Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä yhtä ihania naapureita?

Vierailija
04.12.2018 |

Oma uusi naapurini toi tiikerikakun ja viinipullon, kun halusi tervehtiä vanhoja asukkaita. Hienoja nuoria ihmisiä!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naaurisi ehkä yrittää myrkyttää sinut? Itse en tunne naapureitani. Viimeksi tänään tein ilkivaltaa naapureilleni.

Vierailija
2/8 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen itse se ihana naapuri joka vie pikkuleipiä uusille asukkaille ja toivottaa tervetulleeksi.

Vierailija
4/8 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno ajatus. Pitää alkaa itsekin paremmaksi naapuriksi.

Vierailija
5/8 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapuri on hampaaton juoppo, pyysi minua saunomaan kanssaan, olisi oluenkin tarjonnut.

Herrasmieshän tuo, mutta päätin olla suostumatta tarjoukseen, läsnäoloani kaivattiin töissä. Yritin toki saada korvaavaa yöhoitajaa mutta en onnistunut. Toivottavasti naapuri ei harmistunut liiaksi :(

Vierailija
6/8 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuriini asutettiin turvis, harmaapäinen, n.60v.ukkeli, soittelee ovikelloa ja pyytelee "teelle".

Vierailija
7/8 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun naapuri on hampaaton juoppo, pyysi minua saunomaan kanssaan, olisi oluenkin tarjonnut.

Herrasmieshän tuo, mutta päätin olla suostumatta tarjoukseen, läsnäoloani kaivattiin töissä. Yritin toki saada korvaavaa yöhoitajaa mutta en onnistunut. Toivottavasti naapuri ei harmistunut liiaksi :(

joku toinen kerta sitten!

Vierailija
8/8 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi ole. Minusta olisi kammottavaa, jos pitäisi tutustua naapureihin, ja pakkohan se olisi yrittää edes, jos tuolla tavalla lahjotaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi