Miten tehdä vaikutus ekoilla treffeillä?
Pitääkö ekoilla treffeillä saada vietyä toiselta jalat alta, että pääsee seuraville treffeille?
Peruskiltteys ja mukava keskustelu ekoilla tuskin riittävät.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö ekoilla treffeillä saada vietyä toiselta jalat alta, että pääsee seuraville treffeille?
Peruskiltteys ja mukava keskustelu ekoilla tuskin riittävät.
Sanoisin, että pitää. Omien kokemusteni mukaan toiset treffit seuraavat ainoastaan silloin kun olen ollut absoluuttisesti parhaimmillani. Ajoitus, vitsit, rytmitys ja kaikki muu on osunut täydellisesti maaliin. Sen sijaan pienen pienikin moka tai sekunninkin epävarmuuden näyttäminen johtaa melkein aina siihen, että toinen ilmoittaa "kemian" puuttuvan.
Onnea treffeille ja muista olla rennosti ilman turhia paineita ;D
Naisella riittää että on isot tissit.
Naisiin voi tehdä vaikutuksen olemalla sankari, pelastamalla jonkun hengen tms. Tämän voi myös lavastaa sopimalla siitä kaverin kanssa.
Kyllä mulle ainakin riitti ihan peruskohteliaisuus, älykäs keskustelu ja eritoten kuuntelemisen taito (ettei ihan suunapäänä vain itsestään kertonut, vaan kyseli minusta ja minun mielipiteistäni ja tuntui olevan aidosti kiinnostunut ja läsnä). N43
mister sister kirjoitti:
Naisiin voi tehdä vaikutuksen olemalla sankari, pelastamalla jonkun hengen tms. Tämän voi myös lavastaa sopimalla siitä kaverin kanssa.
Hahaha tiedän oikeasti pari tyyppiä, jotka aikoja sitten lavastivat hengenpelastusepisodin kesken treffien! Läpi meni ja toiset ja kolmannet treffit todellakin seurasivat..
Vierailija kirjoitti:
mister sister kirjoitti:
Hahaha tiedän oikeasti pari tyyppiä, jotka aikoja sitten lavastivat hengenpelastusepisodin kesken treffien! Läpi meni ja toiset ja kolmannet treffit todellakin seurasivat..
Juu, ihan varmaan. Jos mies "pelastaa hengen" mutta ei auta mummoa kadun yli tai anna papalle istumapaikkaa metrossa, niin ainakin oma mielenkiintoni loppuu joka tapauksessa. Jos taas hän luonnostaan huomioi muut ihmiset, on ystävällinen, avulias, kohtelias ja mukava, niin ei siihen mitään hengenpelastusepisodeja tarvita.
Siisti olemus, mielenkiintoiset keskustelunaiheet, hyvä kuuntelutaito, aito mielenkiinto toista kohtaan ovat tärkeitä. Puhelinta ei saisi räpläillä, se antaa vaikutelman ettet ole kiinnostunut. Hyvä ruoka tekee myös vaikutuksen, on se sitten ravintolaruokaa tai omatekemää. Itse pidän myös siitä, että minua ajatellen on nähty vaivaa, juurikin esim laitettu sitä ruokaa itse tai sytytelty kynttilöitä...
mister sister kirjoitti:
Hahahah, kova! :D
Vaikutushan tehdään ottamalla vanupuikkoja mukaan ja niillä sit kaivetaan treffikumppanin korvakäytävää.
Mä sanoisin, että on pitänyt tehdä vaikutus jo ennen ekoja treffejä tai ei tule niitä ensimmäisiäkään.
Vierailija kirjoitti:
mister sister kirjoitti:
Hahahah, kova! :D
Vaikutushan tehdään ottamalla vanupuikkoja mukaan ja niillä sit kaivetaan treffikumppanin korvakäytävää.
Jos ravintolassa on vieruspöydässä jollain esim. yskä niin ei kun heimlich otetta kehiin ja mummolta/papalta lentää tekarit lattialle. Lopuksi vaan rennosti "Ei tarvitse kiittää". Treffimuija käy ihan kuumana suhun, salettii.
mister sister kirjoitti:
Kaveri tukehtumaan naapuripöytään :D ei helkkari sentäs
Ottamalla miesferomonia palleista ja sanomalla seuralaiselle haistapa mun sormia. Naiset tykkää tästä ja ovat kuin sulaa vahaa, ihan kuin hypnoosissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoisin, että on pitänyt tehdä vaikutus jo ennen ekoja treffejä tai ei tule niitä ensimmäisiäkään.
Näin on. Ei minulla ole ainakaan aikaa lähteä treffeille jonkun 'varmaan ihan ok tyyppi...' -miehen kanssa. Lähden kuitenkin mieluusti tapaamaan miestä, joka on osoittautunut jo sitä ennen mukavaksi ja huomaan, että meillä menee jutut hyvin yhteen, hänen kanssaan on keveä olla ja että yleensäkin voin kuvitella hänet vierelleni.
No tietty vetämällä ihan konkreettisesti se matto jalkojen alta.
Nousemalla ylös tuolista samalla kaataen pöydän kovalla stondiksella.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin jos istuu päädyssä ja pöytä on malli 18 hlön pirttipöytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin jos istuu päädyssä ja pöytä on malli 18 hlön pirttipöytä.
About 20 metrinen stondis on jo paljon pyydetty mieheltä kuin mieheltä.
Ainakaan tyrkky ei saa olla, ettei ne jää viimeiseksi treffeiksi. Kannattaa enemmän kuunnella, kuin olla itse äänessä. Omahyväisiä yhdenillan heiloja on riittämiin.
Jos käytte treffeillä syömässä älä puhu ruoka suussa. Käytä servettiä - likainen juomalasin reuna on etova. Hyvät jutut, aito kiinnostus treffikumppania kohtaan, ei puhuta existä, pieni lupaus tulevasta esim. Haluan näyttää sinulle sen paikan, sen leffan, lemmikin.
Yleensä teen vaikutuksen helikopterilla. Enkä tarkoita sitä lentämisvispilää.