Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätänkö uramieheni oman masennukseni vuoksi?

Vierailija
05.12.2018 |

Mieheni tekee menestyksekästä uraa, viihtyy työssään ja elämässään. Mun voimavarat on nyt tämän uran mahdollistajana ehtinyt. En enää jaksa iloita hänen menestyksestään ja mukavista työpäivistä, kun itse väännän rutiinityössä, hoidan kodin ja lapset.

En kuitenkaan halua pilata hänen intoaan ja uraansa. Kannattaisiko ottaa ero jotta hän voi rauhassa keskittyä uraansa ja menestykseensä. Ehkä saan hoidettua itseni kuntoon, jos ei hänen iloa ja innostusta tarvitse seurata ja verrata omaan p...aan tilanteeseen.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten mutta uramiehet on todella itsekkäitä ja jyrääviä luonteeltaan. Pakkohan niiden on olla.

Vierailija
2/45 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"viihtyy työssään" Ihan varmasti, joka päivä ja minuutti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia valintoja, omia valintoja......

Vierailija
4/45 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää jaksa kiinnostaa lasten koulut ja harrastuksetkaan. Ruokaa heitän pöytään kun jaksan, muuten kaivavat jääkaapista. En jaksa kuunnella selostuksia joulujuhlaharjotuksista ja laastareista varpaissa, kokeista tai muistakaan.

Ja mies tekee töitä. Ja palaa sitten iloisena ja innoissaan työmatkoilta kotiin. Silloin tekis mieli vaan häipyä, koska tunnen pelkkää katkeruutta enkä jaksa katsella hänen iloaan.

Ap

Vierailija
5/45 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies paljon poissa kotoa ja jättänyt sinut yksin?

Vierailija
6/45 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ei voi saada.

Vierailija
7/45 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omia valintoja, omia valintoja......

Mies valitsee naisen.

Vierailija
8/45 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni tekee menestyksekästä uraa, viihtyy työssään ja elämässään. Mun voimavarat on nyt tämän uran mahdollistajana ehtinyt. En enää jaksa iloita hänen menestyksestään ja mukavista työpäivistä, kun itse väännän rutiinityössä, hoidan kodin ja lapset.

En kuitenkaan halua pilata hänen intoaan ja uraansa. Kannattaisiko ottaa ero jotta hän voi rauhassa keskittyä uraansa ja menestykseensä. Ehkä saan hoidettua itseni kuntoon, jos ei hänen iloa ja innostusta tarvitse seurata ja verrata omaan p...aan tilanteeseen.

Minä ainakin voin paremmin silloin, kun ympärilläni on iloisia ja innostuneita ihmisiä. Ei ole miehesi vika, jos itse et ole innostunut omasta elämästäsi. Sinun kannattaa tehdä asialle jotain, mutta miehestä eroon hankkiutuminen tuskin auttaa - eihän se tuo mitään myönteistä lisää sinun elämääsi. Päin vastoin. Miten ihmeessä ajattelit noin hassusti tätä asiaa?

Vierailija
9/45 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että minä en ole mieheni uraa valinnut eikä hän tehnyt samoja töitä kun tapasimme. Perhekin ehdittiin perustaa ennen tätä. Pitkän suhteen aikana on tehty lapset ja työpaikkojakin ehditty vaihtaa. Nyt muutamia vuosia tätä uraelämää menty.

Eli mietinkin onko mun aika hypätä pois tästä urajunasta ja alkaa elää kokonaan omaa elämää, mikä auttaisi mut terveen kirjoihin.

Ap

Vierailija
10/45 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaikka keskityt omaan elämääsi enemmän ja miehesi kadehtimiseen vähemmän. Tuo vertailu ei auta mitään ja tiedät sen varmasti itsekin. Ylläpitää vaan turhaan pahaa oloa.

Nyt pää pois p*rsiistä ja alat hoitaa itseäsi kuntoon. Jos sulla ei ole vielä hoitokontaktia niin terveyskeskukseen mars.

Terveisin vaikean masennuksen kanssa kipuileva innostuneen yrittäjämiehen vaimo

Vierailija
11/45 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin voin paremmin silloin, kun ympärilläni on iloisia ja innostuneita ihmisiä. Ei ole miehesi vika, jos itse et ole innostunut omasta elämästäsi. Sinun kannattaa tehdä asialle jotain, mutta miehestä eroon hankkiutuminen tuskin auttaa - eihän se tuo mitään myönteistä lisää sinun elämääsi. Päin vastoin. Miten ihmeessä ajattelit noin hassusti tätä asiaa?

Ajattelin, että mies voisi rauhassa ja täysillä keskittyä uraansa ja työhönsä, josta nauttii, eikä hänen tarvisi miettiä miten vaimolla menee. Tai kuulla negatiivisia kommenttejani siitä, etten jaksa mitään. Tai muutenkaan välittää minun voinnistani.

Ap

Vierailija
12/45 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ollenkaan masentunut. Yrittäjän vaimo ja osakas.

Vierailija
13/45 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulle tapahtunut jotain? Minun suhteeni kariutui, kun vanhempani ensin sairastui ja vaati hoitoa ja venymistä ja sitten kuoli - ihan liian nuorena, ei vanhuksena eikä edes eläkeläisenä.

Koin jääneeni yksin ja mies porskutti eikä osannut kohdata vaikeuksiani. Minua helpotti eroonpääsy, kun kerran yhteys ja kohtaaminen ei toiminut.

Joten muista vastaajista poiketen ymmärrän sinua.

Toivottavasti saatte asiat kuntoon, jos avioliittonne on pelastamisen arvoinen. Muuten tosiaan voi olla parempi yksin.

Vierailija
14/45 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos vaikka keskityt omaan elämääsi enemmän ja miehesi kadehtimiseen vähemmän. Tuo vertailu ei auta mitään ja tiedät sen varmasti itsekin. Ylläpitää vaan turhaan pahaa oloa.

Nyt pää pois p*rsiistä ja alat hoitaa itseäsi kuntoon. Jos sulla ei ole vielä hoitokontaktia niin terveyskeskukseen mars.

Terveisin vaikean masennuksen kanssa kipuileva innostuneen yrittäjämiehen vaimo

Tuo omaan elämään keskittyminen nyt on aika hankalaa, kun kaikki päivät on töissä ja illat hoitaa lasten asioita, ruokia ja harrastuksia. Ei siinä paljon omaa elämää jää. Paitsi se aika, kun saa nukkua.

Ap

Vierailija
15/45 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ollenkaan masentunut. Yrittäjän vaimo ja osakas.

Tämä liittyy aiheeseen miten?

Vierailija
16/45 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle ne lapset jäisi? Sä kun et jaksa hoitaa ja mies ei kerkiä.

Vierailija
17/45 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin siitä että et tule olemaan ikuisesti masentunut. Jos (kun) olo alkaa helpottaa, olisitko tyytyväinen että luovuit ko. liitosta?

Harjoittaisin tuossa tilanteessa tervettä itsekkyyttä. Mies osaa kyllä pitää huolen urastaan.

Vierailija
18/45 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen, että menestyvän miehen takana on aina hyvä vaimo ja niinhän se onkin. Älä vähättele rooliasi arkenne pyörittäjänä. Mieshän ei mitään ehdi tehdä. Itse olen tukenut konkurssin tehnyttä yrittäjä miestäni jäämällä kotiin niinä päivinä kun hän on ollut perustamassa uutta firmaa. Olen jonon viimeinen, mutta perhekin on eräänlainen yritys.

Vierailija
19/45 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaa miehen rahoilla kotiapulainen,siivooja,kokki jne, sillä senhän hän joutuu tekemään joka tapauksessa jos eroatte ja lapset jää miehelle...

Vierailija
20/45 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulle tapahtunut jotain? Minun suhteeni kariutui, kun vanhempani ensin sairastui ja vaati hoitoa ja venymistä ja sitten kuoli - ihan liian nuorena, ei vanhuksena eikä edes eläkeläisenä.

Koin jääneeni yksin ja mies porskutti eikä osannut kohdata vaikeuksiani. Minua helpotti eroonpääsy, kun kerran yhteys ja kohtaaminen ei toiminut.

Joten muista vastaajista poiketen ymmärrän sinua.

Toivottavasti saatte asiat kuntoon, jos avioliittonne on pelastamisen arvoinen. Muuten tosiaan voi olla parempi yksin.

Onhan tässä vuosien aikana ollut vanhempien sairautta ja poismenoa. Mutta eniten ehkä on väsyttänyt se, että mies on työnsä vuoksi paljon poissa ja perheenhoito jäi käytännössä minulle. Samaan aikaan kun itse tasaisesti olen vajonnut tämän taakan alle on miehen ura ja ilo onnistumisesta tasaisesti kohonnut. Eli mielialamme ja ajatuksemme menee täysin eri suuntiin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi