naisille kysymys peniksestä...
Eikö liian iso satu teitä? En tiedä, onko mulla keskivertoa tiukempi pillu, mutta kaikki keskivertoa isommat kyrvät sattuu enkä todellakaan pysty nauttimaan panemisesta niiden kanssa. :S
Kommentit (74)
Heh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö liian iso satu teitä? En tiedä, onko mulla keskivertoa tiukempi pillu, mutta kaikki keskivertoa isommat kyrvät sattuu enkä todellakaan pysty nauttimaan panemisesta niiden kanssa. :S
Kaikenlaisia provoja ne pienimunaiset keksivätkin
Ota huomioon että pieniä on enemmän kuin isoja eikä siltä väliltä ole mitään.
Minun naiseni kiihottuu ja pitää isosta. Mielellään ratsastaa isolla realistic sauvalla ja hoitelee minua samalla suulla.
Liian iso sattuu, samoin liian pitkä. Mutta olen luonnostani pienikokoinen. Mitään tarkkoja mittoja en osaa nyt sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Liian iso sattuu, samoin liian pitkä. Mutta olen luonnostani pienikokoinen. Mitään tarkkoja mittoja en osaa nyt sanoa.
Kerran tuli puhetta erään tyttöystävän kanssa. Hän oli nähnyt ja tuntenut minkä kokoinen. Kysyin paljonko arvioit kokoni olevan? Meinasi että jotain 18 cm ja paksuutta ei osannut arvioida. Kerroin että pituutta vähän yli 14 cm ja paksuus noin 4,5. Oli että miten se tuntuu niin isommalta. Sentin tai pari saisin lisää jos mittaisi häpyluusta asti.
Ei voi mitään jos ei riitä. Ei tuo mokoma kasva vaikka sitä kastelee. Yhdellä sormella olen saanut toisen tulemaan ja on tuo nyt sormea isompi. Sitten on niitä erikokoisia pildejä. Kun kolmas sormi mahtui helposti niin mietin kannattaako munallani edes yrittää? Joo ei niitä parhaita sex kokemuksia.
Saakelin hyvä että täältä av:lta saa tietoo.
Kun äiti ei opettanut!
Se varmaan riittää, että tyttöystäväsi on tyytyväinen:) Anatominen yhteensopivuus on jännä juttu.
Naurattaa nämä miesten koko-keskustelut. Minulla ei ole ollut huonoja seksikokemuksia, ehkä joitain keskinkertaisia peniksen koon takia. Ja sitten tietysti en ole halunnut lisää joidenkin kanssa, kun ei ole tuntunut hyvältä peniksen suuruuden takia.
Lohdutusta ap, älä ota nokkiisi kun nämä hehtarhallit syyttävät, että sinun värkissäsi olisi jotain vikaa. Olemme kaikki eri kokoisia ja venymme eri lailla. Mitä kapeampi sen parempi.
Vierailija kirjoitti:
Lohdutusta ap, älä ota nokkiisi kun nämä hehtarhallit syyttävät, että sinun värkissäsi olisi jotain vikaa. Olemme kaikki eri kokoisia ja venymme eri lailla. Mitä kapeampi sen parempi.
Ja aina voi korvata hyvillä seksitaidoilla. Ahkerasti lantiopohjalihasten jumpasta huolimatta synnytykset ovat jättäneet minuun jälkensä. Saan kuitenkin aina kehuja seksitaidoistani: olen mestarillinen suihin ottaja ja yhdynnässä työnnyn aina vastaan, lisää tuntoa.
18cm käy vielä jossain asennoissa jos on kunnolla kiimainen muuten tekee vaan mieli potkasta palleille ja lopettaa seksi puuhat kun osuu "emättimen tappiin".
Keski kokoiset vie voiton kun omatkin osat keski kokoa sopii vaan paremmin yhteen, ja pien kullisilla edes välillä paremmat tekniikat käsin ja suun, tahtoen kiihkeämmin olla hyviä hommassaan. Ei tarvi oksennus reflexistäkään olla huolissaan eikä paikkojen repeämistä.
N 37 kirjoitti:
18cm käy vielä jossain asennoissa jos on kunnolla kiimainen muuten tekee vaan mieli potkasta palleille ja lopettaa seksi puuhat kun osuu "emättimen tappiin".
Keski kokoiset vie voiton kun omatkin osat keski kokoa sopii vaan paremmin yhteen, ja pien kullisilla edes välillä paremmat tekniikat käsin ja suun, tahtoen kiihkeämmin olla hyviä hommassaan. Ei tarvi oksennus reflexistäkään olla huolissaan eikä paikkojen repeämistä.
Kyllähän nainen taipuu vaikka mihin. Olen saanut pelkkää positiivista kommenttia kiihkeydestäni, melkein tuntuu, että jotkut miehet ei oikein pysy perässä :)
Ekan kerran jälkeen ei oo sattunut, mutta joskus on tukalampi ja joskus pitää keskittyä tuntemuksiin.
Joo liian pitkä on paha. Se sattuu ha vähintään tuntuu kummalta.
Olen oppinut nauttimaan paksusta, vaikka olen tiukka. Onneksi kostun herkästi. Aluksi kyllä kipeytyi pillunsuu ulkopuolelta joka kerta niin että päivän, kaksi sai parannella.
Nyt olen sitä mieltä, että aivan ihanne minulle on 17 - 18 cm pitkä, 5 - 6 cm halkaisijaltaan.
Sellaisesta saan nauttiakin. ;)
treffit kirjoitti:
Kyllä sattuu. Semmoinen 18+-senttinen alkaa olla jo maksimipituus silleen, että esimerkiksi takaa päin ei satu.
Liian paksukin voi olla helposti, läpimitta +4cm ja pitää lämmitellä tosi huolella kyllä, vaikka nopeasti ja paljon kostunkin.
Ihanne ehkä n. 15cm ja läpimitta 3-3,5cm.
Jep. Treffataan vaan.
Seksin laatu tai hyvyys liittyy hyvin harvoin peniksen kokoon. Toki ääripäät on asia erikseen, mutta ei niitä prinssinakkien tai limpparipullojen kokoisia kovin usein tule vastaan. Eri kokoisia ja näköisiähän nuo tuppaa olemaan ja kaikki tuntuu hyvältä sopivassa kiimassa. Ei sillä ole mitään merkitystä, onko koko jonkun sentin sinne tai tänne. Yllättävänä tietona voin nimittäin kertoa, että naisen nautinto ei ole mitenkään suoraan verrannollinen pillun venymiseen. Monesti kevyempi kosketus tuntuu paremmalta.
41, olen täysin eri mieltä. Ei todellakaan tunnu kaikki yhtä hyviltä "sopivassa kiimassa". En myöskään ole samaa mieltä tuosta mitä sanot, "Yllättävänä tietona voin nimittäin kertoa, että naisen nautinto ei ole mitenkään suoraan verrannollinen pillun venymiseen. Monesti kevyempi kosketus tuntuu paremmalta."
Mikä ihmeen "kevyempi kosketus"?
Ohut ja pitkä on kauhea yhdistelmä. Varmasti on kevyt kosketus kyllä, paitsi kohdunsuuhun sattuu kun osuu liikaa siihen.
Olet ilmeisimmin mies kun väität noin outoja juttuja. Äläpä tule alentuvasti kertomaan, mistä naiset pitävät!
Luonnollisesti miehen muut ns taidot ja yleensä estoton, kokeilunhaluinen asenne seksiin ja etenkin se, onko naisen nautinto hänelle tärkeä, ratkaisevat, onko seksi hyvää vai ei. Pelkkä peniksen koko ei takaa mitään.
Toisaalta ihmettelen, kun todella usein luen, että pienellä varustettu mies olisi sitten huomaavaisempi ja "parempi" sängyssä. Eihän niillä asioilla ole mitään tekemistä keskenään!
Varmasti katkeraa alapeukkua satelee mutta yhäkin, parasta on juuri se, mitä saankin: hyvänkokoinen ja -paksuinen kulli rakkaussuhteessa, jossa molemmat himoitsevat toisiaan ja haluavat tuottaa toisilleen maksimaalista nautintoa.
Kokemattomien poikien ajatuksia noi "mulla on 20cm ja naiset ihan kiimana". Normaali 15cm on oikein hyvä, kun sen käyttäjä on mukava. Isoista on yhtä aljon haittaa kuin pienistä. Eniten kuitenkin siitä, että on luonnevikainen tai täysin kokematon kuten monet peniskompleksiset täällä.
Kyllä täällä jaksetaan jauhaa kusivehkeiden sopivuudesta.
Lohdutuksen sana miehille: kun tulee +40v mittariin niin suurempi huolenaihe kuin mulkun koko on se miten sen saa seisomaan :-)
Muutenkin nämä taitavat olla poikien spekulointeja. Jokainen mies joka on joskus pannut oikeaa naista on huomannut kuinka ääni muuttuu kellossa riippuen siitä pannanko takaa, edestä vai nainen päällä.
Tämä taas on suoraan johdannainen siitä kuinka syvälle sen kusitapin saa mistäkin asennosta survottua.
Optimaalinen mulkku olis hybridi joka kasvaa ja kutistuu tilanteen mukaan....Ja ennenkaikkea seisoisi käskystä.
Liian pitkän kanssa on kivuliasta olla päällä ja ratsastaa. Myös takaapäin sattuu. Jos tökkii kohdunkaulaan niin tuska on taattu. Palleillepotkimisvertaus oli aika osuva.