Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muilla ongelmia Zalandon laskulle tilaamisessa?

Vierailija
04.12.2018 |

Olen tullut siihen tulokseen, että Zalando sallii vain tietyn määrän palautuksia, kunnes laskutus mahdollisuus häviää asiakkaalta. Tämä johtopäätös siitä syystä, että en ole koskaan jättänyt laskua maksamatta / saanut huomautusta, palauttanyt mitään myöhässä tai joutunut selvittämään palautuksia jälkeenpäin. Luottotietoni ovat moitteettomat.

Eli ilmeisesti syy on palautusten määrässä / arvossa? Olen ollut vuosia Zalandon asiakas ja ostanut mittavan määrän tuotteita heidän kauttaan (lähinnä monipuolisen valikoiman ja kilpailukykyisten hintojen takia). Yhtäkkiä, out of the blue, häviää laskuvaihtoehto maksutavoista?! (Olin tätä ennen palauttanut suht hintavan käsilaukun.)

Ovatko muut törmänneet samaan? Tämä aiheuttaa minun osaltani sen, että en voi enkä halua enää käyttää ko. verkkokauppaa. Kiinnittää nyt satoja euroja useiksi viikoiksi ja kytätä palautuvatko rahat, ei ei ei, aivan liian stressaavaa!

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä on tilannut vuosikaudet vaatteita ongelmitta laskulla. Verkkokauppa on pelastanut kiireisen uraäidin vaatekaappikriisiltä, mutta nyt yhtäkkiä en ole enää saanut tilattua laskulla ja yhdistin tämän siihen kun mieheni tilasi ekaa kertaa kyseisestä paikasta! Miehenikään ei saanut laskulla tilattua edes ensimäisellä tilauskerralla. Maksaminen etukäteen ei ole rahasta kiinni, vaan en ennätä pitää kirjaa ja kytätä mahdollisten palautusten perään. Jos ei Zalandolle asiakkaat kelpaa niin ei sitten.

Vierailija
22/40 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vuosia Zalandon asiakas. Nyt sattui ensimmäisen kerran niin, ettei laskua ollut maksuvaihtoehtona. Arvelen syyksi palautukset, ikinä en ole laskua maksanut myöhässä. Palautuksia taas on tullut tehtyä, koska mielestäni vaatteiden ja kenkien laatu on huonontunut valtavasti. Oikeastaan laskun "menetys" on hyvä syy panostaa laadukkaisiin ja eettisesti tuotettuihin vaatteisiin yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, laskuvaihtoehto oli sitten poistunut minultakin, vaikka aikaisemmin olen saanut moitteettomasti laskulle ja olen aina hoitanut laskujen maksut asiallisesti!! Olenko palauttanut  liikaa vai mikä siellä mättää. Tilaan zalandosta paljon, joten tottakai hutejakin tulee ja ne lähtevät takaisin. Mutta paljon olen kyseiseen kauppaan myös rahaa käyttänyt. 

Olisivat edes avoimia siinä, miksi laskuvaihtoehto yhtäkkiä evätään. Tulee sellainen epäuskoinen ja nuiva olo, että onko tämä joku rangaistus palautuksista, vai mitä yrittävät opettaa minulle? "Hyvää" asiakaspalvelua, joo... 

Vierailija
24/40 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös lasku-vaihtoehto poistui, joten siirrän ostokset muualle. Olen tilannut pari kertaa vuodessa isompia määriä, mutta totta kai hutejakin tulee joukossa joten osa lähtee aina palautukseen. Ärsyttää maksaa etukäteen kun tietää loppusumman muuttuvan..

No, ei voi mitään. Zalandossa oli kyllä hyvä kun sai päivitettyä kerralla niin vaatteet, kengät kuin laukutkin, joten pitääpi etsiä toinen yhtä laaja ja laadukas valikoima.

Vierailija
25/40 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas pyysin, että lasku-vaihtoehto poistettaisiin (mahdollisten identiteettivarkauksien vuoksi). Sitä ei voi saada pysyvästi. Ehkä kukaan ei myöskään menetä laskua pysyvästi?

Vierailija
26/40 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetkää kaikki jotka palauttelee zalandolle paljon. Yleisesti on tiedossa että he polttaa kaikki palautukset. Jos ette ole varma jostain tuotteesta tai istuvuudesta niin älkää tilatko sitä.

Vierailija
27/40 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teiltä paljon palauttavilta on ihan syystä poistettu laskuvaihtoehto. Jos rehellisiä olette, niin ettehän te läheskään yhtä paljon tilaile hupitestaukseen tavaraa, jos teidän pitää ne etukäteen myös maksaa. Itse tilaan Zalandolta 4-5 kertaa vuodessa, ja palautan max 2 tuotetta. Laskulla maksan aina.

Vierailija
28/40 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäs kun yritin ryhtyä nyt itse asiakkaaksi, aiemmin tilasin miehen nimellä, niin ei ollut laskumahdollisuutta.

Luottotiedot on kunnossa, ja viimeksi zalandolta olin tilannut itse vuosikausia sitten.

Miksi en saanut laskumahdollisuutta?

Vierailija
29/40 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan zalandolta 2-3 kertaa kuukaudessa ja palautan noin 1-2 vaate/kenkäparia kuukaudessa. Laskulla onnistuu aina.

Vierailija
30/40 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa joillain täällä olevan paha nettishoppailuriippuvuus. Ehkä hyväkin, että laskuvaihtoehto poistuu niin voitte alkaa miettiä omaa ostokäyttäytymistä. Eikö teekään mieli tilata turhia rättejä 500 euron edestä (palauttaakseen vähintään puolet) kun ne pitääkin etukäteen maksaa? Hyvä.

Vierailija
31/40 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävetkää kaikki jotka palauttelee zalandolle paljon. Yleisesti on tiedossa että he polttaa kaikki palautukset. Jos ette ole varma jostain tuotteesta tai istuvuudesta niin älkää tilatko sitä.

Joo, totta kai polttavat. Satojen eurojen käsilaukut ja tuhansien eurojen nahkatakit, suoraan vain uuniin! Onhan kivijalkakaupoissakin aina työntekijä sytkä valmiina odottamassa, kun asiakas palauttaa sovittamansa vaatteen rekkiin.

Häpeä sinä, joka uskot ihan mitä tahansa sinulle kerrotaan.

Vierailija
32/40 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa joillain täällä olevan paha nettishoppailuriippuvuus. Ehkä hyväkin, että laskuvaihtoehto poistuu niin voitte alkaa miettiä omaa ostokäyttäytymistä. Eikö teekään mieli tilata turhia rättejä 500 euron edestä (palauttaakseen vähintään puolet) kun ne pitääkin etukäteen maksaa? Hyvä.

Mihin perustat väitteesi? Onko joku ketjussa kertonut, montako vaatetta tilaa esim. vuodessa?

Vierailija
33/40 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kauppa joka houkutellut asiakkaita sen voimalla, että tarjoaa laskun ja helpot palautukset, tulee huomaamaan, että asiakkaat myös lähtevät. 

Jos en saa laskuvaihtoehtoa takaisin, en tule tilaamaan sieltä enää koskaan. 

Ja te jotka väitätte, että Zalando polttaa palautukset: älkää puhuko p askaa. Sinne tulee jatkuvasti uudestaan myyntiin loppuunmyytyjä tuotteita yksittäiskappaleina. Eli muiden palautuksia. 

Vierailija
34/40 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalando ei enään myönnä laskuja. Suosittelen kokeilemaan kilpailevaa firmaa.

Vierailija
35/40 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin mennyt kanssa itselläni kerran. Tein sitten uuden käyttiksen sinne ja sain laskulla tuotteen:)

Vierailija
36/40 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jozsjh892895 kirjoitti:

Zalando ei enään myönnä laskuja. Suosittelen kokeilemaan kilpailevaa firmaa.

Vielä viikko sitten ainakin onnistui laskulle ostaminen.

Vierailija
37/40 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden jo ollut maksuvaihtoehtona vain heti maksu. En tilaa mitään ennen kuin laskuvsihto palautuu. Ei muistutuksia luottotiedot kunnossa.

Vierailija
38/40 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama homma ilmaantui mullekin. Onko tuosta ennakkomaksusta muuten päässyt kukaan eroon ja kuinka kauan siihen on mennyt? Itse en tilaa tuolta mitään niin kauan kun en saa laskulle vaan ostan sitten muualta.

Ilmeisesti ei pääse eroon ikinä. Itse olisi tilannut nyt alkukesästä ekaa kertaa reiluun vuoteen, mutta yhä vaan oli tuo ennakkolasku ainoa mahdollinen. Ja tosiaan mitään rästejä ei ole, eikä ole ollutkaan vaan kaikki laskut olen maksanut aina ajallaan. 

Pitäköön siis tunkkinsa.

Vierailija
39/40 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun löytyi tämä ketju, nyt osui omalle kohdalle myös. En siis jatkossa aio tilata myöskään, koska etukäteen ei kannata maksaa mitään. Moni muistanee Anttilan ja Kodin 1 tapauksen, kun tilattuja ja maksettuja tuotteita ei koskaan saanut koska konkurssi.

Vierailija
40/40 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ketkä ette ikinä maksa etukäteen ennen tuotteen saamista käsiin miten toimitte esim. Ravintolassa missä maksetaan kassalla ennen kuin edes näette ruokaa tai kotiin tilatessa? Baarissa? Junalippuja tilatessa jne.? Eli paikoissa missä ei näe tuotetta ennen kuin maksaa.