Tyttöystävä julkaisee sosiaaliseen mediaan liian seksikkäitä pylliöitä
Ärsyttää kun tietää että sen sometilit ovat niin monelle antoisaa runkkumateriaalia.
Kommentit (9)
Keksitkö itse tuon pylliö-sanan? En ole ennen kuullut.
Sun täytyy kertoa tunteistasi tyttöystävällesi. Ehkä hän haluaa siistiä somejulkaisujaan. Jos ei halua, niin sitten sinun täytyy miettiä pystytköpystytkö kestämään sen vai eroatko mieluummin.
Ei se sulta oo pois jos joku sitä katsoo ja runkkaa, sitä se tyttis tarvii ko sä oot nii nössö et et kulje sen perässä muna kädes. nii sitä katotaan sälekaihtimen välistäkin ja ajellaan kinttaaseen.. millä nimellä nämä pylliöt löytyy esim. Instasta
No jos sun tyttöystävä saa kicksejä siitä, että jengi runkkaa sen pylliöille, niin mitä se sulta on pois? Oot vain kade kun ketään ei sun ahterisi kiinnosta.
Onkohan ne edes seksikkäitä? Laita linkki niin arvioidaan.
Ootko mies vai hiiri? Nyt muijaa turpaan ja kuvat poistoon!
Insta on niin täynnä ihania pylliöitä että se on ihan sama onko se sun tyttöystävä siellä vai ei. Jos joskus rupeaa selailemaan instan pylliöitä niin siinä voi varmaan 24/7 pyöriä ja aina löytyy uusia. Eri asia sitten että kuka niille viitsii runkkailla, en mä ainakaan.
Mikäli mun tyttöystävän kuvia tai naista itseään katsotaan kalu kovana niin mitä se multa on pois, ylpeyden asiahan tuo enemmänkin on jos jotakin, miksi ihmeessä siitä mustasukkanen pitäs olla?
Pylliö, ihana sana!