Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seiska-Tytti myy itse itsestään juttuja

Uusijohannatukiainen
03.12.2018 |

Miksi hän myy juttuja itsestään ja pilaa maineensa? Luuleeko saavansa arvostusta että saa kaveripyyntöjä tekemättä mitään kunniallista. Eihän tyttö ole tehnyt mitään muuta kuin yrittänyt julkisuuteen ja kysymys herää että miksi. Olen itse kuulunut sisäpiiriin ja halusin vain sieltä pois enkä koskaan julkisuuteen. Sillä pilaa vain maineensa ja elämänsä kun kuulee muilta tarinoita. Tytti ei näytä olevan järin luonnonkauniskaan eli mikä tämä juttu on?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli myötähäpeän puna kasvoille kun luin, että hän ja Seiskan toimittaja ovat palanneet siihen samaiseen hotellihuoneeseen tekemään haastattelua ja alusvaatekuvauksia.

Vierailija
2/4 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteeko joku Tytin? Että tietäisi onko hänellä aivot...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne. Ihmettelen Seiskan halua pitää tätä Tyttiä julkisuudessa. No, Tyttihän saa kivat massit tästä kun esittelee "kuumissa" kuvissa kroppaansa vaikka ei kyllä ole mitenkään kaunis. Valitettavasti hän on tainnut käydä kauneusleikkauksissa vaikka ikää ei vielä hirveästi olekkaan. Hän on jo pilannut maineensa. Vielä pahentaa asiaa itkemällä kuinka hänestä tehtiin keskustelupalstoilla h****. Eipä tosin mitenkään yrittänyt välttääkkään h****ksi leimaantumista. 

Vierailija
4/4 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, saapahan 15 min. "julkisuutta". Voi sitten aikuisena miettiä kannattiko.