Oma mies ei tunnu " omalta" :(
Tämä on ihan hullua. Mies on laihtunut 10 kiloa vuodessa. Ei ollut mikään ylipainoinen ennen laihtumistaan vaan ehkä " miehisemmän" näköinen. Miehellä on nyt tosi kiinteä ja lihaksikas kroppa. Voisi sanoa että toiset vain haaveilee sellaisen vartalon saamisesta. Paljon töitä on kyllä tehnyt. Kuntoilee paljon, on jäänyt koukkuun jos nyt näin voi sanoa. Mutta minusta mies on jotenkin liian hoikka, " pieni" , ei saa mistään kiinni. Ymmärsiköhän kukaan mitä tarkoitan ;)
Viime yönä rakasteltiin ja mulle tuli niin outo olo. Ihan kuin mies ei olisi ollut mun oma vaan joku vieras. En pitänyt tuosta tunteesta yhtään. Olen sanonut miehelle jokusen kerran että älä nyt vaan enää laihdu tuosta, etkö voisi vähentää kuntoiluasi ettei vaan menisi ylikunnon puolelle? Mutta mies vaan toteaa että painaa nyt saman verran kuin nuorempanakin ja että kuinka hyvältä tuntuu kun on huippukunnossa! Juu, pitäisi vaan muistaa että nyt ikää on päälle 30... Olen myös ehkä vähän huolissani, jos kroppa ei kestäkkään noin kovaa rääkkiä kuukaudesta toiseen?
Taikka aloittanut kuntoilemaan ihan hulluna?
ap