Pitääkö omista lapsista olla kiinnostunut?
Minä en enää jaksa aikuisten lasteni asioita. Minua ei kertakaikkiaan kiinnosta kuulla heidän juttujaan, kuulumisiaan, yms. Olen keskittynyt vain itseeni ja omiin juttuihini. Pitkään olin kotiäitinä, ja annoin sataprosenttia huomiota muille. Tavallaan takki tyhjeni. Nyt olenn huomannut, miten mukavaa on olla vihdoin vapaa, että saa keskittyä vain omiin asioihin.
Kommentit (9)
Ei pidä. Ei pidä myöskään ihmetellä sitä miksi he tai muut ihmiset eivät ehkä ole kiinnostuneet sinusta.
Ei tarvitse. Mutta outoa on jos ei lainkaan ole.
Joo, olen masentunut. En ole kiinnostunut oikein kenestäkään, ja pyrin entistä suurempaan yksinäisyyteen. Ja varmaan sitten myös luonnevika. Olen kyllä miettinyt, että miksi ihmeessä minä halusin lapsia, kun totuus on se, että en vaan jaksa heitä.
Lisäys: olen myös erittäin ärsyttävä ja typerä ihminen. Hyvin negatiivisena tyyppinä olen aina karkoittanut ihmisiä luotani - ja nyt karkoitan omia lapsiani. Heitä kiinnostaa vain se, että minä maksan vähistä rahoistani heille ruokaa, tms.
Pitääkö jaksaa lukea paskoja aloituksia?
Vierailija kirjoitti:
Lisäys: olen myös erittäin ärsyttävä ja typerä ihminen. Hyvin negatiivisena tyyppinä olen aina karkoittanut ihmisiä luotani - ja nyt karkoitan omia lapsiani. Heitä kiinnostaa vain se, että minä maksan vähistä rahoistani heille ruokaa, tms.
Omena harvoin putoaa kovin kauas puusta. Todennäköisemmin kasvatustyön tulosta että lapset ei ole kiinnostuneet muusta kuin itsestään ja esim. siitä mistä saavat helpoiten rahaa ruokaan.
Oletko masentunut?