naisille kysymys peniksestä...
Eikö liian iso satu teitä? En tiedä, onko mulla keskivertoa tiukempi pillu, mutta kaikki keskivertoa isommat kyrvät sattuu enkä todellakaan pysty nauttimaan panemisesta niiden kanssa. :S
Kommentit (74)
Naurattaa kun täällä aikuset ihmiset jauhaa kullin mitoista vuodesta toiseen :D ihan ku ei olis mitään muuta probleemaa. Täytyy sanoa et pienet on teiän ongelmat . ps. Meillä loistava seksielämä ollut vuosia
Kiva huomata, et naiset pitää enimmäkseen pienemmästä kuin suurehkosta,,
täällä olisi sitä pienempää tarjolla :)
Petri kirjoitti:
Kiva huomata, et naiset pitää enimmäkseen pienemmästä kuin suurehkosta,,
täällä olisi sitä pienempää tarjolla :)
Niinhän ne sanoo joo. Joopajoo. Olen melko tyytyväinen normal+ kokooni vaan...no ainakin anaalissayää on soppeli.
Liian paksua penistä ei ole vielä tullut vastaan.
Pitkää penistä olen testannut muutaman kerran. Mies joutuu hieman varomaan, jotta hän ei työnnä kaluaan pohjaan saakka.
Liian tiukka pimppi taitaa olla sen seurausta, että nainen on vaan liian kuiva pimpistä. Pimpsa venyy kyllä, kun mies hoitelee esileikit kunnolla. Laita liukuvoidetta, niin paksu penis liukuu paremmin sisään.
Ei pidä paikkaansa, olen tiukka vaikka olen litimärkä. Totta kai on olemassa kokoeroja! N50+
Vierailija kirjoitti:
Liian pitkö söhii joissain asennoissa munasarjoihin. Se tuntuu samalta kuin miehestä potku palleihin. Paksuus on se, mikä naista kiihottaa, koska suurin osa tuntohermoista sijaitsee siinä vaginan suuaukolla, lantionpohjalihasten pinnalla. Siinä sijaitsee myös naisen klitoriksesta lähtevä, haarautuva kudos, jonka ainut tehtävä on tuottaa seksuaalista mielihyvää.
Jos nainen tuntuu tiukalta ja naiseen sattuu, hän on liian kuiva ja/tai kiihottumaton (nämä eivät ole sama asia). Kokemattomat ja piittaamattomat äijät eivät tätä koskaan tajua. Eivätkä kokeneetkaan, ellei kukaan nainen ole tätä heille sanonut. Liian "väljiä" naisia ei ole. On olemassa vain pieniä ja tyhmiä miehiä. Odottakaa, niin kohta täällä riehuu sellainen.
Kuivuuteen on olemassa kätevä apu: liukkari.
Mielenkiintoinen logiikka se, että vääränkokoisia sukuelimiä voi olla vain miehillä :D
Vierailija kirjoitti:
Seksin laatu tai hyvyys liittyy hyvin harvoin peniksen kokoon. Toki ääripäät on asia erikseen, mutta ei niitä prinssinakkien tai limpparipullojen kokoisia kovin usein tule vastaan. Eri kokoisia ja näköisiähän nuo tuppaa olemaan ja kaikki tuntuu hyvältä sopivassa kiimassa. Ei sillä ole mitään merkitystä, onko koko jonkun sentin sinne tai tänne. Yllättävänä tietona voin nimittäin kertoa, että naisen nautinto ei ole mitenkään suoraan verrannollinen pillun venymiseen. Monesti kevyempi kosketus tuntuu paremmalta.
Kauhean usein naiset silti meuhkaavat munan koosta ja sheimaavat minimunia eli niitä joilla on 11-15cm kalu.
Niin, koska tuon kirjoittaja on mies. Varustuksen kokoa tuskin tarvitsee arvailla.
Liian pitkä sattuu, kun sen painaa pohjaan lujaa. Ratsastaminen pystyasennossa sattuu, pitää olla etukenossa. Eli ne lisäsentit on tavallaan turhia. Ja suihinottokin on haaste..
Sattuu, tuntuu tosi inhottavalta!
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa, olen tiukka vaikka olen litimärkä. Totta kai on olemassa kokoeroja! N50+
Sama täällä. Kaksi sormea sisään tekee jo tiukkaa (kirjaimellisesti :D), tästä on ihan "huomautettukin" useammankin partnerin toimesta. N43 (jonka nykyisellä se passeli n. 15cm/3,5cm läpimitta ja hyvin tuntuu ja täyttää)
Heh.. Tiukka joka tarvitsee 6 cm halkaisijan melan jotta voisi nauttia. Lähteenä aiempi kommenttisi tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Heh.. Tiukka joka tarvitsee 6 cm halkaisijan melan jotta voisi nauttia. Lähteenä aiempi kommenttisi tässä ketjussa.
Tiukkuus on suhteellinen ja venyvä käsite 😆
Mulla on erektiossa 13-14 cm pitkä ja 3,5 cm paksu. Eikä sillä kyllä naista tyydytetä. Tosin teen sen aina sitten muilla keinoilla. Noin 10 eri naisen kanssa olen ollut ja 2 heistä on sanonutkin sitä pieneksi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä toteamus, kaikille kaikki ei sovellu.
N50+ kirjoitti:
41, olen täysin eri mieltä. Ei todellakaan tunnu kaikki yhtä hyviltä "sopivassa kiimassa". En myöskään ole samaa mieltä tuosta mitä sanot, "Yllättävänä tietona voin nimittäin kertoa, että naisen nautinto ei ole mitenkään suoraan verrannollinen pillun venymiseen. Monesti kevyempi kosketus tuntuu paremmalta."
Mikä ihmeen "kevyempi kosketus"?
Ohut ja pitkä on kauhea yhdistelmä. Varmasti on kevyt kosketus kyllä, paitsi kohdunsuuhun sattuu kun osuu liikaa siihen.
Olet ilmeisimmin mies kun väität noin outoja juttuja. Äläpä tule alentuvasti kertomaan, mistä naiset pitävät!
Luonnollisesti miehen muut ns taidot ja yleensä estoton, kokeilunhaluinen asenne seksiin ja etenkin se, onko naisen nautinto hänelle tärkeä, ratkaisevat, onko seksi hyvää vai ei. Pelkkä peniksen koko ei takaa mitään.
Toisaalta ihmettelen, kun todella usein luen, että pienellä varustettu mies olisi sitten huomaavaisempi ja "parempi" sängyssä. Eihän niillä asioilla ole mitään tekemistä keskenään!
Varmasti katkeraa alapeukkua satelee mutta yhäkin, parasta on juuri se, mitä saankin: hyvänkokoinen ja -paksuinen kulli rakkaussuhteessa, jossa molemmat himoitsevat toisiaan ja haluavat tuottaa toisilleen maksimaalista nautintoa.
Eikö muu hellintä ole kiihottavaa? Mies haluaa suudella niskaa, imeä korvia ja suudella suuta. Ovatko rintasi kiihottavia?
Vierailija kirjoitti:
Ehei. Sanoin:
"Olen oppinut nauttimaan paksusta, vaikka olen tiukka".
Aluksi se oli niin vaikeaa, että oikeasti ajattelin, ettei tästä suhteesta voi sen takia tulla mitään. Päivän kaksi sai parannella ja laittaa suulle Bepanthenia.
Sisään tuleminen täytyy vieläkin tapahtua hyvin hitaasti tai sattuu vaikka olen kuinka märkä ja kiimassa.
Tiukkuudesta on kaiholla muistelevia lausuntoja, ei siis ole vain oma mielipiteeni. Olenhan sen kyllä tiennyt, että olen aika poikkeuksellinen monellakin tapaa. Kiimainen, estoton, kokeilunhaluinen ja tiukka.
Voi pojat, jos se teitä lohduttaa niin ajatelkaa ihmeessä, että olen vain mielikuvitusolento. Parempi niin, koska olen jo suhteessa ihanan miehen kanssa
Vetäydy sitten ekhibitionistien seuraan. "Olen niin hieno, että muille voin vain rehvastella".
Perttu kirjoitti:
N50+ kirjoitti:
41, olen täysin eri mieltä. Ei todellakaan tunnu kaikki yhtä hyviltä "sopivassa kiimassa". En myöskään ole samaa mieltä tuosta mitä sanot, "Yllättävänä tietona voin nimittäin kertoa, että naisen nautinto ei ole mitenkään suoraan verrannollinen pillun venymiseen. Monesti kevyempi kosketus tuntuu paremmalta."
Mikä ihmeen "kevyempi kosketus"?
Ohut ja pitkä on kauhea yhdistelmä. Varmasti on kevyt kosketus kyllä, paitsi kohdunsuuhun sattuu kun osuu liikaa siihen.
Olet ilmeisimmin mies kun väität noin outoja juttuja. Äläpä tule alentuvasti kertomaan, mistä naiset pitävät!
Luonnollisesti miehen muut ns taidot ja yleensä estoton, kokeilunhaluinen asenne seksiin ja etenkin se, onko naisen nautinto hänelle tärkeä, ratkaisevat, onko seksi hyvää vai ei. Pelkkä peniksen koko ei takaa mitään.
Toisaalta ihmettelen, kun todella usein luen, että pienellä varustettu mies olisi sitten huomaavaisempi ja "parempi" sängyssä. Eihän niillä asioilla ole mitään tekemistä keskenään!
Varmasti katkeraa alapeukkua satelee mutta yhäkin, parasta on juuri se, mitä saankin: hyvänkokoinen ja -paksuinen kulli rakkaussuhteessa, jossa molemmat himoitsevat toisiaan ja haluavat tuottaa toisilleen maksimaalista nautintoa.Eikö muu hellintä ole kiihottavaa? Mies haluaa suudella niskaa, imeä korvia ja suudella suuta. Ovatko rintasi kiihottavia?
UUH. Nuo ovat ihan huippujuttuja kaikki. Rinnat mulla on hyvät.
Tuossa kommentoin vain kullia ja nussimista, onhan paljon paljon muutakin mitä tehdään ja mikä kiihottaa ihan älyttömästi.
Mies saa minut hetkessä kuumaksi, hän tietää ja vaistoaa, mikä muhun toimii. Viimeksi jatkoi kiusaamista kunnes olin aivan kiihkossa ja melkein tuskassa. Oih.
<3
Sori, olen jo varattu :)