Päädyin sänkyyn naimisissa olevan miehen kanssa - nyt tapaillaan
Olen tuntenut erään miehen suurinpiirtein vuoden verran. Tutustuimme yhteisten piirien kautta ja tänä aikana olemme ystävystyneet. Meillä on ikäeroa yli 10 vuotta. Miehellä on vaimo ja lapsia.
Päädyimme jokin aika sitten samaan paikkaan viettämään iltaa, juttelimme lasillisien äärellä ja loppuillasta päädyimme luokseni jatkoille. Tässä vaiheessa tilanne oli täysin hallinnassa, tiesin että mies on naimisissa, enkä ajatellutkaan mitään enempää hänen kanssaan.
Parin viinilasillisen jälkeen mies alkoi avautumaan, että hän on ajatellut minua enemmänkin, joka todella yllätti. Päädyimme sänkyyn ja seksi oli aivan ihanaa.
Ajattelin aamulla, että mies on lähtenyt jossain vaiheessa kotiinsa vaimon ja lapsien luo ja että olin satunnainen vaihtelu avioliittoon - sinisilmäinen pedinlämmittäjä.
Mies oli kuitenkin vielä luonani, hän oli laittanut aamupalaa valmiiksi ja tuli viereeni pötköttelemään. Kysyin että kaduttaako häntä, kuulemma ei, ja rakastelimme uudelleen.
Mies vietti koko päivän luonani ja lähti illalla kotiinsa, laittoi hyvänyön viestit ja kertoi että haluaisi olla luonani koko ajan.
Olen älyttömän ihastunut mieheen, mutta tuntuu todella pahalta miehen perheen puolesta. Ollaan kuitenkin tapailtu, ei pelkkää seksiä, vaan yhdessäoloa. Juttelemme todella paljon asioista, nautimme olla yhdessä.
Mitä pitäisi tehdä?
Kommentit (324)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoista miten helposti mies lynkataan heti jokaisen naisen pettäjäksi. Itse olin 10 vuotta naimisissa, en pettänyt kuin kerran - silloin kun vastaan käveli se oikea - ja hänen kanssaan olen edelleen. Ihmiset muuttuu vuosien aikana, samoin tunteet. Itse tajusin rutinoituneen avioliittoni onnettomuuden vasta sitten kun tapasin nykyisen naiseni.
Tsemppiä.Niin, ja tajuat tuon tämänhetkisen suhteesi rutinoitumisen vasta sitten kun vastaan kävelee (taas) se oikea. Semmoista se on.
Tämä yksi lause kyllä kertoo sinusta kaiken ihmisenä. Eikäitään hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
” Varattu mies on kiinnostavampi kuin sinkkumies ”- on tyypillinen naisten ajatus jota en ole ikinä miehenä ymmärtänyt. Jopa lähipiirini naiset ovat kyselleet kahville tai luokseen kattomaan leffaan vasta, naimisiinmenoni jälkeen muttei ennen sitä enkä todellakaa lämpenisi heille. Vaimoakin naurattaa niitä viestejä kun olen hänelle niitä näyttänyt. JOS iskisin varatun naisen niin en todellakaa luottaisi häneen saati kuvittelemaan elämään sen kanssa vaikka kuinka palava rakkaus osuisi minuun sillä hän varmasti pettäisi minuakin. Todella harv nainen (nykyään) ajattelee näin
Varattu sopii hyvin tilanteeseen, jolloin ei halua mitään vakavampaa suhdetta vaan pelkästään seuraa ja läheisyyttä. Molemmat tietävät pelin hengen eikä jäädä riippumaan toisista kiinni.
Kyllä. Eli ei sovi aloittajan tilanteeseen. Jos suhteen haluaa, niin ei kannata ottaa miestä jolla menee suhteessa huonosti, ja hän ratkaisee sitä tällä tavalla pettämällä kumppaniaan, eikä sellaisenn joka on juuri eronnut, koska hän on vielä pahasti sekaisin erosta(vaikka väittäisi muuta, koska häne ei tiedä itsekään olevansa ersta sekaisin, ennen kuin aika kuluu, ja myöhemmin vasta huomaa että kylläpäs olinkin silloin sekaisin).
Menipä miehellä suhteessaan hyvin tai huonosti hän on pettäjä luonteentaan. Ja ap on typerys jos kuvittelee sellaisesta mitään hyvää koituvan.
Meillä on nyt tällainen varattudraama pienkerrostalossa. Ilmeisesti naapurin rouvalla on suhde alakerran sinkkumiehen kanssa. Rouvan mies huusi kuin peto ensin vaimolleen ja sitten kävi huutamassa sinkkumiehelle, joka ei sattuneesta syystä avannut ovea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa miten hyökkääväksi naiset muuttuu, kun kyseessä on toisesta naisesta kiinnostuva (avio)mies. Varsinkin jos uusi nainen on nuorempi. Jos nainen tekisi saman tempun miehelleen ja mies tulisi kertomaan asiasta, haukuttaisiinko nainen täällä jokaisen miehen pettäjäksi?
Joskus ruoho on pysyvästi vihreämpää aidan toisella puolella, eikä miehet ole tunteettomia koneita. Jossainhan se syy on, jos mies ihastuu (jopa rakastuu) uuteen naiseen.
Ap:n puolesta toivon, että mies ei käyttäisi häntä hyväkseen ja että tunteista puhumiset ovat olleet aitoja.En ihmettele yhtään, miksi nykyään avioerot ovat niin vihamielisiä, jos naiset täällä vetää lapsetkin mukaan tilanteeseen, jossa parisuhde ei selvästikään ole molempia osapuolia tyydyttävä.
Annetaan jokaisen elää omaa elämäänsä, jos onnen löytää uudesta parisuhteesta - se suotakoon.
Kenenkään ei tulisi elää onnettomassa suhteessa, siinä kärsii kaikki osapuolet.
Peace.Jos menee suoraan suhteeseen menettää sen sinkkuajan kun käy panemassa erilaisia mirrejä kunnes kyllästyy. En suosittele tuollaista lennosta vaihtoa. M40+
Aloittajan tekstissä luki, että ovat tunteneet vuoden verran, tapailu ja toiminta on alkanut ilmeisesti lähiaikoina. Mistäpä sitä tietää, vaikka mies olisi elänyt onnettomassa avioliitossa jo vuosia ennen tätä tapausta, kiertänyt vaihtoehtoja ja tutustuessaan aloittajaan on tunteet heränneet.
En jaksa uskoa että noinkin pitkään kestäneen tuntemisen jälkeen, noin sattumalta päädytään jatkoille ja lakanoiden väliin, varsinkin jos mies on puhunut tunteistaan.Täällä myöskin mies 40+, enkä tuomitse tapausta. Joskus se "tuttu ja turvallinen" liitto ei vaan ole tarkoitettu koko elämän kestäväksi.
Vitsit, että täällä on luuseriäijiä paikalla. Uusi onni on täydellinen kun siihen isketään ne vittuuntuneet mukulat aina viikoksi pyörimään. Katsotaanpa kauanko uusi onni sitä kestää.
Nämä on aina niin outoja kommentteja, että "katsotaan miten onni kestää ku lapset on viikon teillä". Miksi ap ei itse haluaisi lapsia ja perhe-elämää? Meillä miehen eksä ei antanut miehelle viikko-viikkosysteemiä. Kun muutimme yhteen lapset saivat olla enemmän meillä ja eksältä tuli arvostelua kun niin nopeasti yhteen muutettiin. Kun vauva ilmoitti tulostaan , eksä muutti mieltään viikko-viikkosysteemistä ja luuli että se olisi miehelle ja minulle jokin "rangaistus" pilaamaan meidän onni! Onko teillä eronneet äidit todella lapsienne kanssa niin kamalaa, että viikko lasten kanssa säännöllisesti on rangaistus? Mun mies rakastaa lapsiaan enemmän kuin mitään muuta..se että lapset saa olla puolet ajasta meillä, tekee hänet ja siten minut todella onnelliseksi. Lisäksi sisaruksille muodostuu heti läheinen suhde uuteen sisarukseen.
Joten perustelisiko joku eronnut ihminen tätä miksi yhteishuoltajuus pilaisi mitään suhdetta? Jos on toiseen rakastunut ja tietää että tällä on lapsia ja on itse lapsirakas? Miten se voi olla huono asia? Tottakai siinä on totuttelunsa uusiperhekuvioon mutta ei lapset nyt kenenkään ihmissuhteita pilaa.
Vierailija kirjoitti:
Stetsonpää Oulusta?
Sut tietää kaikki.
Ari?
Varattu mies ottaa kanssasi irtioton lapsiperhehässäkästä. Ottaisi vaimon kanssa, jos olisi mahdollista, mutta siihen pakettiin kuuluu myös arki, lapset, jne.
Sinun kanssasi pakettiin ei kuulu mitään, huoletonta yhdessäoloa, jossa voi ajatella vain itseään. Mieheltä itsekäs irtiotto ja piristys arkeen, sinun kannaltasi huonompi juttu jos menet rakastumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoista miten helposti mies lynkataan heti jokaisen naisen pettäjäksi. Itse olin 10 vuotta naimisissa, en pettänyt kuin kerran - silloin kun vastaan käveli se oikea - ja hänen kanssaan olen edelleen. Ihmiset muuttuu vuosien aikana, samoin tunteet. Itse tajusin rutinoituneen avioliittoni onnettomuuden vasta sitten kun tapasin nykyisen naiseni.
Tsemppiä.Niin, ja tajuat tuon tämänhetkisen suhteesi rutinoitumisen vasta sitten kun vastaan kävelee (taas) se oikea. Semmoista se on.
Ei ole. Kun ihminen on itselleen riittävän sopivan kumppanin kanssa, suhteesta ei halua lähteä vaikka jostain aiemmasta suhteesta olisikin halunnut.
Pettäminen ei tarkoita sitä, että suhteesta haluaisi lähteä. Usein kaipaa vain jotain, mitä omasta suhteesta ei saa ja mitä kuitenkin kaipaa. Se voi olla jotain puolisoon liittyvää, mutta yleensä se on vaan se perustettu perhe ja kaoottinen arki, arkisuus, jolloin vika ei missään nimessä ole puolisossa vaan senhetkisessä elämäntilanteessa, josta haluaa irtioton. Olla hetken huoleton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä yksi lause kyllä kertoo sinusta kaiken ihmisenä. Eikäitään hyvää.
Kylläpäs menee sinulla tunteisiin kun joku huomauttaa tavastasi päättää parisuhteet pettämällä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä töissä myös tuollainen mieslapsi. On suhteessa nuoreen työkaveriinsa ja kotona vaimo + 3 lasta. Ikävää aina kun vaimo välillä piipahtaa työpaikalla ja mies esittää niin hyvää ja rakastavaa aviomiestä ja isää. Tekisi mieli oksentaa!! Vaimo on aivan ihanan tuntuinen ihminen ja tuntuu niin kauhealta tietää, että elää valheessa. Miksi miehet eivät voi ihan reilusti erota ENNEN kuin liottavat sitä heppiään muualla?!?
No siksi, että he nimenomaan eivät halua erota.
Miksi pitäisi, kun avioliitossa on kaikki ihan hyvin? Ihana koti ja perhe, ja varmasti seksiäkin on.
Mies vaan haluaa vaihtelua, ei se tarkoita että vaimossa olisi mitään vikaa.
Mies kyllästyy ihastukseen tai jättää tämän, kun uusi ihastus alkaa vaatia ratkaisuja. Joskus sivusuhde saattaa kestää pitkäänkin, mutta ei se tarkoita sitä, että miehen avioliitossa olisi mitään vikaa, tai että tämä olisi tyytymätön millään tavalla.
Usein vaimo saattaa jopa aavistaa sivusuhteen, mutta ei halua pilata tunnelmaa kotona riitelemällä asiasta. Vaimo luottaa siihen, että miehellä hän ja lapset ovat kuitenkin ykkösiä.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun näkökulmastasi tapailet miestä. Muiden - varsinkin vaimon - näkökulmasta et tapaile miestä, vaan piilossa varastat aikaa ja rakkautta hänen perheeltään.
Varastat? Miten ap tuossa varastaa, vastoin miehen tahtoa? Itsehän mies tuota haluaa. Ja oletko varma, että jos ei olisi ap:ta, mies olisi perheensä kanssa?
Sitten mies olisi jonkun toisen kanssa. Oikea ratkaisu tässä on kertoa vaimolle, että hänellä on kelvoton mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa miten hyökkääväksi naiset muuttuu, kun kyseessä on toisesta naisesta kiinnostuva (avio)mies. Varsinkin jos uusi nainen on nuorempi. Jos nainen tekisi saman tempun miehelleen ja mies tulisi kertomaan asiasta, haukuttaisiinko nainen täällä jokaisen miehen pettäjäksi?
Joskus ruoho on pysyvästi vihreämpää aidan toisella puolella, eikä miehet ole tunteettomia koneita. Jossainhan se syy on, jos mies ihastuu (jopa rakastuu) uuteen naiseen.
Ap:n puolesta toivon, että mies ei käyttäisi häntä hyväkseen ja että tunteista puhumiset ovat olleet aitoja.En ihmettele yhtään, miksi nykyään avioerot ovat niin vihamielisiä, jos naiset täällä vetää lapsetkin mukaan tilanteeseen, jossa parisuhde ei selvästikään ole molempia osapuolia tyydyttävä.
Annetaan jokaisen elää omaa elämäänsä, jos onnen löytää uudesta parisuhteesta - se suotakoon.
Peace.Jos menee suoraan suhteeseen menettää sen sinkkuajan kun käy panemassa erilaisia mirrejä kunnes kyllästyy. En suosittele tuollaista lennosta vaihtoa. M40+
Aloittajan tekstissä luki, että ovat tunteneet vuoden verran, tapailu ja toiminta on alkanut ilmeisesti lähiaikoina. Mistäpä sitä tietää, vaikka mies olisi elänyt onnettomassa avioliitossa jo vuosia ennen tätä tapausta, kiertänyt vaihtoehtoja ja tutustuessaan aloittajaan on tunteet heränneet.
En jaksa uskoa että noinkin pitkään kestäneen tuntemisen jälkeen, noin sattumalta päädytään jatkoille ja lakanoiden väliin, varsinkin jos mies on puhunut tunteistaan.Täällä myöskin mies 40+, enkä tuomitse tapausta. Joskus se "tuttu ja turvallinen" liitto ei vaan ole tarkoitettu koko elämän kestäväksi.
Vitsit, että täällä on luuseriäijiä paikalla. Uusi onni on täydellinen kun siihen isketään ne vittuuntuneet mukulat aina viikoksi pyörimään. Katsotaanpa kauanko uusi onni sitä kestää.
Nämä on aina niin outoja kommentteja, että "katsotaan miten onni kestää ku lapset on viikon teillä". Miksi ap ei itse haluaisi lapsia ja perhe-elämää? Meillä miehen eksä ei antanut miehelle viikko-viikkosysteemiä. Kun muutimme yhteen lapset saivat olla enemmän meillä ja eksältä tuli arvostelua kun niin nopeasti yhteen muutettiin. Kun vauva ilmoitti tulostaan , eksä muutti mieltään viikko-viikkosysteemistä ja luuli että se olisi miehelle ja minulle jokin "rangaistus" pilaamaan meidän onni! Onko teillä eronneet äidit todella lapsienne kanssa niin kamalaa, että viikko lasten kanssa säännöllisesti on rangaistus? Mun mies rakastaa lapsiaan enemmän kuin mitään muuta..se että lapset saa olla puolet ajasta meillä, tekee hänet ja siten minut todella onnelliseksi. Lisäksi sisaruksille muodostuu heti läheinen suhde uuteen sisarukseen.
Joten perustelisiko joku eronnut ihminen tätä miksi yhteishuoltajuus pilaisi mitään suhdetta? Jos on toiseen rakastunut ja tietää että tällä on lapsia ja on itse lapsirakas? Miten se voi olla huono asia? Tottakai siinä on totuttelunsa uusiperhekuvioon mutta ei lapset nyt kenenkään ihmissuhteita pilaa.
Kyllä ne pilaa. Yleensä. Te olette poikkeuksellisia, jos oikeasti haluatte niitä vanhan suhteen lapsia teille noin kovasti.
Yleensä jätetty äiti joko a) ei ainna lapsia isälle yhtään pakollista enempää, rangaistuksena; tai b) työntää lapsia mahdollisimman paljon isälle sotkemaan tämän arkea ja uutta suhdetta, rangaistuksena.
🇺🇦🇮🇱
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä töissä myös tuollainen mieslapsi. On suhteessa nuoreen työkaveriinsa ja kotona vaimo + 3 lasta. Ikävää aina kun vaimo välillä piipahtaa työpaikalla ja mies esittää niin hyvää ja rakastavaa aviomiestä ja isää. Tekisi mieli oksentaa!! Vaimo on aivan ihanan tuntuinen ihminen ja tuntuu niin kauhealta tietää, että elää valheessa. Miksi miehet eivät voi ihan reilusti erota ENNEN kuin liottavat sitä heppiään muualla?!?
Miksi pitäisi, kun avioliitossa on kaikki ihan hyvin? Ihana koti ja perhe, ja varmasti seksiäkin on.
Mies kyllästyy ihastukseen tai jättää tämän, kun uusi ihastus alkaa vaatia ratkaisuja. Joskus sivusuhde saattaa kestää pitkäänkin, mutta ei se tarkoita sitä, että miehen avioliitossa olisi mitään vikaa, tai että tämä olisi tyytymätön millään tavalla.
Usein vaimo saattaa jopa aavistaa sivusuhteen, mutta ei halua pilata tunnelmaa kotona riitelemällä asiasta. Vaimo luottaa siihen, että miehellä hän ja lapset ovat kuitenkin ykkösiä.
Kyllä. Monelle naiselle tuollainen riittää, se on oikeastaan maailmassa naisen osa ja normaalia. Tuon lisäksi on sitten naistyyppi jonka ”pillua kutkuttaa”, ja nämä ovat sitten niitä rakastajattaria. Tietävät osanasa kakkosina ja tyytyvät siihen. Heterokulttuurissa homma menee näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämänohje miehille
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne pilaa. Yleensä. Te olette poikkeuksellisia, jos oikeasti haluatte niitä vanhan suhteen lapsia teille noin kovasti.
Yleensä jätetty äiti joko a) ei ainna lapsia isälle yhtään pakollista enempää, rangaistuksena; tai b) työntää lapsia mahdollisimman paljon isälle sotkemaan tämän arkea ja uutta suhdetta, rangaistuksena.
Siis miksi ei haluttaisi? Minusta tässä on joku stereotypia että luullaan ettei mies haluaisi olla yhdenvertainen vanhempi. Voisitko kuvitella että sanoisit jostain äidistä noin, että kokisit lasten läsnäolon olevan heidän tunkemista vanhempansa luo?
Itse uskon että harvemmassa on todella ne suhteet ja uudet puolisot, jotka eivät lapsia kestä tai kokevat ne taakaksi. Samanlaisia lapsia kumppanin lapset on kuin omanikin. Eli tuo B kohta on täysin epälooginen. Jos on lastaan rakastava vanhempi, ei tuo vaan ole mahdollista. Tuota kohtaa A on saatu itsekin kokea alkuaikoina valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Monelle naiselle tuollainen riittää, se on oikeastaan maailmassa naisen osa ja normaalia. Tuon lisäksi on sitten naistyyppi jonka ”pillua kutkuttaa”, ja nämä ovat sitten niitä rakastajattaria. Tietävät osanasa kakkosina ja tyytyvät siihen. Heterokulttuurissa homma menee näin.
Voisitko joskus edes yrittää olla _vähän_ romanttisempi? Teet verbaalikastraation koko foormille.
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaan tähän, että meillä toki se on alkutilanne että entisen avioliiton aikana mies huolehti lapsista ajallisesti enemmän kuin miehen eksä, koska mies oli pitkiä aikoja kotona ja hoiti lapset. Joten ne ovat ns täysin normaali tiivis osa miestä ja hänen elämäänsä, hän ei ole koskaan ollut mikään statisti-isä. Mutta ihmettelen silti tuota pilaamishommaa.. miltä se lapsista tuntuu että he nyt pilaavat jotain jos ovat isän luona. Harmillinen tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et päätynyt vaan päätit antaa varatulle. Täysin tietoinen päätös houkutella houkka kämpille. Siinäs näit miten helposti ne lähtee minne vaan missä on pildeä tarjolla. Nauti niin kauan kuin uutuudenviehätystä riittää.
Eli miehet on aivottomia pilden perässä juoksevia olentoja ilman omaa tahtoa tai omia mielipiteitä?
Ehkei miehet lähtisi hakemaan helpotusta muualta, jos kotona olisi tasapainoinen ja jokaisella osa-alueella molemmat osapuolet tyydyttävä suhde. Naiset, naiset...Miehillä ei aivot pelaa heti kun heppi nousee. Katsos kun se komentokeskus siirtyy sinne pöksyihin. Ihan sama mikä tilanne on kotona vehkeensä perässä ne menee minne vaan mistä lohkee pano.
Tämä on tosi. Mutta jotkut miehet ovat niin fiksuja, että he perääntyvät ajoissa tilanteista, joiden tietävät mahdollisesti voivan johtaa komennon menettämiseen - koska he eivät halua, että niin tapahtuu. Ei nainenkaan yhtään miestä paremmin voi enää vaikuttaa asioihin, jos päästää tilanteen etenemään niin pitkälle, että luolamiesajan tikanpoikasysteemi alkaa tehdä päätökset.
"Mitä tässä pitäisi tehdä?"
Lopettaisin suhteen ja kertoisin miehen vaimolle kaiken.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Stetsonpää Oulusta?
Sut tietää kaikki.
Kuka niistä kolmesta? :D
Kyllä. Eli ei sovi aloittajan tilanteeseen. Jos suhteen haluaa, niin ei kannata ottaa miestä jolla menee suhteessa huonosti, ja hän ratkaisee sitä tällä tavalla pettämällä kumppaniaan, eikä sellaisenn joka on juuri eronnut, koska hän on vielä pahasti sekaisin erosta(vaikka väittäisi muuta, koska häne ei tiedä itsekään olevansa ersta sekaisin, ennen kuin aika kuluu, ja myöhemmin vasta huomaa että kylläpäs olinkin silloin sekaisin).