Miksi "on eri asia" jos miehillä on herraskerhoja talousasioihin liittyen kuin naisilla on "naistenhuoneita" ja naisasiajärjestöjä?
Otsikossa kysymys. Miksi naisilla saa olla naiskerhoja, mutta miehillä ei saisikaan olla omia miessakkeja?
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Naisilla saa olla, mutta olisi kiva löytää minulle sopiva kerho, jossa ei tehtäisi mitään perhettä hyödyttävää, kuten leivottaisi tai neulottaisi, vaan ihan vain minua itseäni hyödyttäviä juttuja! Olen niin kyllästynyt siihen, että naiselle hyväksyttävän harrastuksen pitäisi olla muita auttavaa ja tukevaa toimintaa ja tietenkin myös edullista, ei kovin sitovaa, vaan hyvin joustavaa ja mahdollisimman vähän kodilta aikaa pois vievää!
nainen
Naisilla saa olla ihan sellaisia kerhoja kuin naiset haluavat perustaa ja niihin osallistua. Vai tarkoitatko, että miesten pitäisi perustaa naisille kivoja voimaantumisekerhoja?
Naisilla saa olla, mutta olisi kiva löytää minulle sopiva kerho, jossa ei tehtäisi mitään perhettä hyödyttävää, kuten leivottaisi tai neulottaisi, vaan ihan vain minua itseäni hyödyttäviä juttuja! Olen niin kyllästynyt siihen, että naiselle hyväksyttävän harrastuksen pitäisi olla muita auttavaa ja tukevaa toimintaa ja tietenkin myös edullista, ei kovin sitovaa, vaan hyvin joustavaa ja mahdollisimman vähän kodilta aikaa pois vievää!
nainen