Paljonko rahaa puolison joululahjoihin?
Tienaan brutto 2700/kk. Onko liikaa jos ostan puolisolle lahjoja 200 eurolla? Eikös se ole ihan ok? Minulle on valitettu etten hallitse rahankäyttöä, enkä hahmotakaan sitä. Sillä kysyn.
Kommentit (10)
Osti miehelle lahjan 19,90 e. Tienaan 3600 e brutto, jos se tähän nyt liittyy.
Olen ostanut kirjan, dvdvn, hyödyllistä vaatetta mitä toivoo ja sitten sellaisen vähän kalliimman "taide-esineen" joka muistuttaa eräästä erityisestä yöstä jonka vietimme yhdessä. Se taidehomma on aika kallis.. Mutta minusta niin merkityksellinen ja romanttinen. Mielipiteitä? Saako ostaa ns parisuhdetta ylistäviä lahjoja? Eikö se ole vain hyvä? -ap
Palkka tulee viikon päästä ja rahaa on 150 euroa. Osa lahjoista ostettu jo aiemmin.
Mun lahjat on jotain 200e luokkaa, tosin meillä on vuosipäivä pari viikkoa joulun jälkeen niin taidan jättää yhden lahjuksen siihen.
Vierailija kirjoitti:
Palkka tulee viikon päästä ja rahaa on 150 euroa. Osa lahjoista ostettu jo aiemmin.
Siinä tapauksessa 200 euroa puolison lahjoihin on liikaa. Vaatteet kannattaa ostaa alennusmyynneistä yhdessä. Tulee mieleistä. Kallein vaate on pitämätön vaate.
Oston rakkaalleni t-paidan ja suklaata. Maksoi yht. 26 e ja tiedän, että tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Mun lahjat on jotain 200e luokkaa, tosin meillä on vuosipäivä pari viikkoa joulun jälkeen niin taidan jättää yhden lahjuksen siihen.
Noniin kiitos tästä! Tällä siunauksella nyt tilaan sen taideasian. Meilläkin merkkipäivä heti tammikuussa, ehkä säästän sen taidejutun siihen.. hmm. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä tapauksessa 200 euroa puolison lahjoihin on liikaa. Vaatteet kannattaa ostaa alennusmyynneistä yhdessä. Tulee mieleistä. Kallein vaate on pitämätön vaate.
Ne oli -40 % ja sellaiset mitä itse toivoi -ap
En tiedä onko sen taidehomman ostaminen puolison mielestä ihan humpuukia, mutta mulle se on niin merkityksellinen ja olen sellainen ihminen joka antaa moisia lahjoja, joten kuuntelen nyt vaan tätä sisäistä ääntäni ja tilaan sen. -ap
Paljon sulla on rahaa tilillä ennen palkkapäivää? Se kertoo tilanteen paremmin kuin bruttopalkka.