Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkän parisuhteen jälkeen olen alkanut tapailla miehiä.

Triu
03.12.2018 |

Ja nyt edessäni on ihan uusi ongelma. Parisuhteeni oli ensirakkauteni kanssa, joten kokemusta seksistä muiden kanssa ei ole ollut lainkaan. Nyt on parikin kertaa tullut siihen tilaisuus, mutta ne ovat päättyneet aikalailla kesken kaiken, koska vastapuolen seisokki ei ole kestänyt. Joko se ei ole oikein syntynyt lainkaan, tai sitten se on kadonnut viimeistään kondomia asetellessa. Viikonloppuna kohdatulla tyypillä oli jopa semmoinen penisrengas, mutta ei sekään auttanut. Alkoholia on ollut kuvioissa korkeintaan yhden oluen verran, joten siitä ei ole kiinni ja tilanne on ollut sillälailla rento ja mukava, ettei nyt hirveesti jännittääkään pitäisi.

Olen tosi hämilläni siitä miten sellaiseen ei seisovaan ja puolivelttoon kapineeseen pitäisi suhtautua. Olen sanonut ettei haittaa ja että ei ole mihinkään kiire ja muuten on ollut kivaa kyllä. Mutta en minä nyt rehellisesti osaa sellaista kovin innostavana pitää. Ja väkisinkin on tullut mieleen, että enkä minä nyt sitten ole tarpeeksi jännä vai missä mättää.

Edellisellä kumppanillani ei ollut mitään tämmöisiä ongelmia. Ei kertakaikkiaan. Oli aina todella tanakasti valmiina jo hipaisusta ja kaikki onnistui kumilla ja ilman ja vaikka kännissä tai väsyneenäkin. Se oli ihanaa. Jotenkin ajattelin, että se olisi normaalitilanne 30-40 vuotiailla miehillä, mutta nyt en sitten tiedä, että onko vai oliko entiseni vain poikkeuksellisen toimiva tapaus?

Tahtoisinkin tietää, että pitäisikö minun nut henkisesti varautua siihen, että tuolla treffaillessa tulee vastaan näitä puolitehoilla jos alkuunkaan toimivia ulokkeita ja miten niihin pitäisi suhtautua? Vai onko tässä käynyt vain huono tuuri ja useimmat miehet ovat kuten exänikin, eli aina valmiina?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vain liian ruma.

Vierailija
2/4 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mainitussa ikähaarukassa. Minulla seisoo yleensä aina pidempään kuin minä itse. Humalatilan ollessa aivan tolkuton, erektio ei välttämättä kestä kovin pitkään, eli lopahtaa kesken omalta kannalta (kun samalla oma herkkyys kärsii kännistä), mutta naiselle sekin saattaa riittää, toki tapauskohtaisesti. Joka tapauksessa varsinaiseen asiaan keretään paneutua kyllä. Muutoin, eli siis kauhean kaatokännin lisäksi, ei ole tullut sellaista tilannetta eteen, ettei ottaisi eteen. Yleensä se jöpöttää jo täpöillä ennenkuin päästään edes pussailuasteelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattiko erota? Joku ne löysämunatkin on ulkoruokintaan laittanut ja syystä...

Vierailija
4/4 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattiko erota? Joku ne löysämunatkin on ulkoruokintaan laittanut ja syystä...

Ei minulta paljon kyselty. Eikä siltä puolisoltakaan. Mutta en ota tapailuissakaan esille sitä, että olen leski, se latistaa seisokin lisäksi myös tunnelman, testattu on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän