippii! Vielä haluaisin muutaman kilon pois.

Vierailija
6/14 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(lähtöpainoni oli normaali), en ole kituuttanut ihmedieeteillä tai kevyttuotteilla, en ole laskenut yhtään mitään eikä painonpudotuksesta ole stressiä enkä taatusti ole ollut nälässä vaan hyvin ravittu. Karkkipäivänkin olen kerran viikossa pitänyt. Olen syönyt äärettömän hyvää ruokaa ja olen elämäni kunnossa, energiaa on aivan toisella lailla kuin ennen. Mielialakin on parempi. Olen aivan hullaantunut tähän karppaamisen, mahtava juttu.

Vierailija
7/14 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaahan konkreettisesi, mitä syötte ja mitkä ruoka-aineet ovat ehdottomasti pannassa. Olen kiinnostunut yrittämään, mutta se tuntuu jotenkin liian vaikealta, kun ei saa syödä sokeria ja pastaa.

Vierailija
8/14 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman enemmän kuin laatimalla listan mitä saa syödä ja mitä ei. Täällä on monesti puhuttu aiheesta, hae vanhoja viestejä ja tuhdin tietopaketin keskustelupalstoineen löydät www karppaus info.

Voin vakuuttaa että et edes kaipaa pastaa ja sokeria, ei tee minkäänlaista tuskaa olla syömättä niitä kun pääset alkuun. Kannattaa opetella laittamaan paljon kasvisruokia ja muistaa hyvät rasvat, niillä pysyy nälkä.

Vierailija
9/14 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä myös vuoden alusta laihdutettu, nyt painoa pudonnut -9kg. Lähtöpaino 76kg (olen 170cm) ja nyt puntari näyttää 67kg. tarkoituksena pudottaa vielä 3-5kg. Minä jätin herkut pois (ainoastaa 1xviikossa syön jotain syntistä esim. suklaalevyn), lisäsin liikuntaa, harrastan 4-5 kertaa viikossa jotain esim. uinti, vesijuoksu, kuntosali, kävely,pyöräily) Minä olen viimeksi painanut näin vähän 10v. sitten, joten olen todella ylpeä isestäni ja periksi en anna, ihannemittoihin on tarkotus kesäksi päästä. Tsemppiä kaikille!

Vierailija
10/14 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 kiloa vielä pudotettavaa eli kaikki vinkit ovat tervetulleita :))

Onnea ap:lle hyvästä tuloksesta sekä tsemppiä tavoitteen saavuttamiseen!

Vierailija
11/14 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidin melkein 1,5 kk:n tauon, kun oli niin paljon synttäreitä yms. Pari kiloa oli ehtinyt tulla takaisin ja nyt aloitin kahden viikon Naturdiet-pussikuurin, että saisin taas hyvin alkaneen painonpudotuksen vauhtiin.

Mullakin on ensitavoitteena 67 kg, jonka painoin ekassa neuvolatarkastuksessa 7 v. sitten. Veikkaan, että pusseilla paino putoaa nyt johonkin 65 kg ja yritän pitää sen siinä ja sitten taas pikkuhiljaa pudotella pisteitä joko laskemalla tai muuten vaan kevyesti syömällä, uimalla ja pyöräilemällä niin lähelle 60 kg kuin vaan hyvältä tuntuu.

Pituutta on 164, joten olishan sitä varaa enemmänkin pudottaa, painonvartijoiden taulukon mukaan ihannepaino olis jossain 54-68 kg:n välissä.

Painonvartijoiden menetelmä on kyllä mukavampi, nyt vähän heikottaa, mutta kokeillaan nyt kerran elämässä tätäkin hommaa.

Vierailija
12/14 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kesäkuun lopussa 65,8! Olen 165 cm pitkä.

Keinoni on ollut karppaus, yllätysyllätys. En ole kuitenkaan täyskarppi, olen pitänyt välipäiviä ja silloin tällöin olen syönyt leipääkin palan tai kaksi. Olen kuitenkin alkanut syödä vähemmän hiilareita kuin ennen. Huomasin, että proteiinipitoiset ruuat pitää nälän kauemmin pois ja tulee siten syötyä vähemmän kaloreita.

Lisäksi käyn kerran viikossa suunnistamassa.

Sekin auttaa, että istun kirjastossa päivittäin kuutisen tuntia lukemassa. Siellä ei voi oikein syödä eikä ruoka edes käy mielessä, kun pänttään pääsykokeisiin :-)

ap

Vierailija
13/14 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pudottanut nyt 12kg ja vielä olis toinen samanmoinen pudottamatta. Ihmeen helposti lähtee!

Tsemppiä!

Vierailija
14/14 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vissiin yrittää taas kunnon alakarppausta niin pääsisi noista herkuista. Eiköhän ne kilotkin ala siitä tippumaan kun onnistuisi jättämään suklaan... Lenkkeilyäkin voisi vielä hiukan lisätä, vaikkakin käyn jo vähintään 3x viikossa juoksemassa. Tiukassa on nuo läskit ja itsekuri liian löysä ;-)