Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päädyin sänkyyn naimisissa olevan miehen kanssa - nyt tapaillaan

Vierailija
05.12.2018 |

Olen tuntenut erään miehen suurinpiirtein vuoden verran. Tutustuimme yhteisten piirien kautta ja tänä aikana olemme ystävystyneet. Meillä on ikäeroa yli 10 vuotta. Miehellä on vaimo ja lapsia.

Päädyimme jokin aika sitten samaan paikkaan viettämään iltaa, juttelimme lasillisien äärellä ja loppuillasta päädyimme luokseni jatkoille. Tässä vaiheessa tilanne oli täysin hallinnassa, tiesin että mies on naimisissa, enkä ajatellutkaan mitään enempää hänen kanssaan.
Parin viinilasillisen jälkeen mies alkoi avautumaan, että hän on ajatellut minua enemmänkin, joka todella yllätti. Päädyimme sänkyyn ja seksi oli aivan ihanaa.

Ajattelin aamulla, että mies on lähtenyt jossain vaiheessa kotiinsa vaimon ja lapsien luo ja että olin satunnainen vaihtelu avioliittoon - sinisilmäinen pedinlämmittäjä.
Mies oli kuitenkin vielä luonani, hän oli laittanut aamupalaa valmiiksi ja tuli viereeni pötköttelemään. Kysyin että kaduttaako häntä, kuulemma ei, ja rakastelimme uudelleen.
Mies vietti koko päivän luonani ja lähti illalla kotiinsa, laittoi hyvänyön viestit ja kertoi että haluaisi olla luonani koko ajan.
Olen älyttömän ihastunut mieheen, mutta tuntuu todella pahalta miehen perheen puolesta. Ollaan kuitenkin tapailtu, ei pelkkää seksiä, vaan yhdessäoloa. Juttelemme todella paljon asioista, nautimme olla yhdessä.

Mitä pitäisi tehdä?

Kommentit (324)

Vierailija
61/324 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

” Varattu mies on kiinnostavampi kuin sinkkumies ”- on tyypillinen naisten ajatus jota en ole ikinä miehenä ymmärtänyt. Jopa lähipiirini naiset ovat kyselleet kahville tai luokseen kattomaan leffaan vasta, naimisiinmenoni jälkeen muttei ennen sitä enkä todellakaa lämpenisi heille. Vaimoakin naurattaa niitä viestejä kun olen hänelle niitä näyttänyt. JOS iskisin varatun naisen niin en todellakaa luottaisi häneen saati kuvittelemaan elämään sen kanssa vaikka kuinka palava rakkaus osuisi minuun sillä hän varmasti pettäisi minuakin. Todella harv nainen (nykyään) ajattelee näin

Varattu sopii hyvin tilanteeseen, jolloin ei halua mitään vakavampaa suhdetta vaan pelkästään seuraa ja läheisyyttä. Molemmat tietävät pelin hengen eikä jäädä riippumaan toisista kiinni. 

Teoriassa näin. Käytäntö voi olla muuta, koska tunteitaan ei voi taata. Mikäli vaimo saa asiasta tiedon, voi olla että helvetti pääsee valloilleen.

Vierailija
62/324 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan selkärangattoman vässykän oot löytänyt, sovitte hyvin yhteen. Onnea teille. :D

Toivottavasti jäi samantien kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/324 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kysymys, koska vaihtoehtoja ja loppukohtauksien mahdollisuuksia on useita. 

Itse tällä elämänkokemuksella, ja jo useamman "maailman eniten rakastunut olen!" -kokemuksen kokeneena jättäisin ukkelin väliin. En vain jaksaisi enää draamaa yhtään ylimääräistä.

Olen muutoinkin elänyt jo niin monta eri vaihetta elämässäni, että tällainen naimisissa oleva perhe-elämään kyllästynyt vanhempi mies joka kaipaa  ymmärtäjää, ei enää jaksa viehättää. Jos siinä paikalla et olisi sinä, siinä olisi joku muu. Kannatan enää vain suhteita joissa molemmilla on selvä halu ja päämäärä, ei mitään "ihastun jokaiseen joka on valmis minua piristämään tai pelastamaan hirviönaiselta!"-"miehiä", koska on hyvin epäviehättävää että mies viehättyy minusta siksi että kotona "akka ei anna".

En muutenkaan pidä miehistä jotka kaipaavat elämässään ymmärtäjää heti kun asiat ei menekään juuri niin kuin hän olisi halunnut. Se ei ole puoleensa vetävää. Ja tuo että mies haluaa muutakin kuin seksiä; joten menemme varmaan naimisiin, niin siihen ei kannata myöskään tuudittautua. Mies on jo naimisissa, eikä mikään takaa että jos tuosta se ero tulee, niin että mies ikinä koksaan enää menee naimisiin kenenkään naisen kanssa. Nuo tuommoset on vähän semmoisia.

Vierailija
64/324 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista sitten kun joskus olet naimisissa, että miehen on ihan ok yöpyä muiden naisten luona ja se nainen ei ole petturi eikä avioliiton rikkoja.

Vierailija
65/324 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista miten helposti mies lynkataan heti jokaisen naisen pettäjäksi. Itse olin 10 vuotta naimisissa, en pettänyt kuin kerran - silloin kun vastaan käveli se oikea - ja hänen kanssaan olen edelleen. Ihmiset muuttuu vuosien aikana, samoin tunteet. Itse tajusin rutinoituneen avioliittoni onnettomuuden vasta sitten kun tapasin nykyisen naiseni.

Tsemppiä.

Niin, ja tajuat tuon tämänhetkisen suhteesi rutinoitumisen vasta sitten kun vastaan kävelee (taas) se oikea. Semmoista se on.

Vierailija
66/324 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa miten hyökkääväksi naiset muuttuu, kun kyseessä on toisesta naisesta kiinnostuva (avio)mies. Varsinkin jos uusi nainen on nuorempi. Jos nainen tekisi saman tempun miehelleen ja mies tulisi kertomaan asiasta, haukuttaisiinko nainen täällä jokaisen miehen pettäjäksi?

Joskus ruoho on pysyvästi vihreämpää aidan toisella puolella, eikä miehet ole tunteettomia koneita. Jossainhan se syy on, jos mies ihastuu (jopa rakastuu) uuteen naiseen.

Ap:n puolesta toivon, että mies ei käyttäisi häntä hyväkseen ja että tunteista puhumiset ovat olleet aitoja.

En ihmettele yhtään, miksi nykyään avioerot ovat niin vihamielisiä, jos naiset täällä vetää lapsetkin mukaan tilanteeseen, jossa parisuhde ei selvästikään ole molempia osapuolia tyydyttävä.

Annetaan jokaisen elää omaa elämäänsä, jos onnen löytää uudesta parisuhteesta - se suotakoon.

Kenenkään ei tulisi elää onnettomassa suhteessa, siinä kärsii kaikki osapuolet.

Peace.

Jos menee suoraan suhteeseen menettää sen sinkkuajan kun käy panemassa erilaisia mirrejä kunnes kyllästyy. En suosittele tuollaista lennosta vaihtoa. M40+

Totta! Mut toisaalta sitten taas on paljon miehiä jotka eivät saa mitään erilaisia mirrejä, joten se on ihan pakko vaihtaa lennosta, ettei jää ypöyksin. Ei tällaiset miehen viitsi sitä riskiä ottaa, parempi huononkin kanssa kuin kokonaan ilman!

Tai sitten voi olla niin kuin minä, että jää vain syvät traumat niistä eri mirreistä :D Mulle sopii siis parisuhde, ja siinä yksi ihana nainen. Tosin en silti vaihda lennosta. Ahdistun siitä että pitäisi panna vähän kaikkien kanssa

M38

Vierailija
67/324 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä saat nyt typerän mieslapsen aikaa ja huomiota osaksesi, onneksi olkoon. Hän varmasti luikkii aika liukkaasti takaisin vaimonsa luo, kun vaimo saa tietää. Sinun ovellesi ilmestyy, jos vaimo ei enää suotu ottamaan takaisin. Eli kokeile kertoa vaimolle, jos haluat epäluotettavan miehen, joka ennemmin tai myöh... ennemmin tekee sinulle saman kuin vaimolleen nyt.

Vierailija
68/324 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et päätynyt vaan päätit antaa varatulle. Täysin tietoinen päätös houkutella houkka kämpille. Siinäs näit miten helposti ne lähtee minne vaan missä on pildeä tarjolla. Nauti niin kauan kuin uutuudenviehätystä riittää.

Eli miehet on aivottomia pilden perässä juoksevia olentoja ilman omaa tahtoa tai omia mielipiteitä?

Ehkei miehet lähtisi hakemaan helpotusta muualta, jos kotona olisi tasapainoinen ja jokaisella osa-alueella molemmat osapuolet tyydyttävä suhde. Naiset, naiset...

Miehillä ei aivot pelaa heti kun heppi nousee. Katsos kun se komentokeskus siirtyy sinne pöksyihin. Ihan sama mikä tilanne on kotona vehkeensä perässä ne menee minne vaan mistä lohkee pano.

Ei pidä paikkaansa, ja loukkaannuin miehenä tästä yleistyksestä

Yhden naisen mies -81

Vierailija
69/324 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele yhtään, miksi nykyään avioerot ovat niin vihamielisiä, jos naiset täällä vetää lapsetkin mukaan tilanteeseen, jossa parisuhde ei selvästikään ole molempia osapuolia tyydyttävä.

Peace.

Miten niin "vetää lapsetkin mukaan..."?

Lapsethan kuuluvat hyvin olennaisesti siihen lapsiperheeseen. Erittäin ymmärrettävää, jos petetty ja jätetty osapuoli päättää ryhtyä etävanhemmaksi. Kaksi (huom. onnellista) aikuista selviää paremmin lapsiperheen arjen pyörittämisestä kuin yksinhuoltaja, jonka on lisäksi selviydyttävä siitä henkisestä romahduksesta, joka hyvin todennäköisesti seuraa kun elämältä putoaa pohja petoksen seurauksena.

Olen kyllä aina ihmetellyt miksi jotkut petetyt pitää niin tiukasti kiinni sian jälikasvusta. Kannattaisi tosiaan antaa isukinkin nauttia tuotoksistaan koko rahan edestä.

Tämä johtuu varmaankin siitä, että kun on yllättäen petetty, ja vedetty matto oman elämän alta, niin turvautuu niihin lähimpiin ja rakkaimpiin ihmisiin, eli omiin lapsiin. Niin juuri, ne eivät ole mitään sian lapsia, vaan omia lapsia(myös)

Vierailija
70/324 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun näkökulmastasi tapailet miestä. Muiden - varsinkin vaimon - näkökulmasta et tapaile miestä, vaan piilossa varastat aikaa ja rakkautta hänen perheeltään.

Varastat? Miten ap tuossa varastaa, vastoin miehen tahtoa? Itsehän mies tuota haluaa. Ja oletko varma, että jos ei olisi ap:ta, mies olisi perheensä kanssa?

Ei. Jos ei olisi ap:ta, miehellä olisi joku muu toisena leluna.

Vierailija
71/324 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä myös tuollainen mieslapsi. On suhteessa nuoreen työkaveriinsa ja kotona vaimo + 3 lasta. Ikävää aina kun vaimo välillä piipahtaa työpaikalla ja mies esittää niin hyvää ja rakastavaa aviomiestä ja isää. Tekisi mieli oksentaa!! Vaimo on aivan ihanan tuntuinen ihminen ja tuntuu niin kauhealta tietää, että elää valheessa. Miksi miehet eivät voi ihan reilusti erota ENNEN kuin liottavat sitä heppiään muualla?!?

Vierailija
72/324 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stetsonpää Oulusta?

Sut tietää kaikki.

Vierailija
73/324 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista miten helposti mies lynkataan heti jokaisen naisen pettäjäksi. Itse olin 10 vuotta naimisissa, en pettänyt kuin kerran - silloin kun vastaan käveli se oikea - ja hänen kanssaan olen edelleen. Ihmiset muuttuu vuosien aikana, samoin tunteet. Itse tajusin rutinoituneen avioliittoni onnettomuuden vasta sitten kun tapasin nykyisen naiseni.

Tsemppiä.

Ei ole erikoista vaan erittäin todennäköistä että asia on niin.

Vierailija
74/324 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et päätynyt vaan päätit antaa varatulle. Täysin tietoinen päätös houkutella houkka kämpille. Siinäs näit miten helposti ne lähtee minne vaan missä on pildeä tarjolla. Nauti niin kauan kuin uutuudenviehätystä riittää.

Eli miehet on aivottomia pilden perässä juoksevia olentoja ilman omaa tahtoa tai omia mielipiteitä?

Ehkei miehet lähtisi hakemaan helpotusta muualta, jos kotona olisi tasapainoinen ja jokaisella osa-alueella molemmat osapuolet tyydyttävä suhde. Naiset, naiset...

Miehillä ei aivot pelaa heti kun heppi nousee. Katsos kun se komentokeskus siirtyy sinne pöksyihin. Ihan sama mikä tilanne on kotona vehkeensä perässä ne menee minne vaan mistä lohkee pano.

Ei pidä paikkaansa, ja loukkaannuin miehenä tästä yleistyksestä

Yhden naisen mies -81

Tilaisuus tekee varkaan. Sinustakin. Toivottavasti et juo itseäsi koskaan humalaan, se laukaisee estot ja arvostelukyky häviää.

Vierailija
75/324 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

” Varattu mies on kiinnostavampi kuin sinkkumies ”- on tyypillinen naisten ajatus jota en ole ikinä miehenä ymmärtänyt. Jopa lähipiirini naiset ovat kyselleet kahville tai luokseen kattomaan leffaan vasta, naimisiinmenoni jälkeen muttei ennen sitä enkä todellakaa lämpenisi heille. Vaimoakin naurattaa niitä viestejä kun olen hänelle niitä näyttänyt. JOS iskisin varatun naisen niin en todellakaa luottaisi häneen saati kuvittelemaan elämään sen kanssa vaikka kuinka palava rakkaus osuisi minuun sillä hän varmasti pettäisi minuakin. Todella harv nainen (nykyään) ajattelee näin

Oletko ikinä yrittänyt valkata sinkkumiehistä kumppania? Päällekäyviä, stalkkaavia, ja kun saavat pakit, niin katkeria seläntakana puhujia, jotka esittävät ihan muuta kuin ovat aluksi, ja kun eivät enää jaksa esittää, niin se ero tulee sitten kun mies onkin sohvalla makaaja

. Moni nainen ei tästä syystä halua herättää liiaksi huomiota juuri sinkkumiesten parissa.

Helpompaa kun saarauhassa tutustua jonkun muun, kuin parisuhteenperustamis-syyn nojalla. Mies on rennompi, ihan oma itsensä, jne.

Vierailija
76/324 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä.

Silti tilannetta ei voinut hoitaa muuten kuin pettämällä?

Vierailija
77/324 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatun kanssa säätämisestä ei seuraa mitään hyvää, ellei kumpikin voi olla täysin varma että tunteita ei hommaan tule mukaan - ja siitähän ei kukaan voi etukäteen olla varma.

Täällä vallitseva lynkkausmieliala jaksaa aina hämmentää. Tosiasia on se, että iso osa varatuista miehistä ja naisista käy jossain vaiheessa vieraissa. Sinkkuna elävänä arvioisin, että 2/10 vonkaajista on varattuja, loput ei. Harva mies tai nainen voi olla 100 % varma puolison uskollisuudesta.

Tämä ei tarkoita että ihannoisin pettämistä, mutta fakta on faktaa. Muiden ihmisten ja heidän tekemistensä demonisoimisen sijasta jokaisen kannattaisi keskittyä siihen omaan parisuhteeseen ja puolisoon.

Vierailija
78/324 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista, pettäjä pettää aina, myös sinua. Kerro miehen vaimolle, että hän saa tietää miehensä touhuista ja hakee eron ja pääsee tästä kuspäästä eroon.

Voi teitä joilla on vain musta ja valkoinen.

Pettäjä pettää usein siksi koska ei saa läheisyyttä lämpöä ja hyväksyntää kumppaniltaan.

Näin minä tein. Vuosikausia riuduin ja monin eri tavoin toin esille miehelleni että tarvitsen enemmän seksiä ja rakkaudenosoituksia. Ei miestä kiinnostanut. Lopulta ajattelin että pitäiskö sitten harrastaa seksiä jonkun toisen kanssa kun sitä ei kotoa saa. Eihän sitä kenen kanssa tahansa halunnut ja sitten kun löytyi ihana puoleensavetävä mies, se oli menoa. Täys rakastuminen molemmin puolin nopeasti. Elämme nyt yhdessä, olemme eläneet jo yli 10 vuotta. Enkä todellakaan petä tätä miestä koska saan häneltä sen mitä suhteessa tarvitsen.

Joo blaa blaa tiedän että mustavalkoisessa maailmassa jätetään ensin ja pannaan vasta sitten mutta kun on lapset ja kaikki, asiat on aivan hiton monimutkaisia, oli mullakin, ei mies lennosta vaihtunut vaan vaikeiden vaiheiden jälkeen.

Teet ap siten kun susta tuntuu. Tunteet voi olla hyvinkin aitoja mutta älä painosta miestä eroon. Hän tekee päätöksen itse.

Vierailija
79/324 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peace.

Miten niin "vetää lapsetkin mukaan..."?

Lapsethan kuuluvat hyvin olennaisesti siihen lapsiperheeseen. Erittäin ymmärrettävää, jos petetty ja jätetty osapuoli päättää ryhtyä etävanhemmaksi. Kaksi (huom. onnellista) aikuista selviää paremmin lapsiperheen arjen pyörittämisestä kuin yksinhuoltaja, jonka on lisäksi selviydyttävä siitä henkisestä romahduksesta, joka hyvin todennäköisesti seuraa kun elämältä putoaa pohja petoksen seurauksena.

Tuo on niin totta.

Mutta, olisi mukava lukea pettäjän/vaihtajan oma näkemys/kokemus asiasta, uusi ihana suhde ja yhdessäolo alkaa uuden ihmisen ja hänen lasten kanssa, ilman siirtymäaikaa? Mikä siinä on parasta ja mikä harmittaa?

Vierailija
80/324 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä.

Niin, ja tajuat tuon tämänhetkisen suhteesi rutinoitumisen vasta sitten kun vastaan kävelee (taas) se oikea. Semmoista se on.

Ei ole. Kun ihminen on itselleen riittävän sopivan kumppanin kanssa, suhteesta ei halua lähteä vaikka jostain aiemmasta suhteesta olisikin halunnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän