Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hitsi kun ärsyttää itsekeskeiset ihmiset, joiden kanssa keskustelut menee tähän tyyliin:

Vierailija
04.12.2018 |

Taina Tavallinen: "Moi pitkästä aikaa! Mitäs teille kuuluu?"

Iitu Itsekäs: "Moi! Aika rankkaa on ollut, kun flunssa on vaivannut jo monta päivää. Oon kokeillut siihen sinkkiä ja höyryhengitystä ja... (jatkuu aiheesta noin 5 min)"

Taina Tavallinen: "Kurja juttu, flunssat on inhottavia. Meilläkin on sairasteltu ja tällä hetkellä meillä on isäntä itse asiassa sairaalassa eikä vielä oikein tietoa..." (tässä kohtaa Iitu ottaa puheenvuoron)

Iitu Itsekäs: "Mun miehen äidin veli on myös sairaalassa nyt. Kuulemma keuhkokuume. On se hirveää ja täytyy kyllä miettiä viitsiikö miehen vanhemmillakaan nyt kyläillä, kun jos se vaikka jotain kautta tarttuisi meihin. Se olis todella ikävää, koska meillä on tulossa risteily joululomalla ja olis niin inhottavaa jos ei päästäisikään kun tässä on ollut kaikenlaista ja olisi tarpeen ja kuule kun mulla... .... (jne jne)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain!

Nämä puhekoneet on kuitenkin OK jossakin tylsissä työpaikan verkostoitumis-tilaisuuksissa ja vanhempainilloissa. Silloin ei itse tarvitse avautua omista asioistaan eikä keksiä puheenaiheita. Aika kuluu pian, kun vain kuuntelee tuota monologia ja ääntelee väliin jotakin tilanteeseen sopivaa. Ja sitten onkin pakollinen tilaisuus hoidettu ja saa lähteä.

Jos taas joku läheinen on tällainen, se on ärsyttävää. Silloin ei saa sanottua mitään tärkeitä asioita, kun koko aika menee sen ihmisen omien asioiden jaarittelun kuuntelemiseen ja itse yrittää saada väliin sanasen, että ehtii kertoa sille mummon kuolleen eilen illalla.

Vierailija
2/2 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällainen naapuri.

Se aina kärkkyy pihalla jutellakseen ja sitten, kun on hein sille sanonut, ei enää puhetulvalle loppua näy. Sieltä tulee kysymättäkin koko niiden suvun historia Karjalan evakkomummosta alkaen ja vielä perheen tulevaisuudensuunnitelmatkin puoleksi vuodeksi eteenpäin. Lapset ja aikuiset harrastaa niin perhanasti ja matkustetaan koko ajan, on pelejä ja edustustehtävää töissä ja järjestöissä ja kiire on.

Sitten, kun itse saa väliin puheenvuoron ja alkaa kertoa kuulumisiaan, tälle tulee hirveä kiire mennä sisälle, ”kun tulee jo vilu.”

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla