*~*~*ENSIKOT torstaina 11.5.2006*~*~*
Kommentit (30)
Töistä on vaan mukava päästä kotiin =)
Missähän Iisa lusmuilee? Kun oli vähän se sama kp menossa...=/
Mä jatkan edelleen tissuttelua ja muutama olunen menee illassa..Mutta miettikää nyt: mä vaihdoin ALKOHOLITTOMAAN! =D Hiemanko on varmaan typerä olo sitten kun menkat alkaa XD
Sinipilvelle pahoittelut pahuksen tädistä =/
Touhuiloa touhuilijoille =)
t. poppis *hölmö*
Ihanat kevätsäät vaan jatkuu ainakin auringonpaisteen puolesta! Tiettykään tää vuodenaika ei allergisia niin ilahduta. Itsekin on huomannut, että ei oo pitkään aikaan satanut, ja että pölyä on paljon ilmassa, kun ulkona ollessa alkaa aina nokka vuotamaan.
Pitäisköhän munkin opetella käyttämään noita värejä... äskeiseen olisin laittanut keltaista...
Mä täällä jännäilen, vaikka tiedän että hyvin todennäköisesti menee sunnuntaille ennen kuin menkat alkaa. Eilen tipahti lämmöt vähän (36,8:sta 36,5:een), mutta tänä aamuna olivat taas nousseet vähän korkeammalle kuin missä olivat ennen tippumista (36,9). FertilityFriendin mukaan tuollainen " dippi" 7-10 päivää oviksesta voi olla merkki kiinnittymisestä... voihan sitä ainakin toivoa. Menkkamaiset juilimiset, mitä oli vielä eilen, ovat hävinneet, mutta rinnat ovat edelleen turvoksissa.
Huh. Onneksi on tulossa tiivistahtinen viikonloppu, niin ei ehdi paljon mietiskellä ja analysoida " oireita" . Eli töitä lauantaina ja muita menoja sunnuntaina melkein koko päiväksi. Yritän jarrutella itseäni elättelemästä toiveita niin paljon kuin voin, mutta vähän on hankalaa!! Oon nukkunut pari yötäkin tosi huonosti ja murehtinut kaikkia typeriä asioita. Nyt vaan on toiveikkaampi olo kuin mitä kertaakaan tän yli vuoden aikana aikaisemmin! Kyllä sitten taas manaan itseäni ja nolottaa nämä ihme itseanalyysit kun se täti tupsahtaa paikalle.
Anteeksi tekstin omanapaisuus, ajatukset vaan pyörii just nyt tuolla alavatsalla aika tiiviisti! Ihanaa torstai-iltaa ja perjantaipäivää tänne kaikille!
Bianco
[color=EE30A7]Nea[/color], kyselit eilen noista lämmöistä: aamulämmöt siis nousee oviksen tapahduttua eli jos eivät nouse, ei ovistakaan tapahdu. Menetelmä on kuitenkin tosi altis virheille, joten ei ole kauhean luotettava kaikissa tapauksissa.
[color=EE30A7]Titi-uu[/color]: mä en kyllä valitettavasti osaa noista kivuista sanoa kummempaa, mutta limojen pitäisi olla venyviä (kuin kananmunan valkuainen). Lämmöt sulla ei tainnu olla noussut, mutta toisaalta itelläkin ne nousee joskus viiveellä. Toivotaan, että sun oireet ois oviksesta ja hedelmöittyneestä munasolusta... *bd*
[color=EE30A7]Sabam[/color]: kyllähän jtp-taktiikan pitäisi toimia! *bd*
[color=EE30A7]Siru[/color]: oon miettinyt etukäteen, että kertoisin vanhemmille ehkä viikolla 7-8. Siskolle ja kavereille heti! :)
[color=EE30A7]Aurora[/color]: hyviä uutisiahan sulla! Älä yhtään pelkää sitä ssg:tä, menee hyvät hermoilut vaan hukkaan! ;) Mun kokemuksen mukaan se on vain vähän inhottavampaa kuin tavallinen gyn.tutkimus eli epämiellyttävää, hetkellistä siedettävää kipua ja nopea toimitus! Jälkeen päin mulle tuli kova hartiapistos, josta lääkäri kyllä oli varoittanutkin. Ota pari buranaa edeltävästi! Niin, tai siis sähän tietty plussaat tässä kierrossa, joten se siitä! :) Ja mähän siis kävin siinä jo ennen kuin yritys alkoi (kun oon sairastanut munasarjatulehduksen ja pelkäsin kauheesti lähinnä kohdunulkoisen raskauden riskiä) joten mikset voisi mennä tutkimukseen, jos lääkärikin sitä suosittelee?
[color=EE30A7]ON[/color]: Sain sitten hyviä uutisia tänään eli suunnitelmat ensi talven suhteen toteutuvat (ne oli ne suunnitelmat, joihin vauva ei sovi, jos joku vielä muistaa)! Eli plussa tulee ennen pitkää ja menevät suunnitelmat pieleen (eikös se niin mene)! Olen siis ihan valmis luopumaan näistä, jos raskaaksi tulen. Muut poppakonstit, kuten tiukkojen housujen ostaminen ei ole tehonnut, mutta nyt on " järeemmät aseet" käytössä! ;) Tai ainakin kivaa tiedossa, jos ei tärppää ja saa ajatuksia vähän muuallekin kuin vauvaan.
Kirjoittelin ärsken pitkän pätkän ja sai tekstin häviämään jonnekin mutta otetaan uusiksi lyhennetty versio!
Poppiupaulle ja muille piinailijoille bdbdbdbdbdbdbd
Sabam ja Nea onnitelut ovis plussasta.
Täällä ovis plussa oli oletettavasti toissa päivänä (nyt kp17) tai silloin oli lähes yhtävahvat viivat ja eilen tuli nega. Mutta noi haamut on kyllä olleet erivahvuisia ihan miten sattuu ja tänään vielä ajattelin testata viimeisen ovistestin pois polttelemasta ja sain haalean vaalean haamun. En oikein ymmärrä limatkin ovat kadonneet, joten saa nähdä miten käy. Ei kyllä kauhen kovat odotukset ole vaikka ovistuntemuksia ym. on ollut. Muistankos taas ihan väärin mutta oliko jollain muullakin ollut mammaksin ovistestejen kanssa jotai häikkää?! Taitaa olla toiveajattelua..........
Sinipilvelle ja muille tädin löytäneille pahiottelut!
Siinä kadonnut viesti pähkinänkuoressa ei hyvin omanapaista pahoittelut!
Onneksi huomanna on jo perjantai ja viikonloppu edessä!
-hapö-
En ole ollenkaan meinannut päästä pois täältä oman napani ympärilt:( Nyt kuitenkin koitan hieman korjata tilannetta.
Monella enskalla tuntui olevan ovis ajankohta käsillä.. nyt vain peittoja pöllyttelemään;)
Samoin taisi olla muutama piinailijakin joukossa.. pidän teille peukut ja varpaat pystyssä bdbdbdbdbdbdbdbd. Jos vaikka lähdettäisiin yhdessä tuonne o-puolelle=)
Kovasti paljon plussa-säteitä teile kaikille!!!
Nyt sit vielä tuosta kertomisesta. Haluaisin NIIN kovasti kertoa anopille ja äidilleni ihanat uutiset äitien päivänä, olisi mielestäni niin ihanaa, heille se juuri sinä päivänä kertoa. Molemmat kun oottavat jälkikasvua kovasti, en voisi keksiä mitään parempaa lahjaa heille. En vain tiedä, tuntuu, että silloin olisi ihan liian aikaista. Mitä mieltä te olette?
Ei mun mielestä ole liian aikaista kertoa! Mä tiedän omasta äidistäni, että se haluaa kyllä olla mukana heti alkumetreiltä lähtien =) isovanhempia mulla ei olekaan..Äiskät on kuitenki niin tärkeitä =)
poppis *fiilistelee ja ikävöi omaa mamaa*
SIRU85: Voi kun pääsiskin äitienpäivänä kertomaan vauvauutisia, mutta ei vielä... Kp 20/30-31 menossa vasta... Ja jännäätään josko ovun aikaan olis jotakin tapahtunut... Mutta jos olisin sinä niin varmasti kertoisin äidilleni ja anopilleni myös! Ei sitä hehkutusta kuitenkaan osaisi salassa pitää ja niinkuin itsekin sanoit niin jos mahdollinen keskenmeno tulisi (sinun tapauksessasihan sitä ei tule! ei saa tulla! bd) niin olisipahan ainakin tukijoukko ympärillä! Voi miten ihana juttu, oon kyllä oikeesti ilonen sun puolesta! Ja ajatteles mikä äitienpäivälahja sinulle itsellesi! Että HYVÄÄ ÄITIENPÄIVÄÄ vaan!
Sitten omaan napaan: Ovis oli 8.5 oikeasta munasarjasta ja sen jälkeen on nyt ajoittain vihlonut oikeaa munasarjaa. (Olen tästä kertonut varmaan kyllästymiseen asti, jos joku on kaikki sepustukseni lukenut...) Varsinkin puputellessa vihloo vielä kovemmin oikealle puolelle ja ajoittain vihlaisee muutenkin kunnolla. Tietääkö kukaan voiko ovisoireet (siis tuo vihlominen) jatkua näin pitkään vai voisiko kipu johtua kasvavasta hedelmöittyneestä munasolusta? (Kysyin tätä jo aiemmin mutta en saanut vastausta.) Sitä vaan heti elättää toiveita raskaudesta...
Mutta hyvää yötä kaikille iltapinoilijoille, minun täytyypi vielä siirtyä vähän pänttäämään huomiseen kokeeseen.
olihan tuo Killa vastannut kysymykseeni, meni kutenkin äsken ohi, mutta kun selasin pinon uudestaan läpi niin huomasin sen. Mutta asiasta tietävät saavat ilman muuta muutkin vastata!
[color=lime]Olipas taas mukavan pitkä pino.
Lyhyesti omaa napaa: kp21 menossa, pientä nippailua masussa ja välillä outo heikotus/huono olo. God knows why? Tässä kierrossa on kyllä pupuiltu paljon. Siis meidän mittakaavassa paljon. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta...
Öitä,
Keiju kp21/?[/color]
ONNEA SIRU!!! TULI NIIN HYVÄ MIELI SUN PLUSSASTA! ONNEA MATKAAN KOKO RASKAUSAJALLE JA TIETYSTI MYÖS RASKAUSAJAN JÄLKEISELLEKIN AJALLE! :)
T:Titi-uu kp 20/30-31