Spekuloika mikä tauti minulla on kun lämpöä on pitänyt jo yli vuoden ja väsyttää, patti rinnassa yms...
Eli normaali lämpöni oli 36,6. Sitten vuosi sitten jotain muuttui ja lämpö on yleensä ollut 37-astetta päivän aikana. Saattaa käydä normaalissa 36,6 ja myöskin 37,4, mutta enimmäkseen kuitenkin pitää 37. Lisäksi olen älyttömän väsynyt. Rinnastani on löytynyt kyhmy, jota olen käynyt näyttämässä, eikä se ollut vakava. Nyt pitäisi käydä näyttämässä uudestaan, kun olen hieman pohtinut onko se kasvanut/muuttanut muotoaan. Kun tuota kävin näyttämässä, niin sanoin väsymyksestä ja veriarvoja tutkittiin ym, mutta niissä ei ollut mitään poikkeavaa. Varsinkin nyt pimeään aikaan en ole jaksanut tehdä kertakaikkiaan mitään kun väsyttää ja voisin vain nukkua koko ajan. Mitähän tässä pitäisi lähtä yrittämään, ja voiko tätä vielä jotenkin kokeilla lääkärissä käydä testauttamassa (alkavatko siis nuin "pieniä" oireita tutkia (poislukien rintapatti))? Kiitän jo etukäteen kaikkia vastaajia!
Kommentit (30)
Liian pitkälle edennyt menkkatauti. Äkkiä soitto 118:iin
Vierailija kirjoitti:
Systeeminen lupus
Ihottumaa ei minulla ole, vaikka muuten aika kuiva iho onkin. Suun haavaumia tai niveltulehdusta ym ei ole myöskään ollut. Ja laihtunutkaan en ole, lähinnä paino on pysynyt samassa. Paitsi kun väsymyksen takia on herkkuhimoja, niin sen perään saa katsoa ettei paino lähde nousuun. :D On parit kerrat jo lähtenyt ja ruualla saanut takaisin samoihin lukemiin.
No mustelmia kyllä minulle tulee herkästi, mutta se on kai jotenkin "suvussa liikkuva" (en tiedä voiko olla mutta näin meillä puhutaan).
Tuo tauti ei kyllä ole tuttu minule, joten en tiedä osasinko tarttua oikeisiin oireisiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja puolustusvoimat paikalle myös. :D Joo siis, vuodan sen kolmen kuukauden välein, että ei ole niistä juuri vaivaa.
Ap
Up, onko enempää ideoita mikä voi olla kyseessä? Endometrioosi tietty tuo oman lisänsä, mutta en nyt ihn usko että se voisi vetää näin veteläksi ja tuota lämpöä yhtäkkiä pitää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja puolustusvoimat paikalle myös. :D Joo siis, vuodan sen kolmen kuukauden välein, että ei ole niistä juuri vaivaa.
Ap
Jos voit, sun vois kannattaa kysyä äidiltäsi hänen vaihdevuosistansa - joissain suvuissa ne on tooooosi pitkät ja voi alkaa ja oireilemaan varhaiseen.
Meinaan ei se nyt ihan tavallista ole että 3kymppisen ’normaalikierto’ on 3kk. Ei kai kyllä mahdotontakaan.
Mutta siis voit, kannattaa ehkä jutella äidille / tädeille / mummoille, mitencteidön suvun naisten kropat toimii.
Käy toisella lääkärillä tutkituttamassa patti muista vaatia tarkka tutkimus ei tarvi enää epätietoisuudessa elää!Tsemppiä kuitenkin.
Se patti on sun maha,jonka olet hakkinut holtittomalla mässäilyllä. Ylipaino tekee sut väsyneeksi ja lämpöä pintaan kun hengästyt jo suklaapatukan hakemisesta.
Sarkoidoosi voisi myös olla. Onko tutkittu?
T.luvaton lääkäri
Niin unohdin sanoa ett olen kolmikymppinen, että toivottavsti ei ole vaihdevuosioireita kuitenkaan. :D
Ap