Olen aseksuaali ja koen oloni epänormaaliksi
Välillä ahdistaakin tämä. En ole ikinä välittänyt mistään ihastumisista tai ollut keneenkään ihastunut mitenkään romanttisessa mielessä, enkä haaveillut seksistä missään vaiheessa elämääni. En ole ikinä ymmärtänyt mitä "panetus" on. Ajatuskin tuntuu naurettavalta. Olen seurustellut ja harrastanut seksiä, mutta siinäkin tuli vain todettua ettei todellakaan ole minun juttuni. Oksettavaa ja alkukantaista. Koen kuitenkin tästä ahdistusta, koska koen olevani niin erilainen ja outo, kun en pidä seksistä tai halua seurustella, ja lähinnä kiusaannun ja alkaa kuvottaa, kun kaverit puhuu niitä juttuja. Ollaan nyt siinä iässä, että alkaa nuo asiat olla ajankohtaisia ja niistä puhutaan joka päivä ja koko ajan. Ignooraavat jos yrittää vaihtaa puheenaihetta. Vertaistukea?
Kommentit (35)
Oli turhan innokas poikaystävä enkä ollut vielä tarpeeksi märkä (oikeastaan ollenkaan) ja sankari työnsi sormen sisään. :DD Oksettavan kova kipu. Naurattaa koko tilanne näin jälkeenpäin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan ahdistaa eniten tuo muiden seksivouhotus ja kun näkevät kiusaantumiseni, ryhtyvät kahta kauheammaksi. Ei tämä muuten häiritse.
Ap[/quoteaAseksuaalisuus on suuri lahja. Se _ei_ ole sairaus eikä kieroutuma miltään osin. Se lahja on suotu vain harvoille.
Seksuaaliselle ihmiselle se on ilmeisesti täysin käsittämätön ominaisuus.
Monet aseksuaaleina itseään pitävät ovat seksuaalisesti estyneitä. Terapian avulla minusta tuli seksuaalinen ihminen.
Itse olen aseksuaali mutta minulle tämä ei aiheuta mitään "epänormaaliuden" tai muita kielteisiä tunteita. Minulla ei kyllä esim. muiden seksijutut kuvota ollenkaan, eikä itse seksikään silloin kun vielä sitä harrastin (viimeksi 12 vuotta sitten) kuvottanut, oli vain yhdentekevää, yhtä innostavaa kuin vaikka pyykkien silittäminen.
Koen aseksuaalisuuden lähinnä "lahjana", onpahan yksi epärationaalinen kiihoke vähemmän elämässä kuin useimmilla muilla. Monissa henkisissä perinteissä on ihannoitu selibaattia ja himoista pääsemistä, ja kas, minulla on luonnostaan jo sellainen tila mitä monet tavoittelee.
Onneksi en ole aseksuaali. Nautin todella paljon seksistä mieheni kanssa. Se henkinen yhteys seksin aikana on mitä ihanin hetki. En voi käsittää, mitä kuvottavaa seksissä voi olla..Mut kaikki näköjään tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en ole aseksuaali. Nautin todella paljon seksistä mieheni kanssa. Se henkinen yhteys seksin aikana on mitä ihanin hetki. En voi käsittää, mitä kuvottavaa seksissä voi olla..Mut kaikki näköjään tavallaan.
Tämä kommentti varmasti auttoi alottajaa kovasti...
Tuntuu samalta kuin kaivaisi nenää. Enemmän kiinnostaa oikeestaan about mikä tahansa.
Ap
Ihan normaalia ap, koska olethan selvästikkin epänormaali!
Vierailija kirjoitti:
Oli turhan innokas poikaystävä enkä ollut vielä tarpeeksi märkä (oikeastaan ollenkaan) ja sankari työnsi sormen sisään. :DD Oksettavan kova kipu. Naurattaa koko tilanne näin jälkeenpäin.
Ap
Yhdestä huonosta kokemuksesta onkin fiksua traumatisoitua koko loppuelämäkseen, ja kieltää osa elämästä itseltään. Kannattaisiko ennemminkin vaikka mennä juttelemaan asiasta jollekkin terapeutille?
Älä huoli, ap. Nykyään vaan seksi on yliarvostettua, jokaisen on pakolla oltava himokas jne.ja siinä on voimakas sosiaalinen paine.
Jossei sulla ole traumoja lapsuudesta joka olisi aseksuaalisuuden aiheuttanut, niin ei hätää. Elämässä on niin paljon muutakin mukavaa.
terveellä ihmisellä on seksuaalisia haluja. eli sä olet vain sairas yksilö. tuossa ei ole mitään mainostamista vaan sun kannattaisi koittaa hakea apua vaivaasi.
Miksi ihmeessä pitäs sitä panemista pitää niin ihmeellisenä. Kuka tahansa nainen voi työnnellä pötikkää sisäänsä, onpa mahtavaa
Olet vain kehittyneempi evoluutiossa. Seksi todella on alkukantaista, eikä sitä enää nykynuoret niin harrastakaan. On naurettavaa että ihmiset antautuvat tuollaisille alkukantaisille himoille ja uhraavat samalla aikaa opiskelusta, työnteosta, kehittävistä harrastuksista ja esimerkiksi liikunnasta. Naurettavaa puuhaa, ei nykyaikana tarvita enää lapsiakaan tänne saastuttamaan. Ole ylpeä itsestäsi!
Olen sanonut että ällöttää. Hetkeksi osaavat vaihtaa aihetta ja kohta taas sitä samaa.
Ap