naisille kysymys peniksestä...
Eikö liian iso satu teitä? En tiedä, onko mulla keskivertoa tiukempi pillu, mutta kaikki keskivertoa isommat kyrvät sattuu enkä todellakaan pysty nauttimaan panemisesta niiden kanssa. :S
Kommentit (74)
Ole hyvä. Kädet tisseillä ja huulet niskassa kiihottanevat naista.
Perttu kirjoitti:
Kyllä. Haluaisinkin juuri nyt rajuja suudelmia kaulalle, niskaan, himokasta hengitystä korvaani, rintojen kourimista ja imemistä, loputonta suudelmaa. En itsekään olisi passiivisena. ;) Siitä se lähtisi, molemminpuolisen nautinnon ja orgasmien kavalkadi.
Vierailija kirjoitti:
Perttu kirjoitti:
N50+ kirjoitti:
41, olen täysin eri mieltä. Ei todellakaan tunnu kaikki yhtä hyviltä "sopivassa kiimassa". En myöskään ole samaa mieltä tuosta mitä sanot, "Yllättävänä tietona voin nimittäin kertoa, että naisen nautinto ei ole mitenkään suoraan verrannollinen pillun venymiseen. Monesti kevyempi kosketus tuntuu paremmalta."
Mikä ihmeen "kevyempi kosketus"?
Ohut ja pitkä on kauhea yhdistelmä. Varmasti on kevyt kosketus kyllä, paitsi kohdunsuuhun sattuu kun osuu liikaa siihen.
Olet ilmeisimmin mies kun väität noin outoja juttuja. Äläpä tule alentuvasti kertomaan, mistä naiset pitävät!
Luonnollisesti miehen muut ns taidot ja yleensä estoton, kokeilunhaluinen asenne seksiin ja etenkin se, onko naisen nautinto hänelle tärkeä, ratkaisevat, onko seksi hyvää vai ei. Pelkkä peniksen koko ei takaa mitään.
Toisaalta ihmettelen, kun todella usein luen, että pienellä varustettu mies olisi sitten huomaavaisempi ja "parempi" sängyssä. Eihän niillä asioilla ole mitään tekemistä keskenään!
Varmasti katkeraa alapeukkua satelee mutta yhäkin, parasta on juuri se, mitä saankin: hyvänkokoinen ja -paksuinen kulli rakkaussuhteessa, jossa molemmat himoitsevat toisiaan ja haluavat tuottaa toisilleen maksimaalista nautintoa.Eikö muu hellintä ole kiihottavaa? Mies haluaa suudella niskaa, imeä korvia ja suudella suuta. Ovatko rintasi kiihottavia?
UUH. Nuo ovat ihan huippujuttuja kaikki. Rinnat mulla on hyvät.
Tuossa kommentoin vain kullia ja nussimista, onhan paljon paljon muutakin mitä tehdään ja mikä kiihottaa ihan älyttömästi.
Mies saa minut hetkessä kuumaksi, hän tietää ja vaistoaa, mikä muhun toimii. Viimeksi jatkoi kiusaamista kunnes olin aivan kiihkossa ja melkein tuskassa. Oih.
Juuri näin, niskan ja kaulan suukottelu, tissien hyväily ja nännien puristelu, huulten suutelu, kielten leikittely
Pituus auttaa asennoissa ja paksuus tuntuu.
N50+ kirjoitti:
Perttu kirjoitti:
Kyllä. Haluaisinkin juuri nyt rajuja suudelmia kaulalle, niskaan, himokasta hengitystä korvaani, rintojen kourimista ja imemistä, loputonta suudelmaa. En itsekään olisi passiivisena. ;) Siitä se lähtisi, molemminpuolisen nautinnon ja orgasmien kavalkadi.
Saisinpa puristella tissejäsi ja nännejäsi. Imisin korviasi ja suukottelisin kaulaasi. Sanoisin korviisi kiihkeitä sanoja. Ohjaisit käteni pyhimpääsi...
Perttu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perttu kirjoitti:
N50+ kirjoitti:
41, olen täysin eri mieltä. Ei todellakaan tunnu kaikki yhtä hyviltä "sopivassa kiimassa". En myöskään ole samaa mieltä tuosta mitä sanot, "Yllättävänä tietona voin nimittäin kertoa, että naisen nautinto ei ole mitenkään suoraan verrannollinen pillun venymiseen. Monesti kevyempi kosketus tuntuu paremmalta."
Mikä ihmeen "kevyempi kosketus"?
Ohut ja pitkä on kauhea yhdistelmä. Varmasti on kevyt kosketus kyllä, paitsi kohdunsuuhun sattuu kun osuu liikaa siihen.
Olet ilmeisimmin mies kun väität noin outoja juttuja. Äläpä tule alentuvasti kertomaan, mistä naiset pitävät!
Luonnollisesti miehen muut ns taidot ja yleensä estoton, kokeilunhaluinen asenne seksiin ja etenkin se, onko naisen nautinto hänelle tärkeä, ratkaisevat, onko seksi hyvää vai ei. Pelkkä peniksen koko ei takaa mitään.
Toisaalta ihmettelen, kun todella usein luen, että pienellä varustettu mies olisi sitten huomaavaisempi ja "parempi" sängyssä. Eihän niillä asioilla ole mitään tekemistä keskenään!
Varmasti katkeraa alapeukkua satelee mutta yhäkin, parasta on juuri se, mitä saankin: hyvänkokoinen ja -paksuinen kulli rakkaussuhteessa, jossa molemmat himoitsevat toisiaan ja haluavat tuottaa toisilleen maksimaalista nautintoa.Eikö muu hellintä ole kiihottavaa? Mies haluaa suudella niskaa, imeä korvia ja suudella suuta. Ovatko rintasi kiihottavia?
UUH. Nuo ovat ihan huippujuttuja kaikki. Rinnat mulla on hyvät.
Tuossa kommentoin vain kullia ja nussimista, onhan paljon paljon muutakin mitä tehdään ja mikä kiihottaa ihan älyttömästi.
Mies saa minut hetkessä kuumaksi, hän tietää ja vaistoaa, mikä muhun toimii. Viimeksi jatkoi kiusaamista kunnes olin aivan kiihkossa ja melkein tuskassa. Oih.Juuri näin, niskan ja kaulan suukottelu, tissien hyväily ja nännien puristelu, huulten suutelu, kielten leikittely
Takaapäin rintojen hellintä ja nännien puristelu, korvien suutelu ja imeminen, käsien leikittely vartalollasi, mitä haluatkaan.
Kumpi on parempi vai molemmat yhtä hyviä?
Vierailija kirjoitti:
Kumpi, mikä kumpi? :)
N50+ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi, mikä kumpi? :)
Pituus vai paksuus, vai molemmat?
Liika pituus on ilman muuta minulle huono. Jos menee yli tuon 17 - 18 cm niin tuntuu ikävältä ja jopa sattuu. Ei tosiaankaan tuota lisänautintoa, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Liika pituus on ilman muuta minulle huono. Jos menee yli tuon 17 - 18 cm niin tuntuu ikävältä ja jopa sattuu. Ei tosiaankaan tuota lisänautintoa, päinvastoin.
Nautitko rintojesi hellinnästä ja nännien puristelusta? Kiihottaako nännien suutelu ja imeminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautitko rintojesi hellinnästä ja nännien puristelusta? Kiihottaako nännien suutelu ja imeminen?
Puristelusta, kourimisesta, KYLLÄ!
Nännien suutelemisesta ja imemisestä todella vähän kokemusta. Luulen, että tuntuisi suoraan p***ussa.
Taidan olla semmoinen, että hellimisen aika on vasta seksin jälkeen. Tykkään määrätietoisista, omistavista otteista. Siis kirjaimellisesti voimakas ote lantiosta, perseestä tms.
Haluaisin, että minua suudeltaisiin kiihkeästi jo eteisessä niin, että minut painettaisiin seinää vasten ja käsiäni pidettäisiin ranteista kiinni, kädet pääni päällä.
Totuuden nimissä on kuitenkin muistutettava, että minulla on ekslusiivinen suhde ihanaan mieheen.
Tunnustan vielä, että kuvittelin rakkaani tekemässä kaikki nuo kiihkeät asiat itselleni. Ehkäpä hän huomenna tekeekin, tai sitten jotain aivan muuta. Seksi voi meillä olla kiimaista nussimista tai ihanaa rakastelua. Koskaan ei tiedä etukäteen.
Ai mitä? Kommentoitko minulle? Ei mitään järkeä kommentissasi. :D
Mitä pitäisi sanoa, valehdella että olen estoinen pihtari ja hyvin onneton?
En tiennyt, että täällä saa vain valittaa.
Jollain on suhteessa asiat kaikin puolin hyvin - ja miehellä myös! - niin kukaan ei ole iloinen asiasta vaan katkeroituu?
Nämä nyt vain ovat ihania tosiasioita.
"Muille voin vain rehvastella" - no en kai lähde koeajojakaan tarjoamaan!
Toisaalta kun joku valittaa seksielämästään palstalla niin siitäkin nähdään vaivaa. Ei osu kohden koskaan.